- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ti lidi co budou muset přestupovat, stejně již dneska měli městské zony na šalinkartě, takže prachy v oběhu budou stejné, jen se změni dosyp města.Když pominu důchodce a študáky, tak se divím že s tím ještě někdo jezdí, když i k nám do kolbenky ti méně movití jezdí nějakou ojetinou a poměr auto MHD je cca 9:1.
Donutit cestující přestupovat? Ne!
Takhle donute lidi jezdit více auty! Nesmyslné vynálezy radních, kteří ostravskou MHD sami nejezdí, neboť si zadky vozí služebními auty.
A bude hůř! Ještě se postaví terminal ve vyloučené lokalitě (tedy mez cigány) na Hranečníku a tam budou nutit přestupovat cestující do Havířova, Orlové a Karviné!
Ostrava se stává nepřátelským městem! Kdo nrmusí, ať tam hromadnou dopravou nejezdí! Používejte v zájmu vlastní bezpečnosti a pohodlí auta, jako ostravští radní!
nesmysly ohledně emisí z dopravy byly vyvráceny již v mimulosti. Na celkovém znečištění se doprava podílí v rádech procent. Obahoba lhaním je asi politická nutnost.
projížděl kolem vás někdy autobus? třeba to nemá dopad na celkové ovzduší ostravska, ale ten smrad z autobusů je odporný sám o sobě...
Taktak, kupili zme Banik, tož negde se ušetřit musi.
Je zajimave, ze ve Svinove po te zimni bouracce jsou porad misto skel - drevotriskove platy. To nemaji penize anebo vyroba trva rok?
Ani jedno, jen pojišťovně se nezdá ta cena, kterou Ostrava chce za nová skla..