Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Letos nic, příští rok snad. Soud k tragédii ve Studénce se zadrhává

Soud hledající viníky tragické železniční nehody ve Studénce ze srpna 2008 se stále zadrhává. Letos se neuskutečnilo ani jedno jednání a soudce doufá, že se případ znovu začne projednávat na jaře 2013.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O95s30k91a78r 25K53o48v35a77ř18í34k 8890673705630

Nebudeme si nic nalhávat.Nikdo potrestán nebude.Všechno se šikovně svede na dělníky a ti co jsou za tu tragédii skutečně mohou,tak vyváznou bez trestu.Taková česká klasika.

+2/0
23.11.2012 23:18

J74o49s43e45f 24B36e49n52e56š 1217771777331

napsal jsem: "tohle by vyřešil jedině soudce Lynch" a smázli mi to...

+2/0
23.11.2012 12:05

M60a80r13e43k 66K85o73s81t69e20l44e37c45k52ý 6473856398

Josef Krýsl se směje všem do očí: Jedna firma stavěla opěry, naše jen šoupala most a vy si hledejte viníka!

A to je celý princip našeho slavného kapitalistického stavebnictví Vysoutěžené zakázky se rozdělí, přeprodají (něco do kapsy sobě, něco rodné straně), vzniknou nové firmy, každý (ne)udělá něco, stejní osvč pracují pro více firem, nikdo za nic nezodpovídá, práce se (ne)předává, záměrně se to zamotá a znepřehlední a tak to bude na věčné časy a nikdy jinak...

Když Krýslovi spadl most na Slovensku, tak se ihned začal podobně vymlouvat.

Nakonec to všechno zaplatí daňoví poplatníci, stranické kasy o nic nepřijdou a poškození/pozůstalí utřou. B&K pojede dál, močálem černým kolem bílých skal..

A reklamace ostravské dálnice skončí u soudu a dopadne stejně...

+3/0
23.11.2012 9:02

D96a76v67i61d 54Š74a53f44r13á87n56e77k 5457664477743

To je fakt novinka, že na každou práci existuje subdodavatel. To dřív rozhodně nebylo...

+1/−1
23.11.2012 9:39

D25a74v95i14d 89Š33a81f96r81á15n39e98k 5177784827113

By mě zajímalo, jak to můžou nějací soudci z Nového Jičína vůbec posoudit? Největší případ, kterým se tam zabývají, bude tak špatné parkování. Jasně, že jim to trvá dlouho a ještě bude.

+2/−3
23.11.2012 9:01
Foto

M66a26r24t10i20n 71G15r16o58c98h63o97l 7266138336521

Vida, velkoměsto by si rádo přisvojilo i soud v okresním městě ... nechtěl by jste, aby nakonec o všem rozhodoval ústavní soud nebo rovnou jen jeden soudce, třeba Dredd?

+4/−1
23.11.2012 9:13

J64o52s68e89f 55V90o68l82f79í77k 4808855129553

Obávám se, že nakonec za to budou moci cestující, kteří do vlaku nastoupili a nevyžádali si zastavení vlaku po celou dobu stavbu mostu.

+1/0
23.11.2012 8:35

T15o60m84á76š 49Ž14i49t91n66ý 6691140711391

...„Jednoznačně tam měla být snížena rychlost projíždějících vlaků, případně doprava zcela zastavena,“... To sice ano, ale to si měla stavební firma u drah dojednat. Což neudělala.

+3/0
23.11.2012 8:18

D92a71v91i15d 98Š58a96f76r18á60n34e57k 5147224897113

Ta otázka samozřejmě je, jestli je něco takového vůbec možné. Jako stavební firma potřebujete řešit věci nárazově. Vsadím se, že dojednat u ČD omezení rychlosti na úseku může trvat měsíce a ještě budete muset vyplňovat fascikl žádostí, které vám budou pro neúplnost vracet.

0/−2
23.11.2012 8:50

J66a58r52o80s75l97a93v 35N51o13v42ý 1242604111

To soudnictví by potřebovalo nějakou změnu a to už dlouho....

+3/−1
23.11.2012 8:08

P29e51t29r 39T88y17č84k75a 6855522579802

Myslíš něco jako lidový soud, kde je viník známý dávno před zahájením procesu?

+2/−2
23.11.2012 8:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.