Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pryč s nafťáky. Ostrava nakoupí flotilu autobusů na plyn a elektřinu

Do roka prvních deset, na podzim 2015 dalších devadesát. Více než třetina ostravských autobusů bude jezdit na stlačený zemní plyn. Počítá se také s novými trasami tramvají a trolejbusů, ale i s elektrobusy. Peníze půjdou z Evropské unie i státní kasy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J83a69n 49D54e22l 5903556115621

lol tomu se rika financni efektivita...co bychom bez tech dotaci delali a nakupovali?

+2/0
24.11.2013 22:26

J81a12n 48S83o35u77k26u23p 1144834476755

Co by páni radní dali za koleje a trasy, které tak kvapně pár let zpátky rušili, co?

+2/−3
24.11.2013 15:13

A72l98a82n 57Ř93e16p11k95a 4325166

Tak v Ostravě se už dlouho nerušila žádná trať, max.linka, ale to není problém obnovit ;-)

+2/−1
24.11.2013 17:45

P16e76t81r 26V31e49s26e26l92ý 2189308703966

Poslední tramvajová trať se zrušila v roce 1982 a to do Hlučína. Od té doby nebyla zrušená jediná tramvajová trať.

+1/0
25.11.2013 6:09
Foto

M38a74r79e39k 91B49a16š90i23s53t34a 7113222543480

Ještě by mohli vybavit autobusy automatickýma blinkrama. Protože ke koloritu autobusáků patří to že se nenamáhají vyhazovat blinkry při výjezdech ze zastávek. Nejednou jsem musel docela prudce brzdit a to jsem se modlil aby mne nenabral někdo zezadu.

+4/0
24.11.2013 14:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.