Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Havířovské nádraží půjde nadobro k zemi. Ale až po debatách právníků

Pro jedny cenná nadčasová stavba, pro druhé nic víc než omšelost vhodná ke zbourání. Teď spory Havířovských rozťala odstupující ministryně kultury. Zdejší nádraží neustanovila památkou, jak žádali architekti i lidé v petici, a umožnila jeho přestavbu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J56a46n 75S84o85u49k93u30p 1874544636885

Aha.. na svou dobu neuvěřitelně povedenou a dodnes působivou artchitekturu nahradíme dobově-stylovou bílo-skleněno-chromovanou kombinací. Díky. :-/

+6/−2
29.6.2013 10:12

A94l13a31n 42Ř71e37p97k12a 4395556

A co dělat, když je ta stavba zbytečně velká na dnešní dobu a nemá využití? Třeba vytápení stojí majlant.

+3/−1
29.6.2013 14:37

M30a84r74t18i49n 12H44a73v63e21l24k92a 1485184135707

Co třeba podlahové topení? Nebo vytápět jenom čekárnu? Existuje hromada ještě větších nádražních budov a o majlantu na vytápění v jejich souvislosti nikdo nemluví..

Ale byl by zajímavý nápad přebudovat v rámci úspor třeba katedrálu Sv. Víta na malou úspornou krabici! :-)

0/−1
29.6.2013 21:46

A64l55a12n 62Ř15e52p11k83a 4275106

Topení, jako topení, ne? To podlahové nebude brát energii ze vzduchu. Například? Ale jen prosím nějakou třeba v Paříži apod., ty jsou využité plně, Havířov ne.

Tady je čekárna samotná hala, zvláštní čekárna není.

Zase pletete hrušky s jabkama:-P. Řešením by bylo třeba, kdyby ten Lidl z druhé strany kolejiště se nějak zakomponoval do nádražní budovy, hned by bylo postaráno o využití, ale už je pozdě..

0/−1
29.6.2013 21:57

M39i21c58h21a75l 66M11e25č89i19a77r 1980900859245

Každá stavba staršia ako 70 rokov povinne nech je pamiatka... Každý rozpadnutý hangár, paneláky, stanice, cesty.. neopravovať, len zakázať búrať, ako ostravské jatka a Ostravicu...

+1/−3
28.6.2013 22:15

P89e51t73r 11V63e23s39e11l91ý 2439558373926

Bože, do čeho si to dal duši ...

0/0
30.6.2013 19:18

M25i41c73h34a32l 12M14e62č14i10a48r 1350470919225

No zrovna do havířovského nádraží nie...

+1/0
30.6.2013 21:14

T60o66m64á63š 25B48a24y11e36r 1814631854101

Pár fotek mého 3D modelu havířovského vlakového nádraží - http://3dbuilding.rajce.idnes.cz/Vlakove_nadrazi_Havirov/

+3/0
28.6.2013 20:18

M19a66r76i29á39n 17L10i57p45t53á76k 9889814602847

Máte to opravdu krásné, propacované do detailů.

Toho nádraží je škoda, ten strop je úžasný.

+4/0
28.6.2013 22:00

F50r35a75n26t31i26š49e34k 77M90a22t54y10á40š 7475514671263

Velice hezké,pokud vycházite z ještě nynějšího nádraží,tak by stačila snad rekonstrukce dle vašeho návrhu,Bylo by to velice zdařilé.Zajímalo by mne jestli jste někde dal návrh?

0/−1
29.6.2013 5:56

B13o52ř47i32v28o94j 39T91v63r25d23ý 8878740431861

Paráda. R^ Ve kterém programu je to vytvořeno?

+1/0
29.6.2013 16:09

T38o59m10á15š 46B64a82y68e42r 1984371274621

Díky za reakce. Model je vytvořen v SketchUp 8 a vytvořil jsem ho pro stálou expozici o historii Havířova (http://www.3dbuilding.cz/rubriky/reference). Snažil jsem se, aby model (hlavní budovy) co nejpřesněji zachycoval podobu objektu z roku 1969, tj. po dokončení. Proto na budovách chybí některé světelné nápisy, které tam jsou v současnosti, vymodeloval jsem i původní vstupní dveře, v odbavovací hale jsem vynechal stánek s rychlým občerstvením. Naopak jsem se zaměřil na detaily, jako jsou strop nebo neonový nápis Havířov na východní stěně hlavní budovy.

+2/0
29.6.2013 19:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.