- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak ja jsem hlavne proti napadu vytvorit "dopravni uzel" mimo mesto. Takhle jsem autobusem od baraku v Ostrave na UANu za pul hodiny. Na uzel bych cestoval MHD a vcetne cekani na prestup byl po te pulhodine porad v Havirove. To by urcite vsichni ti studenti a pracujici dojizdejici do Ostravy ocenili. Takhle to linka posbira na 4-5 zastavkach po celem meste a hura do Ostravy.
Plně souhlasím a také se bojím, aby nevznikl u vlakáče autobusák. To co je všude běžné, bohužel v několika případech neplatí. A Havířov je toho příkladem. Vytvořit umělý přestup by bylo bláznovství. Stačí, že se bude po dokončení terminálu Hranečník přestupovat tam, ale jeden přestup je ještě při adekvátní směrové nabídce akceptovatelný...
tak havirovske nadrazi je jedno z nejosklivejsich a je uplne jedno jestli to je bruselsky styl nebo bulharsky. To se zase architekti pekne ukazali, na ostravsku je dost komunistickych staveb, tak neni duvod modernizovat dopravni uzel ktery bude slouzit nejen CD ale i mistni autobusove doprave. Architekti ale vlakem a autobusem nejezdi, tak prd o tom vi. Zdar!
jmenujte podobné někde poblíž , je dobře,že tyhle stavby budou stát dnes je malá úcta k zajímavám stavbám a snaha je zrekonstruovat je lepší bořit ....