Diskuze

Brzdy jsem odmontoval, umím brzdit motorem, chlácholil řidič policii

Policisté na Novojičínsku kontrolovali dodávkové a nákladní automobily. A výsledky potěšující nebyly. Zhruba u třetiny zjistili závady, někdy zcela zásadní. Policie se například setkala i s tím, že nákladní vůz měl odmontované brzdové kotouče nebo zalomené brzdové hadice.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J42u15r90a27j 66S63e37m53a13n

29. 7. 2014 10:17

V naší zemi je záměrně nastaven systém tak,aby za vše mohl řidič. Jde totiž o lidi,kteří budou klást minimální odpor a než by ztráceli čas lítáním po úřadech,soudech,raději zaplatí. Navíc je řidič něco jako náhradní díl.. Vysoká nezaměstnanost tak nahrává firmám. Je bežné "nelíbí se ti? Můžeš jít..." dopravní odbory většinou táhnou za jeden provaz s majiteli a tak se tu jezdí jak se jezdí. Že je tak málo nehod kamionů je jen díky rozumným řidičům. (když vezmu stav vozidel) Zažil jsem i firmu,kde minimální výška vzorku pro výměnu pneu je stanovena na 0,5mm, znám i firmu,kde často mají návěsy bez brzdových válců a jimž již některé servisy odmítají dělat údržbu a opravy,znám i firmy které nařizují řidičům ledajaké lumpárny... A když odmítnou... Odevzdej klíče a můžeš jít... Hodně řidičů tedy raději riskuje.. Musí, pokud chtějí mít práci... A nějaký zákoník práce? Ne,to je pro dnešní podnikatele jen sbírka vtipů... Řidič se těžko půjde soudit, když jen počáteční investice do sázky (naše soudy fungují jako sázkové kancelářed) je vysoká a výhra sporu i při zcela jasné věci nejistá. DUkud bude vše fungovat jak funguje, změní se jen datum...:-(

0 0
možnosti

Jo marně bojujeme jako řidiči nákladáků za změnu zákona aby za vozidlo zodpovídal majitel -provozovatel a za náklad odesílatel tak jako je to ve většině zemí Evropy ,to by seto potom jezdilo firma by si nedovolila neudržovat vozidla v řádném stavu a odesílatel si nedovolil přetížit auto a pustit náklad řáně zkurtován nebo zaplachtován na silnici  ALE JSME  V ČECHÁCH .Tady se vymejšlej bejkárny   a pokud se řidič ozve TAK NA PRACÁKU JE MÍSTA DOST

6 1
možnosti

pokud bude za auto odpovídat majitel, papírově se přesunou sídla na Kypr nebo podobných pseudorepublik z hlediska zákonů a vymahatelnost pokud řádově klesne

Pokud budou tresty dostatečně vysoké a intenzivní četnost kontrol, nikdo se neriskne řídit přetížené auto, technicky nezpůsobilé a majitelům nezbyde nic jihého než do vozového parku investovat

1 3
možnosti
Foto

J64a24n 38M81a91c66k

10. 7. 2014 15:47

Tak to jsem zvedavy jak zabrzdi az mu pred auto vbehne maly dite ;-€

0 1
možnosti

nijak. Prostě by se vymlouval, že mu náhle selhaly brzdy.

Něco v duchu, jako když záhadně mizí vzorek. Viditelné zejména v zimním období (auto v pořádku, ale první kopec znamená stopku)

0 0
možnosti

mezi řidiči jsou neuvěřitelná paka, nejen mezi řidiči kamionů

4 0
možnosti

A mezi neřidiči jsou ještě větší, dokonce si ani neumí udělat řidičák. :-)

0 0
možnosti
Foto

Tak hadice jsem taky zalamoval už mnohokrát, ono na dojetí to bohatě stačí a věřte, že rozdíl mez brzdícími 9 a 10koly nepoznáte. A je lepší když vám brzdí 9 kol, než žádné, protož přes ruplý brzdič vám utěče všechen vzduch na 2-3 sešlápnutí. Co ale nechápu je, že někomu tojí za to sundat celý kotouč a nedá tam už rovnou nový - když je to rozdělané. zas tak velká finanční položka to není, většinou zaplatíme v servisu víc za práci, než za díly a nahodit kotouč je otázka pár minut, nejdéle trvá sundat ten starý.

7 1
možnosti

na druhou stranu hadice zpravidla neuletí najednou, ale postupně stárne a ztrácí těsnost. Takže pokud někdo musí zalamovat hadice, je to důkaz intentivní péče o stav vozu /vleku

3 1
možnosti

takových kontrol by mělo být mnohem víc a častěji, a každej trotl co takhle  ohrožuje ostatní účastníky provozu by měl přijít o řid. prukaz:-(

4 2
možnosti

J27i28r85i 74R71u58s33n74o26k

10. 7. 2014 13:16

Takovy by mel prijit ne o ridicak, ale o zivot.

1 0
možnosti

E81d62a 78D34r40á56b21e87k

10. 7. 2014 12:55

Nekoukali na tom návěsu pod takový ty rezervní kola co se spouští jen když je hodně naložíno? Jinak dost neuvěřitelný příběh o návěsu bez brzd.

2 0
možnosti
Foto

Ono ve svém důsledku je to policisty poněkud zveličené, stejně jako dkyž chytili Tatru bez předního kola. velký humbuk a přitom v návodu pro vojáky je přesně popsán postup, jak kolo sundat a jak zatížit aby nepadalo auto na stranu kde kolo není a jak dojet do servisu. Stejné je to i s tímto - dalších děvět kol bylo v pořádku (jinak by tu asi byly fotky) a ty ubrzdí to samé co10kol.

4 3
možnosti

P93e89t83r 53N80ě46m79e19c

10. 7. 2014 12:55

Nevím, kdo je větší trumpeta, jestli řidič, který zalomil brzdové hadice, aby mu "neunikala kapalina" (která tam ale nikdy nebyla), nebo novinář, který nemá ánung o tom, co píše a neumí opsat název firmy.

1 0
možnosti

J66a76k49u92b 61R46ý26d70l

10. 7. 2014 13:04

Asi zkapalněnej vzduch... Absolventi žurnalistiky si vydělaj maximálně na ojetou fábii, takže pak znají jen to, že vpředu jsou kotouče a vzádu bubny a všude je to hydraulický, takže to musí být stejný u každýho jinýho auta... :-D

2 0
možnosti

sup s nim do blazince, na dozivoti, to prece neni mozny....

0 0
možnosti

P37e60t19r 16N76ě38m54e25c

10. 7. 2014 12:56

nelze, musí se šetřit volnými lůžky na horší případy. Tenhle není první ani poslední.

0 0
možnosti

Když dají řdiičák každému,nemůžou se divit.

1 0
možnosti