Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ferdinandka je nádherná. Pořádně se dívejte, říká památkářka

Tisíce cestujících denně projedou alespoň částí Severní dráhy císaře Ferdinanda, která se začala stavět už před 177 lety. Památkářka Alena Borovcová o půvabu a zajímavostech trati napsala knihu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J96a87r51o33m22í55r 18F11o35b56e89r 3228241494777

Ještě že zůstal Svinov. Hlavní nádraží by taky vypadalo dobře s historickou budovou. Kam se na to hrabe nádraží z Havířova.:-)

0/0
3.5.2014 20:10

P22e39t19r 84N12e94c81h77a64n80i82c30k72ý 7873116788940

Viadukt v úseku Břeclav - Brno? To je Jezernický viadukt u Hranic na Moravě. Jinak krásná ke většina tratí v ČR :-)

+3/0
3.5.2014 16:11

F63r11a17n91t29i92š30e75k 27Z59a16j60a13c 1837226724249

..no taky mám ten pocit...ale podobných viaduktů po světě je....;-)...a obrázků z té doby málo;-)

0/−1
3.5.2014 16:16

I69v33o 63D64o34s25t15á31l 8598332547388

na obrázku je opravdu viadukt, který přiváděl dráhu od Rajhradu do stanice Brno. Dnes je až na malou část zasypán v tělese trati po jejím rozšíření o odstavná nádraží.

+1/0
4.5.2014 14:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.