Diskuze

Ostrava prodává pozemky levně, výrobce světlometů slíbil 900 míst

Příští rok by chtěli v mošnovské průmyslové zóně začít stavět nový závod - a v dalším roce rozjet výrobu. Jeden z kroků ke splnění svých plánů zástupci firmy Hyundai Mobis udělali. Ostrava kývla na odprodej osmnácti hektarů pozemků v Mošnově a na návrh investiční smlouvy s jihokorejskou firmou.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

M73i95l74a37n 52K15r34á38l

27. 6. 2014 11:59

čtu tady příspěvky od těchto zvláštních typů lidí a chci zkusit na chvilku k Vám jít do party takže řvu FUUUUJ PRÁCE, MY CHCEME BLAHOBYT BEZ PRÁCE!!!

0 0
možnosti

Další výstavba na zelené louce a likvidace zemědělské půdy. A jakmile skončí pobídky nebo se zhorší ekonomika, firma zmizí.

Proč se podobné haly nestaví v brownfieldech, kterých máme na severní Moravě spousty? Jak a odkud se těch 1000 lidí bude do Mošnova dopravovat?

2 0
možnosti

J56a83n 45S85o47u93k66u96p

26. 6. 2014 16:15

Brownfieldy se nepoužívají proto, protože jsou z velké části jednoduše nepoužitelné.

0 1
možnosti

P60a35v70e85l 94Ř52a76p49e45k

26. 6. 2014 14:35

Další továrna na plechovky? Celý automobilismus je vládami nafouknutá bublina, která dosáhla takového rozměru, že ekonomicky likviduje celé kontinenty.

Přeprava byla vždy jen podpůrné odvětví. Dnes jsme ve stavu, kdy se většina ekonomiky točí kolem přepravy, ale prakticky není co přepravovat, když si odmyslím režii spojenou s přepravou.

3 0
možnosti
Foto

A proč si ty pozemky nenechá město ve vlastnictví?. Může je přece pronajmout a výši nájmu určit s ohledem na zaměstnanost v dané firmě, tedy třeba za symbolickou 1,-Kč/m2/rok

1 1
možnosti

A jak bude firma stavět na cizích pozemcích vlastní budovy?

2 1
možnosti

J40a70n 37J22i87ř18í26k

26. 6. 2014 13:44

Když už nic jiného tak se zvedne konkurenční prostředí v nabídce zaměstnání a tlak na platy ve fabrikách v okolí Mošnova. Autopal (dneska už indický Varroc Lighting) a Mobis podnikají sice ve stejném oboru, ale že by si zrovna moc konkurovaly se mi nezdá. A navíc zatím mnohem větší konkurence pro Varroc je Automotive Lighting v Jihlavě. Ale každý z nich má svůj okruh zákazníků takže žádný problém. Takže každá fabrika z vývojovým centrem je přínos

1 0
možnosti

Dopadne to tak, že část výroby z Autopalu Nový Jičín se přesune do Mošnova a s tím i část lidí. V Autopalu to začne stagnovat a firma nakonec zavře továrnu a 900 lidí bude na dlažbě. Korejci se nažerou a stát zůstane celý.;-(

2 4
možnosti

J85a83n 63S38o58u83k91u37p

26. 6. 2014 13:08

Tyhle teorie, to mě vždycky pobaví..

0 0
možnosti

A co takhle přitáhnout do Mošnova výrobce klavírů, zobcových fléten a tamburín? Taky parníky by se tam mohly montovat.

0 2
možnosti

No vidíš, máš príma podnikatelské záměry, tak je zrealizuj.

2 0
možnosti

První otázka by měla co nás daňové poplatníky to bude stát. Kdy se to vrátí a jaké platy tam budou. Zaměstnávat lidi za 15000 tisíc měsíc hrubého, aby pak museli stát na pracáku o dávky. K čemu taková investice, to si je politici honí triko.

0 1
možnosti

Tak v Praze je 15 hrubého málo, ale v Ostravě na to dostanete i 100% hypotéku na 3+1.

0 3
možnosti

Jeden nezaměstnaný stojí stát 200 tisíc... Předpokládám, že tam ale nebudou pracovat pouze lidé z pracáku. A že by na tom stát vydělal? Spíš ušetřil, si myslím.  Ještě by to chtělo doplnit, o jakou investiční smlouvu jde. Jestli o odkupu pozemku za korunu anebo nějakou pobídku.

1 0
možnosti

Upřímně, z pracáku jich tam bude jen mizivé množství (neochota pracovat, špatné pracovní návyky, mizerná nebo žádná kvalifikace). Ale politik to rád a krásně zveličí.

0 1
možnosti

A z těch 900 míst bude kolik Poláků a Slováků???

2 2
možnosti

J39a97n 18S79o38u85k39u14p

26. 6. 2014 12:23

Minimum, stejně jako ve všech podobných provozech okolo Ostravy. Bohajeho.

3 0
možnosti