- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já bych neřešil jestli byl naložený nebo polský, podstatné je spíš to nesmyslné ukončení dálnice a prudká zatáčka, která při troše nepozornosti může zaskočit kohokoli, kdo to tady nezná...
Snizeni rychlosti je od tunelu dostatecne znacene a dobre viditelne a barevne oznacene betony taky, takze by nemel byt problem to tam nedavat plnou rychlosti, ale pekne pomalu. Ony ty znacky na tech cestach obcas nejsou pro srandu kralikum.
kdyz uz mate potrebu psat kamion s navesem, tak by bylo vhodnejsi misto "Plně naložený kamion s návěsem" napsat "Kamion s plne nalozenym navesem"
ten kamion fakt nebyl nalozenej, jen ten naves :)
Vážený Jirko kamion je celek dělící se na tahač a návěs, takže plně naložený kamion s návěsem je pochopitelný termín, aspoň pro normálě myslící lidi
jel od NJ a PRED tunelem Lysuvky naboural do svodidel....a fotky jsou z mista ZA tunelem, kde konci ctyrproudovka smer FM.....no to dava smysl!! Ono by to bylo PRED tunelem, ale smerem NA Novy Jicin a ne naopak!!!
Hm a jel tam vice nez tech predepsanych 30 km/h, ktere tam jsou kvuli zrovna takovym ridicum. Nez dostavi celou cestu bude tam takovych nehod vice. Je videt, ze ani reflexne oznacene betony jsou pro takoveto ridice k nicemu
Ne že by naši kamioňáci nebourali, ale připadá mi, že pokud je nějaká bouračka kamionu, tak u každý druhý je to Polák. Taky by mne zajímalo, kdo hradí zásah hasičů a úklid po bouračce. Taky, zda cizákům co, zde vykulej kamion vlastní vinou, seberou pro ČR papíry
Taky mi to tady v kkraji přijde že 90 procent nehod kamionů je na polácích