- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ad vlak - totální nesmysl, sám jsem jednou neměl odvoz a tak jsem jel autobusem a bylo narváno, asi 6 lidí. K tomu přidejme vlak a tak to bude tři lidi autobus a tři lidi vlak. Ať žije eurokomunistický socialismus!
Ad počet přepravených osob - pokud zde jaksi nic nelítá, tak těžko bude vyšší, pokud někdo začne lítat Frankfurt s dobrým časem s návaznosti na přestupy, tak bude plno, pokud ovšem cestovky nabízejí dovolené za 30% vyšší cenu z OSR než z PRG, tak se jim na to mraky lidí vybodne a buď se doštrachají do práglu a nebo prostě pletí odjinud a nebo se zařídí úplně jinak.
A to tam ještě nejezdí ten vlakový speciál "Namydlený blesk". To pak teprv uvidíte!
Děkujeme pánum Lukšovi, Tošenovskému a Zátorskému za zaříznutí letiště v Ostravě. Děkujeme a poblahopřejme letišti v Katowicich
Takže si to shrňme. U charterových letů se očekává v tomto roce pokles o cca 20%, což v konkrétních číslech je 216 tis. pasažérů, kteří využili letiště v letošní sezóně při své cestě na dovolenou. K tomu 25 tis. cestujících na pravidelné lince do Londýna za půl roku, tedy dá se odhadovat 50 tis. cestujících ročně. Poměr charterových a pravidelných linek je už mnoho let stále stejný a potvrzuje známý fakt - Mošnov byl, je a zůstane sezónním letištěm, na které budou brzy pendlovat (několikrát denně) osobní vlaky, které by podle optimistických odhadů měly přepravovat cca 20% všech cestujících na letiště. Tedy průměrně cca 150 lidí denně! Investice za víc než 0,5 mld. korun a k tomu je potřeba připočítat dalších pár set miliónů korun za speciální vlakové soupravy, pravidelnou údržbu, náklady na provoz atd. Ale zdejším politikům a manažerům, kteří by měli nést odpovědnost za hospodaření letiště, ke spokojenosti asi stačí konstatování, že se aerolinkám Ryanair se v Ostravě daří. Vždyť i na iDNES o tom píšou...
Kolik dnů má váš rok, když při běžném roku je průměr cestujících za den cca 680? Ale souhlasím s Vámi o negativním vlivu politiků na provoz letiště. Nebýt ukončení podpory provozu letiště a navazujících linek na Vídeň a Prahu soudruhy z KSČSSD na kraji od roku 2007, byl by dnešní provoz dvojnásobný. Sám jsem musel přestat létat z Ostravy a jezdím do Vídně, neboť spojení z Ostravy je pro "mé lety" od tohoto ukončení podpory nevyhovující....navíc ČSA zrušila lety už i z PRG do HAJ, takže musím dávat vydělat rakušákům a němcům.