Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

V ostravském obvodu se dvě hodiny hádali. O tramvajovou zastávku

Nevyhovující a nebezpečná. Taková je podle mínění řady lidí tramvajová zastávka Prostorná v ostravské části Mariánské Hory. Město má švýcarské peníze na její proměnu. Místní lidé ale válčí o to, kam ji umístit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I48v14o 27J42a85n51á63č23e33k 8783173151642

Vyčerpeme dotaci za každou cenu, ať to stjí co to stojí, ať se postaví sebevětší ptákovina a ať se na tom klidně napakuje někdo. Klasicky EUrosocialistický přístup. Rv

0/0
1.5.2014 18:14

V60á75c36l69a60v 43B88u86r44e53š 5179905486759

Je tam 50 km-hod, a jezdí se tam 60, když tam dáme třicítku tak se tam bude jezdit 40, bude to bezpečnější, nevyhodí se zbytečně prachy, doba je čím dál víc přepytchatělá, a rádo by bezpečnější řešení, mnohdy s bezpečností nemají nic společného, viz nesmyslné semafory u krajského úřadu!

0/−1
30.4.2014 14:53

M37a22r90e46k 30K39o60s11t34e74l61e31c42k95ý 6733566338

Ty zastávky samy o sobě nebezpečné nejsou, stojí na stejném místě už desítky let a nebezpeční si jsou jen sami lidé a to až v poslední době!

Bohatě by stačilo, kdyby se lidé chovali tak, jak mají. A to se týká jak těch za volantem, tak i těch na chodnících a ostrůvcích. Jsou to jedny z posledních zastávek s ostrůvky bez zábradlí a skleněných reklamních budek, nemusíte nic obcházet, snadno je k přecházení frekventované ulice využijí i chodci. Jsou na dobrém a vyhledávaném místě a při dodržování pravidel, rychlosti a troše ohleduplnosti by mohly bez větších investic fungovat ještě dlouho.

Předchozí i následující zastávky na tramvajové trase jsou na tom hůř, nemají žádné ostrůvky, ale s tím problémy nejsou a ty se nerekonstruují...

+3/0
30.4.2014 12:25

A57l64a27n 20Ř62e87p25k50a 4915826

Jasně, to je jako s počítačem, ten je sám o sobě bezpečný, ale běda jak se k němu posadí nějaké "tele" co ho za 5 minut zaviruje svou hloupostí :-)

0/0
30.4.2014 20:25

S39t15a25n39i96s41l44a71v 74M57a51l94ý 8242279394

Hlavní příčina sporů jsou prostorové poměry na zastávce, která se sice paradoxně jmenuje "Prostorná", ale je tam málo místa pro nové zastávky, které musí mít dle norem délku přes 60 m a i větší šířku. Z toho vyplývají právě ty neshody, protože to je velký zásah do obslužnosti přilehlých obchodů, atd.

+1/0
30.4.2014 11:53

A45l74o68i36s 67B36l65a12ž57k42o 1441241283727

Boháč se zase "náhodou" vyjádřil někde, kde vůbec nemusel a opět je tak přiživenou hvězdou na konci článku ;-DR^

+2/0
30.4.2014 11:48

L94i79b83o42r 24U20r18b50a45n56i16e12c 5976413229

Typické.

Všichni se shodnou na tom, že současná situace je naprosto neudržitelná. A většina i na tom, že ty, kdo to vymysleli, schválili, provedli je potřeba pověsit za koule ke zdi do plynu.

A jakákoli změna by vše jen zhoršila.

Takže nejlepší bude nechat vše tak, jak je. A navíc se může nadávat, jak je současná situace naprosto neudržitelná atd.

+3/−1
30.4.2014 9:34

M61a81r17t75i25n 47G69a84j15d27u24š12e46k 1878731945832

Zůžení a retardér v místě, kde to ti pěšáci nejvíce schytávají, to by nestačilo?

0/−4
30.4.2014 8:48

J11a37n 59R38i77e98g43e42l 1954306645592

netam uz neni co zuzit, at tam mrdnou semafor a bu klid.

0/−4
30.4.2014 9:17

J84a32n 79S58o10u59k11u31p 1624454646285

Stačil by jednoduše semafor před zastávkou, který by byl Stop při zastavení tramvaje. Celý problém toho místa je, že zastávka je taková nějaká nezřetelná a semtam prostě někdo vystoupí pod auto. Někteří samosebou nemají ani páru o pravidle zastavení tramvaje v zástávce bez můstku.

0/−5
30.4.2014 9:31

M64a46r71t39i15n 90T36e42l19č27e37r 7139576216331

No že tam nedodržují pravidlo o tramvaji v zastávce bez ostrůvku, bude nejspíše tím že na Prostorné ostrůvky jsou. Ale právě úzké a krátké. Tam je dle mojí osobní zkušenosti je spíše problém, že díky objíždění ostrůvku nejsou přes zaparkovaná vozidla chodci u přechodu moc vidět. 

Semafor by to neřešil ,spíše naopak komplikoval. Má nastaven pevný interval. Takže na staršího člověka by bylo času moc málo a naopak svižný študent by zbytečně nechal čumákovat auta před červenou i když by byl dávno fuč.

+3/0
30.4.2014 11:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.