- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jasné je, že z lokalních topeništ je prachu více než dost. Ale dáreček, který nám ovzduším posílají Poláci nikoho nevzrušuje. Přitom jejich normy povoleného úletu jsou 3.5 x vyšší, než ty naše.Zatracená EU!!!
pane primator zajdete na exkurzi do slevaren kdyz je tavba a odleva se odlitek nebo se tyto odlitky cisti a budete mit jasno kde se bere prach....a zapomente na odsavani to funguje jen kdyz se zelezo tavi...
Odborníku, měl by si vědět, že tavba neexistuje ve slévárnách,ale pouze ve vysokých pecích a ocelárnách. Ve slévárnách je toliko odlévání.
Jsou dvě možnosti. Trochu prachu nebo uvědoměle v zimě zmrzat. Další možnosti jsou v teoretické rovině. Topit elektřinou, jenže kdo to zaplatí a který politický sebevrah to prosadí? Navíc topení elektřinou je ekologické pouze tam , kde se tou elektrikou topí. V místě kde se vyrábí elektrika to ekologickou situaci zhoršuje. Ve výsledku zdánlivě ekologické topení vůbec ekologické není.
Pane Sochor a vy jste odkud? Pripadne cim / jak vy topite kdyz topite? Verte nebo ne, hafo lidi topi tim cim se nema a proto ta situace vypada jak vypada, pripadne nemaji vyhovujici kamna, atd. Staci se vzimne projet na Prajzske a jsou mista kde je dychatejneji u vysokych peci nez tam. Bez nadsazky.
Je to hra s čísly. Samo že denní produkce nebude odpovídat denním průměrům.
Vítr zvíři veškerý nevázaný prach.
Že by to konečně pochopil i někdo z politiků? Je to přesně to, co stále tvrdím, zásadní problém není průmysl, ale lokální topeniště. Navíc vliv dopravy je směšný a pokud by na silnicích neleželo tolik prachu z lokálních topenišť, bylo by to ještě méně... Jenže co dál? Kdo bude mít odvahu si došlápnout na těch 5%? co za to můžou?
To se topí v kamnech jen na Ostravsku?Pan primátor je opravdu,ale opravdu odborník!Všude se lidé přizpůsobí svým příjmům a i výdajům .Ti nejsou jako vláda svazáckého premiera.
V první řadě se musí ulice a chodníky pravidelně zametat a mýt. Nedovolit jízdu znečištěným autům. Jinak se v Čechách nikdy nezbavíme polétavého prachu. Jak krásně jsou denně po ránu vyčištěna měsrta a vesnice ve Francii, Německu, Rakousku o Švýcarsku se ai nemá význam bavit. Když naši radní mají jen jediný cíl, po dobu co jsou u lizu si nakrást co nejvíc. Pak pochopitelně není na základaní potřeby města obcí.
Nech zlacnie plyn na úroveň aby s ním mohli ľudia úplne nahradiť uhlie a PET fľaše a potom sa uvidí, kto mal pravdu.. alebo na to poďme opačne, zatvorme všetky továrne a všetkým nezamestnaným prikážeme dýchať zhlboka, lebo to je to, za čo bojovali... (prípadne sa pozrime, čo namerali v Poľsku..)
Analýzou prachu nic nezjistí.
největší podíl bude mít prach, který se válí na asfaltových , betonových plochách, na střechách, na všelijakých výsypkách atd a který se zvedne zpátky do ovzduší vždy tehdy, když je trochu sucho.
Prostě v celé té dolině, kde je Ostrava, je tak málo přírodních ploch vychytávajících prach z ovzduší a čistících ho tak a tolik moc ploch, ze kterých se za sucha ten prach uvolňuje, že s malou produkcí nového prachu od průmyslu, dopravy i vytápění jsou tam limity trvale překračovány.
Prostě ty limity jsou vzhledem k hustotě osídlení a charakteru průmyslu a dopravy nereálně nízké.
Pokud ty limity mají trvat a nemají být překračovány, tak by museli z Ostravska vypakovat těžký hutní a strojírenský průmysl a ty desetitíce lidí zaměstnat v nějakém čistém odvětví, třeba v IT . A zároveň vypakovat tranzitní automobilovou dopravu stejně tak jako veškeré vytápění tuhými palivy.
Anebo oživit stávající porosty a 2/3 polí na 20 kilometrů od Ostravy, Karviné, Bohumína osázet stromy a udělat tam lesy, které ten prach budou vychytávat.
Pane, Ostrava je zelené město. Pokud tu bydlíte, nechápu váš příspěvek, v opačné případě se nevyjadřujte k něčemu, o čem víte naprosté prd.
Důležité zjištění a závěr:
Čekali jsme i velký vliv dopravy, ale odborníci k mému překvapení zjistili, že auta produkují jen dvě tuny. To znamená, že budovat kvůli tomu nízkoemisní zóny je nesmysl.