Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tatra končí, Tatra Trucks však vyrábí náklaďáky v Kopřivnici dál

Kopřivnická společnost Tatra, a.s., pokračovatelka předlistopadové automobilky, zřejmě definitivně končí. Její představitel Ronald Adams požádal soud o vyhlášení úpadku. Tatrovky už vyrábí jiná firma.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M89a13r98i51a32n 98N85o31v11á87k 8964178572555

V Kopřivnické Tatře jsem dělal za totáče. Komunistický moloch, který by v dnešní konkurenci dávno zkrachoval.

0/0
17.6.2014 12:36

V62l58a41d37i40m94i46r 64P68r47o83c97h76a19z60k82a 9813784540863

Nechtěl jsem reagovat na různé diskuzní příspěvky ale jelikož je mnoho těch kteří nevědí a nemají informace tak píšou nepravdy. Jedna nepravda je tá, že číně jiné západní zahraniční automobilky neprodaly licenci. IVECO se děla v číně pod značkou GENLYON a KINGKAN, STAYER se vyrábí pod značkou SINOTRUK atd.Pokud jde o TATRU tak čína byla stálým odběratelem nakladních automobilů TATRA  T-111.T-138,T-148 a také T-815 v dávné minulosti. Dokonce na T-815 byl již 80 letech v číně montažní závod, bohužel ten závěr spolupráce s čínskou stranou neskončil dobře, jelikož soudruzi v číně se dopůstili porušení smluv a dohod, přesto čína dále pokračovala ve výrobě tatrovacké koncepce výkyvných náprav které používala  při výrobě vozidla s osazenou kabinou vlastní konstrukce a motoru vodou chlazený stejný typ používaný u vozidla SINOTRUK. Toto vozidlo moc velký úspěch němělo z největší pravděpodobností z důvodů nedokonalé konstrukce.

Proto a to zdůrazňují vítám a jsem rád tomu, že nynějšímu vedení závodu TATRA TRUCK se podařil obrat ve spolupráci s čínským partnerem a znovu nastartovat obchodní aktivity s čínou.

Ještě bych chtěl dodat, že tam kde kdy v minulosti TATRA byla prodána, tak zanechala nesmazatelné dojmy uživatelů. 

Proto také přejí novému managementu závodu TATRA aby své výrobky lépe a nebojácně propagovali na celém světě. Hlavně tam kde již dříve TATRA zanechala své dobré jméno.

+1/0
17.6.2014 11:32

T41o32m22á49š 61F74o10r31e21j49t 9533251905597

je to jen další kámen do smutné mozajky úpadku našich značek (zetor jawa,poldy....)

Kdyby pouze neuspěly na trhu v rovné konkurenci, tak prosím. Ale že jim podtrhli nohy polistopadoví kolaboranti, to je trestuhodné.

+1/−5
6.6.2014 14:50

J24i42ř13í 23D72v57o55ř52á48k 5408143488110

Možná trh a rovná konkurence byl náhrobním kamenem .Tatry byly dobré , ale s tim se nedá žít desítky let.

+3/0
6.6.2014 19:40

D18u22š49a14n 24D38i12t67r30i36c28h 3868786303469

Končí i větší a slavnější společnosti. Nedávno Kodak, brzy Nokia. To tak prostě je a vůbec to nemusí mít něco společného s kolabotranty

+3/0
7.6.2014 3:58

P42e57t96r 39P81o84l58á45k 1497785656818

zvlastni, nevim, ze by zetor upadal. naopak se mu dobre dari: http://www.zetor.cz . ani jawa nezkrachovala: http://www.jawa.eu . jen vyrabi motorky, ktery asi moc nezaujmou v dnesni konkurenci. kdyby tady ale byl u kormidla bolsevik, tak urcite nebudou vyrabet nic lepsiho.

+3/0
8.6.2014 0:33

M39i85l79a72n 19L57a35š98ť22o97v98k48a 8102624573558

http://brno.idnes.cz/zetor-predstavil-v-brne-novy-model-dtw-/brno-zpravy.aspx?c=A140401_2052085_brno-zpravy_daj

0/0
17.6.2014 16:18

M21i75l93a84n 78L35a16š15ť82o17v18k28a 8322624133648

http://auto.idnes.cz/jawa-350-c4m-/motorky.aspx?c=A130826_115150_motorky_fdv

0/0
17.6.2014 16:18

B45e71n 30P37a44v56k55a 1777303937461

A drobní akcionáři si to můžou dát na záchod, jestli to nepochopili již dávno.

+1/0
5.6.2014 15:50

P30a58v96e90l 81L32e11š89t37i12n71s95k60ý 7598725672363

;-(

0/0
5.6.2014 12:05

M50i27l79a89n 44K94r83á64l 8893378281761

co je? Myslím že s tímto vedením je to lepší než s tím americkým, IMO

+1/0
5.6.2014 14:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.