Diskuze
Úspory se s kulturou cestování nesnášejí. Změny v MHD vyvolaly polemiku
Děkujeme za pochopení.
J84o52s84e17f 25Š39e60m52e27l87í58k
V Proskovicich maji policajti jeste par volnych koni.
P67e33t34r 17V15e82s67e86l31ý
Byly doby a není to tak dávno, kdy nám MHD záviděla celá republika. Tramvaje byly vypulírované, spoje na sebe navazovaly. První problémy začly, když se "modifikovaly" linky 30, 37, 38. Od té doby to jde z kopce. Voz y jsou čím dál tím zanedbanější, intervaly nepravidelnější, spoje na sebe téměř nenavazují. Hlavně, že se radní poplácavají po ramínkách, jak jsou dobrý. Pravidleně jezdím MHD od roku 1976, takže můžu srovnávat a není to lichotivá vizitka pro město. MHD jde do kytek, s takovou radši budu jezdit autem, i když mě to bude stát 4x tolik. Ale místo 3 hodin denně, to bude jen necelá hodinka.
S25i95m53o43n 98S79i23m97e89k
tak s tou cenou jste na tezkem omylu...poradne si prohlidnete jizdenku a protoci se vam panenky!! 15min...16Kc platite a mesto pry prispiva 32Kc!!! to je 48Kc za 15min.....kdyz pojedu autem, prumernou rychlosti 60km/h a pri spotrebe 6,5l/100km (2,4kc/km), tak za tech 15min. ujedu 15km a zaplatim 36Kc!!! Takze tady neni neco v poradku!!!
Jestli budete autem jezdit 3, tak usetrite....to je koncepce MHD v Ostrave za posledni roky
R42a34d11a91n69a 39K77r66á59t36k66á
Komentovat MHD v Ostravě veřejně si jako "starší dáma" snad nemohu ani dovolit, neboť ve spojitosti s tím mě napadají pouze sprostá , přímo vulgární slova.Každá změna je znatelně horší a přijít na něco tak geniálního, jako je změna v jízdním řádu autobusu č.37, to už chce fakt velkou představivost a drzost. Ostatní změny nejsou o nic lepší, proto jsme se sousedkou dohodly a jezdíme autem - příspěvek k větší "výrobě" smogu. Hlavně, že se budou překládat zastávky,tvořit terminály a vymýšlet nové pobídky pro investory, jen ať si namastí kapsu. Vím, že ani v jiných městech není MHD perfektní, ale takový bordel a zlodějna, není nikde. Další ostravské "prvenství". Tak já nevím, co s tím dělat?
K25v89ě56t16o84s70l66a40v 88N97y50t17r45a
Další optimalizace jízdních řádů postupuje jak vystřižená s Necyklopedie(http://necyklopedie.wikia.com/wiki/M%C4%9Bstsk%C3%A1_hromadn%C3%A1_doprava), zmizely mi další přípoje, např. příjezd s odjezdem přípoje se kryje přesně, přitom zastávky jsou 50 m od sebe to není šanc v mých letech stihnout ani kdyby byl řidič tolerantní, mohu to sice zkusit s opačné strany ale tam se zase čeká 1/2 hodiny a to ještě jsou jen cca 2 takové přípoje jinak nejede nic. Automatický vyhledávač spojení nabízí různé fantastické trasy s několika přestupy a stovkami metrů přesunů. Jak to tak půjde dál tak tu MHD asi mohou zrušit, dopadne to jak u vlaku s Prahy do Ostravy, kde můžete jet kamkoli pokud se rozhodnete mezi Prahou a Ostravou, jak zmizí přípoje tak ani ty dosavadní využívané trasy nebudou k ničemu. Lidé nejezdí jen mezi vybranými zastávkami, kde se měří vytíženost.
M61i61c72h41a11l 47B22r91e81š13k89o97v57e52c
Aktuální změna se mě naštěstí nedotkla, protože zhoršení už tak mizerného spojení bych asi nerozdýchal, ale je pravdou, že s DPO jsem dlouhodobě nespokojený a každá změna za posledních 10 let byla vždy k horšímu. Ostatně celá DPO je jeden velký tunel na peníze a lukrativní části město rozprodává kamarádům. Už dávno měla být veřejná doprava v Ostravě zdarma, stejně je víceméně dotovaná z rozpočtu města, takže těch pár dalších milionů by to nepoložilo a městu a občanům by se to nakonec pozitivně vrátilo.
P76a93v73e96l 17K42a46r70a85s
Zastávka Karolina je stejně zbytečná, jako celé nákupní centrum. A změny jsou k horšímu. Radním je to jedno. Nejsou z Ostravy a jezdí autem.
A94l64a66n 91Ř33e17p53k25a
To že ty zastávku ani to OC nevyužíváš opravdu neznamená, že to je zbytečné Nejsi tu jen ty
L23u23k82á52š 80P73a23v70e28l
Hlavně že se budou stavět za 500 milionů cyklostezky... Další miliardy nalijeme do baníku a ještě by se mohlo dotovat pivo... Nezaměstnaných je stále víc a ti přece do práce cestovat nemusí, tak to radši dáme na fotbal a na cyklisty, kteří stejně jezdí podél těch stezek po cestě (Hlavní třída v Porubě, Opavská ulice...)
M84i70r62e93k 71Š84u58r34g49o82t
Já například nechápu, proč město financovalo zastávky Karolina. Snad dvěstě metrů nahoru jsou Frýdlanstké mosty, což je významný ostravský přestupní uzel MHD, meziměstských autobusů a vlaků a dvěstě metrů dolů za vekslem doprava je zastávka u centra města a rovně za vekslem stejných dvěstě metrů zastávka u centra města z druhé strany u Černé louky... Až dodnes jsem si myslel, že úpravu dopravní situace, včetně zastávek MHD, financoval investor Nové Karoliny, který potřebuje dostat zákazníky do mulltifunkčního centra...
L54u53k40á15š 85P52a44v46e47l
Zrovna tato zastávka funguje poměrně dobře, denně tam vystupuje a nastupuje opravdu hodně lidí... Možná je to nutností použít na Frýdlantských mostech k přestupu podchod...
M21a70r92e60k 66K18o93s32t83e73l48e28c53k53ý
Klesá počet přepravených cestujících? A vy se divíte?
Ono je spíš k údivu, že při těch "službách" a cenách to neklesá více!
A s budovanými nesmyslnými tzv. "terminály", kde chce město nutit cestující proti jejich vůli k co nejvíce přestupům a nákupům dalších jízdenek na (pro cestující) nevýhodných až nebezpečných místech (Hranečník, Interspar na Dubině)), se počet cestujících sníží ještě víc!
Kdysi probíhala většina přestupů na Ústředním autobusovém nádraží. To město, jistě výhodně, prodalo a teď tam jsou obchody a (zatím) výhodné neplacené parkoviště. Komu vadí přestupy na Gagarinově náměstí v docházkové vzdálenosti do centra, že je chce přesunout do vyloučené lokality na Hranečník? A proč doposud nikdo nepotřeboval přestupovat u Intersparu na Dubině? Snad jenom ve Svinově, kde se spojí MHD, vlaky a individuální doprava má "terminál" smysl.
Přestavbou zastávek u hlavního nádraží se taky lidem ztíží cestování. Zastávky budou dál od nádraží i od sebe navzájem - ať se cestující za své peníze trochu hýbají!
Město údajně nemá peníze na to, aby jezdily prázdné vozy, ale i na experimenty na lidech si peníze najde! Kolik stála ta březnová změna? A co přinesla? Kolik stojí město výstavba "terminálů"? A až město zruší MHD, jak donutí soukromé dopravce, aby používali ty draze postavené "terminály", když tam cestující nebudou chtít přestupovat? Kolik stojí dopravní podnik (a město) provoz "slavných" elektrobusů? A co přinesly? Kolik má dopravní podnik úředníků (a co dělají), když ani nestíhají obesílat zadržené černé pasažéry? Jaký je poměr mezi počtem úředníků a těmi, kteří opravdu zajišťují provoz? Úředníci a politici nikdy nezruší sami sobě teplá a dobře placená místa. Takže dál jen budeme poslouchat řeči o tom, co SE musí JAKO udělat, ale skutečné změny se dělat nebudou...
J71a90n 61R89i42c65h65t14e50r
Tak zejména v Ostravě je nápad vyhánět lidi do ulic v autech fakt dobrý nápad!
Budějovice odvrací i druhý mečbol, Litvínov vyfoukl Kometě třetí bod
Zatímco Pardubice se Spartou už odpočívají, zbývající dvě čtvrtfinálové série se potáhnou minimálně...
Budějovice potřetí porazily Třinec, sérii rozsekne až sedmý duel. Litvínov jde dál
Čtvrtfinálová série Třince proti Českým Budějovicím zůstává po šesti zápasech vyrovnaná. Oceláři ve...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Třinec - Budějovice 2:0. Obhájce titulu obstál a odvrátil historickou prohru
Třinečtí hokejisté vyhráli 14. sérii play off v řadě a zamezili historickému obratu Českých...
Kometa v Litvínově srovnala sérii, Třinec nevyužil mečbol v Budějovicích
Čtvrtými zápasy pokračovalo čtvrtfinále play off hokejové extraligy. Třinec si mohl zajistit postup...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Všichni odejdeme. Možná až do Evropy. Ukrajinci z frontových měst řeší, co dál
Premium Fronta se blíží. A ve městech, které jsou jí na dosah, žijí statisíce Ukrajinců. Jak blízkost bojů...
Měli bychom zastavit vývoz šrotu. Brzy to bude klíčová otázka, varuje šéf ocelářů
Premium Ocelářské a hutní firmy prožívají jednu z největších krizí v historii. Vedle odstavené prvovýroby v...
Třinec se vyvaroval nemožného. Obhájci „ufackovali“ gól a Mazanec si oddechl
Třinec v sedmém čtvrtfinálovém utkání porazil hokejisty Českých Budějovic 2:0. Celkově vyhrál 4:3...
Třinec - Budějovice 2:0. Obhájce titulu obstál a odvrátil historickou prohru
Třinečtí hokejisté vyhráli 14. sérii play off v řadě a zamezili historickému obratu Českých...
Vytížení proti odpočatým. Sparta čelí v semifinále Třinci, Pardubice čeká Litvínov
Dva nejlepší celky základní části hokejové extraligy si dopřály pauzu na přípravu a od víkendu už...
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...