- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
vsak to stalo jen par miliard, tak co by se od toho dalo cekat
vjezdu čmoudících vozidel. Ty by teprv bylo veselo, protože jinudy se to objet nedá. Takže smraďoši by ty auta asi museli přes Klimkovice přenášet.
pro běžný provoz uzavřena. Výluka skončí teprve s východem slunce - pokud se to ŘSD podaří zajistit.
V takovém Rakousku mají desítky tunelů dlouhých snad stovky kilometrů a ty fungují!
A fungují samy, bez složitých a nákladných dozorčích center! Projeďte se kolem Vídně nebo přes Alpy!
My na "dálnici" máme JEDEN tunel (to nepočítám ty finanční) dlouhý asi 1 kilometr a děláme z toho strašnou vědu a nebývalé divadlo, přitom nejsme schopni ho udržet v provozu. Kolikrát je během roku zavřený z důvodu údržby? Nač je ta údržba, když stejně nic nefunguje? Kdo za to nese odpovědnost? Proč nemáme nárok na slevu z mýta a dálniční známky, když je nemůžeme používat?
Neměli by konečné zodpovědní činitelé nadělat z těch šašků na ŘSD nezaměstnané?
A nebude se zanedlouho zavírat i "déjednička" když přestane fungovat nějaká ta slavná informační tabule? Proboha snad jsme na silnici, kde pořád jezdí auta vybavená vlastními světly a ne na elektrifikované železniční trati. Navíc je tam jen osmdesátka.
P.S. Nemůžu uvěřit, jak rychle tady degenerujeme.
no nejde ani tak o světlo
Když nefachčí elektřina,neběží ani ventilace,a to bude hlavní důvod uzavření tunelu
To nic nemění na tom,že to je BORDEL.A obyvatele Klimkovic lituji.
A nebude se zanedlouho zavírat i "déjednička" když přestane fungovat nějaká ta slavná informační tabule? Proboha snad jsme na silnici, kde pořád jezdí auta vybavená vlastními světly a ne na elektrifikované železniční trati. Navíc je tam jen osmdesátka.
P.S. Nemůžu uvěřit, jak rychle tady degerujeme.