Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nádraží v Havířově zůstane, dráhy zrušily projekt nového terminálu

Dozorčí rada Českých drah odsouhlasila odstoupení od projektu na vybudování dopravního terminálu v Havířově, který měl vyrůst na místě nynějšího vlakového nádraží. O zachování nádraží, které je postaveno v bruselském stylu, usilovala skupina architektů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D54a15n10i56e51l 84C86h51y76t54i56l 1226207784

Dobře to naša Lucka řekla!

+2/0
13.12.2013 9:27

P70e14t22r 70Š21t34e80f26k96a 9961501110121

pohodáři:

http://ekonomika.idnes.cz/vedeni-ceskych-drah-a-vyplaty-dj8-/ekonomika.aspx?c=A131212_192204_ekonomika_ert

0/0
13.12.2013 5:56
Foto

P47e90t44r 93T51u94r68e89č72e63k 8752472207215

Tak ja jsem hlavne proti napadu vytvorit "dopravni uzel" mimo mesto. Takhle jsem autobusem od baraku v Ostrave na UANu za pul hodiny. Na uzel bych cestoval MHD a vcetne cekani na prestup byl po te pulhodine porad v Havirove. To by urcite vsichni ti studenti a pracujici dojizdejici do Ostravy ocenili. Takhle to linka posbira na 4-5 zastavkach po celem meste a hura do Ostravy.

+4/0
13.12.2013 1:15

R16a37d49e92k 43K22o34h95u85t 5847423845703

Plně souhlasím a také se bojím, aby nevznikl u vlakáče autobusák. To co je všude běžné, bohužel v několika případech neplatí. A Havířov je toho příkladem. Vytvořit umělý přestup by bylo bláznovství. Stačí, že se bude po dokončení terminálu Hranečník přestupovat tam, ale jeden přestup je ještě při adekvátní směrové nabídce akceptovatelný...!!

0/0
16.12.2013 1:11

J84a73n 88S12e58k11y82r83a 9136856206618

tak havirovske nadrazi je jedno z nejosklivejsich a je uplne jedno jestli to je bruselsky styl nebo bulharsky. To se zase architekti pekne ukazali, na ostravsku je dost komunistickych staveb, tak neni duvod modernizovat dopravni uzel ktery bude slouzit nejen CD ale i mistni autobusove doprave. Architekti ale vlakem a autobusem nejezdi, tak prd o tom vi. Zdar![>-]

+5/−19
12.12.2013 22:13

V70a24c20l80a40v 58P93e73r24o68u19t69k57a 6578677894221

jmenujte podobné někde poblíž , je dobře,že tyhle stavby budou stát dnes je malá úcta k zajímavám stavbám a snaha je zrekonstruovat je lepší bořit ....

+15/−1
12.12.2013 23:23

A94l57a19n 19Ř20e96p15k98a 4745736

Třeba Ostrava - Vítkovice. ;-) Stejný hnus jako Havířov, jen teda ještě víc zpustlejší.

0/0
13.12.2013 11:21

J87a19n 38Š31p33e62c82i80á51n 2200840149539

Ty komunisticke hnusy jsou taky dedictvi. Proste je to levnejsi ten barak renovovat,tak se stane.Nemuzou bejt vsude klasicke baraky s plisni uvnitr a padajici omitkou venku.

+2/−5
12.12.2013 23:54

J83a89n 96S70a14l78o42m11o53n 4259930891905

To že se vám něco nelíbí neznamená, že to není architektonicky důelžitá, nebo zajimavá, stavba. On Bruselský styl není pro někoho kdo je zvyklý na klasiku nic moc hezkého, ale je to světově uznávaný styl. Ono taky kdyby to nádraží bylo opravené, upravené a čisté, tak by vypadalo lépe :-)

+6/0
13.12.2013 8:03
Foto

T61o52n61d14a 23M75a41r83e30č85e14k 1407876452936

Pane, jste architektury neznalý blb!

+2/−2
13.12.2013 11:50

J74a85n 47S12o19u52k65u34p 1294104446935

Člověče, kdyby takhle uvažovali všichni, tak nemáme ani jedinou památku, všechny hrady a zámky rozbořili na stavební kamenivo a tak dále. To, že havířovské nádraží skutečně JE unikátní, o tom třeba někdo neví, ale věřte tomu, že fotky haly najdete v nejedněch skriptech pro architekty.

+4/0
13.12.2013 12:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.