- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
čtu tady příspěvky od těchto zvláštních typů lidí a chci zkusit na chvilku k Vám jít do party takže řvu FUUUUJ PRÁCE, MY CHCEME BLAHOBYT BEZ PRÁCE!!!
Další výstavba na zelené louce a likvidace zemědělské půdy. A jakmile skončí pobídky nebo se zhorší ekonomika, firma zmizí.
Proč se podobné haly nestaví v brownfieldech, kterých máme na severní Moravě spousty? Jak a odkud se těch 1000 lidí bude do Mošnova dopravovat?
Brownfieldy se nepoužívají proto, protože jsou z velké části jednoduše nepoužitelné.
Další továrna na plechovky? Celý automobilismus je vládami nafouknutá bublina, která dosáhla takového rozměru, že ekonomicky likviduje celé kontinenty.
Přeprava byla vždy jen podpůrné odvětví. Dnes jsme ve stavu, kdy se většina ekonomiky točí kolem přepravy, ale prakticky není co přepravovat, když si odmyslím režii spojenou s přepravou.
A proč si ty pozemky nenechá město ve vlastnictví?. Může je přece pronajmout a výši nájmu určit s ohledem na zaměstnanost v dané firmě, tedy třeba za symbolickou 1,-Kč/m2/rok
A jak bude firma stavět na cizích pozemcích vlastní budovy?
Když už nic jiného tak se zvedne konkurenční prostředí v nabídce zaměstnání a tlak na platy ve fabrikách v okolí Mošnova. Autopal (dneska už indický Varroc Lighting) a Mobis podnikají sice ve stejném oboru, ale že by si zrovna moc konkurovaly se mi nezdá. A navíc zatím mnohem větší konkurence pro Varroc je Automotive Lighting v Jihlavě. Ale každý z nich má svůj okruh zákazníků takže žádný problém. Takže každá fabrika z vývojovým centrem je přínos
Dopadne to tak, že část výroby z Autopalu Nový Jičín se přesune do Mošnova a s tím i část lidí. V Autopalu to začne stagnovat a firma nakonec zavře továrnu a 900 lidí bude na dlažbě. Korejci se nažerou a stát zůstane celý.
A co takhle přitáhnout do Mošnova výrobce klavírů, zobcových fléten a tamburín? Taky parníky by se tam mohly montovat.
No vidíš, máš príma podnikatelské záměry, tak je zrealizuj.
První otázka by měla co nás daňové poplatníky to bude stát. Kdy se to vrátí a jaké platy tam budou. Zaměstnávat lidi za 15000 tisíc měsíc hrubého, aby pak museli stát na pracáku o dávky. K čemu taková investice, to si je politici honí triko.
Tak v Praze je 15 hrubého málo, ale v Ostravě na to dostanete i 100% hypotéku na 3+1.
Jeden nezaměstnaný stojí stát 200 tisíc... Předpokládám, že tam ale nebudou pracovat pouze lidé z pracáku. A že by na tom stát vydělal? Spíš ušetřil, si myslím. Ještě by to chtělo doplnit, o jakou investiční smlouvu jde. Jestli o odkupu pozemku za korunu anebo nějakou pobídku.
Upřímně, z pracáku jich tam bude jen mizivé množství (neochota pracovat, špatné pracovní návyky, mizerná nebo žádná kvalifikace). Ale politik to rád a krásně zveličí.
A z těch 900 míst bude kolik Poláků a Slováků???
Minimum, stejně jako ve všech podobných provozech okolo Ostravy. Bohajeho.