Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ostrava šetří. Obcím oznámí, ať si připlácejí za příměstské autobusy

Ostrava nechce dál platit náklady na autobusy, které obsluhují obce například na Hlučínsku. Vesnice tak zřejmě o část spojů přijdou, pokud nebudou ochotny se na financování příměstských autobusových linek více podílet.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K28a37r78e95l 20B16a25r83t57á36č57e45k 9972299462885

Ostrava setri a dnes dopoledne kolem 10h svitilo verejne osvetleni u nas za barakem a nedavno taky...

0/0
12.9.2013 23:56

M14a88r47e35k 87K88o75s41t37e70l22e57c23k15ý 6623496568

Město Ostrava už delší dobu investuje mnoho milionů do tzv. terminálů na okrajiích města, na kterých chce donutit všechny mimoostravské cestující přestupovat a používat svůj dopravní podnik. Anebo budou nuceni všichni, kdo mohou, začít jezdit auty, čímž se nejspíš nedořešená individuální a statická doprava v "krajském" městě zcela zhroutí.

Takže Ostrava už zřejmě dlouhodobě plánuje, že linky mimo město jednoduše na těchto terminálech ukončí. A okolní obce si pak své obyvatele vyvezené za město mohou na vlastní náklady vyzvednout! To není pokrok, to je snad návrat ke středověkým hradbám, které se budou po setmění zamykat - kdo normální a střízlivý  by asi měl jinak odvahu dobrovolně potmě čekat kdesi na Hranečníku, na konci Přívozu nebo na konci Dubiny na autobus?

Takže pokud okolní obce mají své obyvatele rády, tak zaplatí! A budou platit dál a víc! Nezapomeňme proto při příštích volbách, kdo nám takto dlouhodobě "zpříjemňuje" cestování i pobyt ve městě: ČSSD s ODS!

+1/0
12.9.2013 20:17

J68i95ř26í 17K89ü20h29r 2430886670786

A nebo se obyvatelé okolních obci rozhodnou začít ve velkém jezdit vozy. Pokud jich bude jezdit více v jednom voze a mají práce nedaleko vedle sebe, možná i ušetří. Ale co kdyby po jednom z osádky vozu chtěl šéf ať zůstane mimořádně o 2 hodky déle. Což by zbytek na něj asi nečekal. (snad kdyby to byl majitel vozu)

Takže buď zaměstnanec vysvětlí svému šéfovi ,že z důvodu změn v MHD se pak nemá jak dostat dom ,resp kdo mu to zaplatí ,když již teď se skládají na provoz vozidla ,které na něj čekat nebude.Což šéf může a nemusí akceptovat. (jakkoli, proplatí mu cestu,zaveze ho domů sám) a nebo neakceptuje a zaměstnance nahradí někým kdo toto neřeší či ho donutí jezdit vlastním vozem.

Každý úbytek cestujících v linkách MHD znamená zvýšení dotací na provoz či šetření (rušení spojů,krácení linek)

Každé rušení spojů (atd.) znamená ,že více lidí začne uvažovat o jiném způsobu dopravy do zaměstnání.

0/0
14.9.2013 10:39

J73o42s31e34f 20Š92e46m50e80l48í39k 7529951510347

A bude na další byt pro nějakého sociálního inkluzistu, který slíbí, že pošle děti do školy. A když mu pak seženou práci, odmítne ji s tím, že na dávkách dostane víc a nemusí se nikam trmácet.

+1/0
12.9.2013 16:56

P96a57v12e78l 94S85z11t75u11r13c 4399974929691

Obyvatelé Hlučína a dalších šesti dotčených obcí může ale na druhé straně těšit, že budou mít možnost cestovat vlakem na letiště v Mošnově. Je to malá ukázka toho, kam vede lhostejnost lidí k úletům tohoto typu - viz poslední majstrštych z dílny ČSSD a KSČM (nutno podotknout, že s vydatnou podporou všech zastupitelů v kraji) - http://pavelszturc.blog.idnes.cz/clanok.asp?cl=304988. Je skutečně tragikomické, když jeden "politik" hrdinně řeší roční úsporu ve výši 412 tis.korun českých, aby druhý "politik" , shodou okolností ze stejné strany vyhodil 500 mega na naprostý nesmysl.

+2/0
12.9.2013 14:33

P46e30t19r 11V97e15s45e12l64ý 2759638813116

Já se picnu. Soudruh Kajnar a jeho klika nemaj trapných 412 tisíc korun českých ročně na autobusy, ale 100 MILIÓNŮ korun na zas.ané Bazaly se našlo. Řekl bych, že by se měl obnovit krásný zvyk našich předků, a to defenestrace. Věž ostravské radnice je k tomu jako stvořená...

+4/0
12.9.2013 14:25

J26a25n 10S74o81u91k62u27p 1644934806775

Zajímavá logika.

0/−1
12.9.2013 14:50

P96e40t28r 94V21e10s76e46l43ý 2289298513966

Asi nejste z Ostravy.

Loni zase magistrát postavil za 90 milionů zastávku Karolina (asi nejdražší zastávka v Evropě) a následně ostravskému dopravnímu podniku zkrouhnul dotaci a 87 milionů...

Důsledky následné optimalizace dopravy nás straší dodnes.

+4/0
12.9.2013 15:08

J45a87n 94H92a35v24l23i84n83a 9604116389573

pan je fanousek Baniku, takze pro nej je logika sproste slovo....on Vam bude tvrdit, ze to byla genialni investice......zlodejna prvniho radu a nejvice pobavil Kajnar, co najednou hleda kazdy milion: "Ve srovnání s devadesátými lety je vytížení hromadné dopravy poloviční. Na to musíme reagovat. Kromě toho krize připravila Ostravu o miliardu korun ročně, takže teď hledáme každý milion a nemůžeme být tak velkorysí jako dřív," vysvětluje ostravský primátor Petr Kajnar.

Zdroj: http://ostrava.idnes.cz/obce-na-hlucinsku-maji-platit-autobusy-dyn-/ostrava-zpravy.aspx?c=A130912_1976358_ostrava-zpravy_mav

0/0
13.9.2013 7:38

J15i40ř52í 48K52ü48h41r 2130676860506

Takže změnou (zrušení části spojů či celých linek) donutí lidi ,aby jezdily vlastními vozy.Takže si  i ty osoby ,které vlastní ŘP ,ale nevlastní vozidlo budou muset koupit nějaké to auto.Což ne vždy bude nový ekologický vůz ,ale spíše x let stará felície a vyrazí do provozu. Čímž už tak hustý provoz ještě zhoustne. O tom že již teď se nadává na málo parkovacích míst nemluvě. A budou mezi nimi i tací co třeba 5 let za volantem neseděli,to se taky projeví v plynulosti provozu.Tak to dopadne pokud se budou dále krátit dotace na MHD. (a příměstskou)

0/0
14.9.2013 10:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.