Diskuze

Záruka na vadnou dálnici brzy vyprší, úředníci zažívají horké chvíle

Byla to tehdy velká sláva, přijel prezident Václav Klaus, hejtman Evžen Tošenovský i ostravský primátor Petr Kajnar. Plácalo se po zádech, stříhala se páska na dálnici D47. Pět let poté je ale na ostravské dálnici kvůli závadám skoro víc práce než při stavbě. A záruka končí 30. listopadu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

já si myslím,že se ti úředníci záměrně snaží aby se ten termín nestihl. Stát prodělá oni za nic neručí a stavební firma jim dobře zaplatí.;-€;-O

0 0
možnosti

J84a52n 90T58i35c89h93ý

20. 11. 2012 22:56

Pět let záruka není moc, ale dobře.

Ale kdo proboha mohl podepsat smlouvu, ve které je i to slovo ,,řešené po tomto datu"? Ten člověk není kompletní

2 0
možnosti

Je poučné sledovat aktivity stavební firmy Eurovia ve vztahu ke krajským politikům. Na jedné straně se hraje divadlo pro voliče ve scénáři, jak "levice" jde po krku "pravici". Na straně druhé, když jde o stvební zakázky, oba "nesmiřitelné" tábory táhnou jako věrni (sou)druzi za jeden provaz. Pomalu začíná vyplouvat na povrch neskutečný šlendrián u stavby dálnice, kdy se tehdejší mocní poplácávali po zádech. Je paradoxem, že v článku popisovaný varovný příklad nijak nevadí současným mocným, kteří opět prosazují společnost Eurovia v chystaném nesmyslném projektu za cca 500 MKč - tři kilometry dlouhý kolejový úsek ze Sedlnice k mošnovské letištní hale (blíže http://pavelszturc.blog.idnes.cz/c/277973/Pohodlna-cesta-vlakem-na-letiste-v-Mosnove-nebo-cesta-do-pekel.html). Marná slava, čas letí jako voda a volby se blíží a je nejvyšší čas naplnit stranické kasy.

5 0
možnosti

Tady nefunguje vrácení peněz po třetí reklamaci stejné závady?

0 0
možnosti

vrátí peníze a stát vrátí dálnici?

0 0
možnosti

Pan prezident to převzal a kdo to teď odnese?

0 0
možnosti

No a nešlo by tu dálnici reklamovat celou? :-)

0 1
možnosti