- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vítejte v Kocourkově
Co to je pro město 750 tisíc bez DPH... Nepřestávám se divit, jak se tady mrhá financemi... A levnější i bezpečnější by dle mého asi bylo najít bruslařům novou trasu. Ty červené pruhy přece mají pomáhat lépe před přechodem zabrzdit, ne?
Je to jak na 17. Listopadu v dopravní špičce někteří chodci lezou na červenou jako by se nic nedělo.
Nemyslím si - že to zabírá, jezdím všude pořád stejně, bez ohledu na to, co je před přechodem, výhoda je, že přechod je výraznější, ale když jsou 2 s tím červeným nesmyslem a 3tí bez, tak na tom 3tím člověk řidič spíše přehlédne - buď všude, nebo nikde, ale abych ubral, protože vidím červený koberec????
hlavne se na cervenem koberci rychleji zabrzdi
Já jsem si vždycky myslel, že tyto červené pásy před přechody kromě optického upozornění slouží hlavně ke zkrácení brzdné dráhy vozidla a osobně je z tohoto důvodu považuju za přínos. Ať už tam u přechodů bude cokoliv, pro řidiče kteří tam jezdí pravidelně optické upozornění jaksi ztrácí smysl a kvůli jednomu krátkému šampionátu v inlajnech se obětuje vyšší bezpečnost po zbytek dnů v roce, to mi nepřijde moc moudré.
Přesně tak, je to hlavně o zkrácení brzdné dráhy. Některým by ke zpomalení před přechodem nepomohlo nic, ale pokud řidič jede 50 a na přechod mu "vběhne" chodec, může to hodně pomoci.
Pan Otipka mě zaujal slovním obratem: „Podle zdroje, který si nepřeje být jmenován, a jehož jméno redakce zná.“ Díky této větě se věnuji textu více a přijde mi zbytečně dlouhý a vágní.
Zkusil jsem jej přepsat tak, abych zachoval informační hodnotu, nebulvarizoval a šel k jádru věci. Ve srovnání s Martinem Otipkou ušetřím 52% místa. Abych řekl to samé, co Martin, stačí mi 23 řádků namísto jeho 47.
výsledek čtěte na mém blogu polakpet.tortoreto.cz
Musím pochválit původního autora, protože jeho článek má pro mě větší informační hodnotu. Zkrátit jej tím, že vynecháte pár informací nepovažuji za vhodné. Např. mě titulek zaujal kvůli tomu, že před domem jeden takový máme a uvítal jsem informaci kolik takový pás stojí a kolik jich vůbec v obvodě je. Čest práci a možná zkuste vykoumat nějaké vlastní téma :)
Tyhle zpomalovací pásy, optické prvky atd., stejně v drtivé většině absolutně nefungují, především pak na rutinní řidiče. Celou dobu je považuju za díru do rozpočtů a do díru epesní - tyhle věci jdou totiž skvěle vidět, za pár švestek z eráru to vypadá, že se na obci fakt něco ´dělá pro lidi´.
inlajn bruslař - nejhorší co můžete na cestě potkat, to už raději důchodce na kole
Tak tam je naštěstí člověk potká na silnici jen jednou ročně při tom poháru. Jinak by to byli dost dobří kandidáti na Darwinovu cenu, jezdit tam za normálního provozu.