- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Řešení by tu bylo velmi jednoduché, bohužel v naší zemi zřejmě neproveditelné. Přejezd vybavit standardní světelnou signalizací a na silnici dát na hlavní před křižovatku semafory, které by fungovaly až společně se světelnou signalizací a umožnily by bezproblémový výjezd těm kteří přejíždějí přejezd. Semafor by tak mohl být v činnosti jen na dobu potřebnou pro rozjetí vozidla, které by takto na přejezdu uvízlo. Prostě na pár desítek sekund. Pak už by zase mohla blikat oranžová. Prosté jednoduché, ale u nás je lepší nechat někoho zhebnout, než dát korunu na zabezpečení, když už nějaký idiot zplodí takovou dopravní zhovadilost.
Taková dopravní zhovadilost, jako je přejezd těsné blízkosti, je u nás už dávno zakázána.
asi nováček, ten řidič - popelář. Protože zpravidla jezdí pořád stejný okruh, tak musí vědět kde si co může dovolit
Ten nadpis je skutečně matoucí; kdyby tam nebylo, že popelářský vůz rozpáral osobní vlak, tak jsem se ani na to nepodíval
To je hodně špatný přejezd, železnice vede kilometry rovnoběžně od silnice 1. třídy ve vzdálenosti cca pár metrů (možná i jen 2). KDyž ještě vyroste obilí, tak na trať není vidět, zastaví se před tratí, přejede se a hned se zase zastavuje před tou silnicí. V opačném směru to samé, hlavně při odbočování vlevo, člověk čeká na protisměr, pak se rozjede, odbočí, musí rychle, ale pak hned zastavit na místě kvůli vlaku.
Tři čtvrtě milionu škody? To snad muselo tomu motoráku minimálně zkřivit podvozek, to přece nemůže těch pár kusů sklolaminátu stát.
Predpokladam, ze popelari pres prejezd prejeli, kdyz jeste nikde zadny vlak nebyl a na prednosti pred hlavni asi stravili docela dlouhou dobu. Co se mi ale nezda, ze by tam byla takova tratova rychlost, ze by fira nedokazal pochopit, ze se tam jednak nevejde a jednak, ze by reginu neubrzdil. nebo to tam rozhledove pomery neumoznuji? Nevim, neznam to tam...
Někteří mají problém zastavit před přechodem, natož před přejezdem.
Zajímavé by bylo vědět, jaká byla v tom úseku povolena rychlost pro vlak. Zvlášť když se jedná o nechráněný a signalizací zabezpečený přejezd.
Možná bude levnější tu lokálku zrušit a místo ní dotovat busy. Po kolikáté letos je tam nehoda?
Kvůli 5 lidem není potřeba ani bus. Stačí místo doplácení těhle dopravních firem aby se několik okolních obcí domluvilo a zaplatilo si u nějakého soukromého dopravce jízdy minibusem. On ten provoz karosy vyjde na stejné brdo, když v něm sedí jen 5 lidí.