Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

V Opavě hořelo depo, plameny spolkly sedm trolejbusů za 100 milionů

Při požáru haly dopravního podniku v Opavě shořelo sedm trolejbusů. Škoda na vozidlech a hale byla předběžně vyčíslena na 100 milionů korun. Požár zřejmě způsobila technická závada na jednom z trolejbusů, od kterého chytily další vozy. Řekla to mluvčí opavské radnice Lada Dobrovolná.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J29a94n 43Š16e14s78t39á86k 3858569869284

tak ještě bych to chápal, kdyby měl každej troleják plnou nádrž paliva, ale takhle? Jistěže něco jako požární signalizace tam nebylo ani náhodou, stejně jako doržování povinnosti vrátného vše občas projít, zcela jistě ale surfoval na netu a když plamen přeskočil na ten poslední troleják, náhodou si toho všiml na průmyslové televizi, možná jen proto, že zvedl zadek aby si odskočil na retych

0/0
21.10.2013 10:43

V53á73c36l71a50v 27V95e94s14e43l88ý 3515468933598

V rádiu ráno říkali, že škoda je 48 milionů. To je rozdíl. Ale stejně je to průser.

0/0
21.10.2013 6:31

V59l79a48d46a97n 15Č20e12r77n91ý 6614559568

Protože začali počítat zbytkovou cenu trolejbusů, nikoliv cenu, za kterou bude třeba koupit trolejbusy nové. Zřejmě má někdo strach, že se veřejnost začne ptát, proč nebyly trolejbusy dostatečně pojištěny...

+1/0
21.10.2013 6:51

J56a24n 95Z85e86l54e43n86k29a 2716906368895

Hmm... tak podle těch fotek to vypadá, že shořely zrovna ty novější typy - vypadá to na tu první sérii nízkopodlažních Solarisů se zaoblenou střechou. 7 z 35 je 20 % vozového parku, což je dost průser. Takže do doby, než budou nové trolejbusy, budou nejspíš nutné zápůjčky vozů odjinud nebo náhradní autobusová doprava. Snad se z toho místní DP vyhrabe.

0/0
20.10.2013 23:59

V22l25a77d57a48n 55Č53e97r90n49ý 6864509758

Když vidím na videu ty hasiče, jak vystupují z aut a napojují hadice jako lemry, nedá mi to, abych si nevybavil hasičské soutěže, kde kmitají jako fretky. Holt tady mají svoje prachy jisté a první cena v podobě selete a bečky piva zjevně nebyla přislíbena...:-/Rv

+3/−7
20.10.2013 23:23

J25i75ř80í 73J25a92n70o81v97e27c 5567431171586

Pán je asi odborník..Rv

U zásahu se nejdříve dělá průzkum - co hoří, jaká je celková situace, jsou tam lidi, atd. Mimojiné, když vidím ty troleje, tak taky jestli je třeba objekt odpojený od energií.

To se z auta blbě poznává.

Myslím, že chvilkový prostoj tohoto typu je lepší než aby tam někdo zůstal.

+7/−1
21.10.2013 7:21

J74i87n68d53ř57i34c82h 37W61o63l31f 4471623633168

Přesně tak, ale pán už viděl na internetu pár lepších zásahu. Holt odborník se pozná.

0/−1
21.10.2013 7:42

V68l73a29d69a21n 72Č68e71r35n10ý 6194379718

Aha, vy dva odborníci...takže proto, dokud se neprovede průzkum, tak se nesmí natahat hadice, aby byly včas připraveny k hašení a hasiči se do té doby smí poflakovat, případně si odskočit na pivo, viďte? Proč mám takový dojem, že se ozvaly potrefené husy? :-)R^

0/−1
21.10.2013 14:50

T64o80m69á97š 73V67a84n54č42u25r14a 4228245610538

Potrefená husa jste spíše Vy.

Když hned natáhnete hadici, tak jak pak bez průzkumu zjistíte, kterým směrem hasit? Zvláště pak, když natáhnete hned hadici a zjistíte, že jste to natáhl špatným směrem. Vznikne pak kvůli tomu zbytečná ztráta času. A když začnete vodou hasit do prostoru pod napětím, tak vystavíte sebe i  hasiče nebezpečí zásahem proudu. Situací je více.

Tady platí zásadní pravidlo. Nejdříve zjistit situaci až pak jednat. Zbrklé jednání způsobuje jen zmatky a ještě horší stav.

0/0
21.10.2013 15:57

J42a21n 61S86o12u18k78u57p 1454694476865

Byl jste někdy u nějakého zásahu? Myslím, jako skutečně, nestačí mi xy shlédnutí Skleněného pekla..

0/0
21.10.2013 15:31

A48u86g58u25s85t 68F12o66r62m88á63n62e17k 6315909640606

Asi pomsta nespokojeného cestujícího. Jen houšť a větší kapky.

0/−11
20.10.2013 21:34

P15e17t67r 40V57e20s48e97l11ý 2589248283206

A jinak zdravý, kromě prázdné hlavy?

+2/0
20.10.2013 21:47

A32d20a35m 80Š36p39i55l55l11e55r 2607710887792

Tak to je pro Opavské MHD velká podpásová. Snad se jim brzo podaří sehnat peníze na nové trolejbusy.

+2/0
20.10.2013 20:05

M13a39r95e46k 56O72p 9499773390883

Ados, myslis, ze to nebylo pojisteno? ;-)

+1/−1
20.10.2013 20:10

D76a98n87i56e66l 70R50e90i44c52h63e82l 8359779743

Trolejbusy pojištěné nebyly.

0/0
20.10.2013 20:37

M44a62r14e54k 45O77p 9599543790523

tomu se ki nechce verit, obvzlaste pokud nektere z mich byly porizeny z EU fondu, kde to jiste bylo podminkou. Odkud cerpate tuto informaci? Pokud ba to byla pravda, pak by vedeni DPMO a Mesta melo byt trestne odpovedne a okamzite rezignovat. Ale jak rikam, nev3rwim tomu, ze by byly nepojisteny

+2/0
20.10.2013 20:44

J60a53k84u74b 50W79e42b43e35r 9916785714848

Na ČT24 říkali, že trojlebusy byly pojištěné, ale jen do toho rámce co to zákon dožaduje, ale ta základní pojistka prý se nevztahovala na možnost požáru tohoto typu.

0/0
20.10.2013 21:02

M15a19t20ě18j 17N16o54v34á64k 2603830518287

Základní pravidlo: Na to co se stane se pojistka nevztahuje.

+5/0
20.10.2013 21:16

D13a10n79i43e96l 55R36e12i80c95h98e21l 8119189383

Zdrojem byl Radiožurnál a komentář pana Webera to myslím popsal přesně.

0/0
20.10.2013 23:27

P89e55t15r 89H38o52m93o46l37a 4711152297252

už píší na opavském deníku, že škoda je 48 mega

0/0
20.10.2013 20:00

J91i76ř11í 66E70r50b10e98n 1463784656767

Že by někdo nechal bus napojený na troleje?

+1/−2
20.10.2013 19:01

P89e87t16r 97K19o98m78í25n97e28k 3739317402579

Nemusel být, trolejbusy mají překvapivě i baterie ;)

0/0
21.10.2013 10:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.