- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vyčerpeme dotaci za každou cenu, ať to stjí co to stojí, ať se postaví sebevětší ptákovina a ať se na tom klidně napakuje někdo. Klasicky EUrosocialistický přístup.
Je tam 50 km-hod, a jezdí se tam 60, když tam dáme třicítku tak se tam bude jezdit 40, bude to bezpečnější, nevyhodí se zbytečně prachy, doba je čím dál víc přepytchatělá, a rádo by bezpečnější řešení, mnohdy s bezpečností nemají nic společného, viz nesmyslné semafory u krajského úřadu!
Ty zastávky samy o sobě nebezpečné nejsou, stojí na stejném místě už desítky let a nebezpeční si jsou jen sami lidé a to až v poslední době!
Bohatě by stačilo, kdyby se lidé chovali tak, jak mají. A to se týká jak těch za volantem, tak i těch na chodnících a ostrůvcích. Jsou to jedny z posledních zastávek s ostrůvky bez zábradlí a skleněných reklamních budek, nemusíte nic obcházet, snadno je k přecházení frekventované ulice využijí i chodci. Jsou na dobrém a vyhledávaném místě a při dodržování pravidel, rychlosti a troše ohleduplnosti by mohly bez větších investic fungovat ještě dlouho.
Předchozí i následující zastávky na tramvajové trase jsou na tom hůř, nemají žádné ostrůvky, ale s tím problémy nejsou a ty se nerekonstruují...
Jasně, to je jako s počítačem, ten je sám o sobě bezpečný, ale běda jak se k němu posadí nějaké "tele" co ho za 5 minut zaviruje svou hloupostí
Hlavní příčina sporů jsou prostorové poměry na zastávce, která se sice paradoxně jmenuje "Prostorná", ale je tam málo místa pro nové zastávky, které musí mít dle norem délku přes 60 m a i větší šířku. Z toho vyplývají právě ty neshody, protože to je velký zásah do obslužnosti přilehlých obchodů, atd.
Boháč se zase "náhodou" vyjádřil někde, kde vůbec nemusel a opět je tak přiživenou hvězdou na konci článku
Typické.
Všichni se shodnou na tom, že současná situace je naprosto neudržitelná. A většina i na tom, že ty, kdo to vymysleli, schválili, provedli je potřeba pověsit za koule ke zdi do plynu.
A jakákoli změna by vše jen zhoršila.
Takže nejlepší bude nechat vše tak, jak je. A navíc se může nadávat, jak je současná situace naprosto neudržitelná atd.
Zůžení a retardér v místě, kde to ti pěšáci nejvíce schytávají, to by nestačilo?
netam uz neni co zuzit, at tam mrdnou semafor a bu klid.