- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nějak zapomněli na Hutníka, který jede z Prahy do Třince.
Pan primátor neví, že jsou vlaky, které mají více zastávek a jsou trochu pomalejší. A ty jezdí z Karviné přímo do Prahy každé 2 hodiny, což je pro město takové velikosti i tak český nadprůměr. A pak jsou vlaky rychlejší, které zastavují méně. Pokud se jim přidají zastávky, spadnou do předchozí kategorie a bude chybět rychlejší spojení. Cíl je však asi jiný: my chceme jen tu zastávku u nás!
Ředitel karvinské Základní školy Dělnická Petr Juras by se měl podívat do jízdního řádu. Pak by zjistil, že mu z Karviné do Prahy jezdí co dvě hodiny EC. A světe div se, bez přestupu!
Kdyz ty decka chcou jet tim slavnym Pindolinem. A zrejme tam jezdi casto.
"Rychlík Slovakia, který v Karviné ani dnes nezastavuje..." Trochu to zní úsměvně. Jakoby nevěděli, zda vlak opravdu zastavuje nebo nikoliv, asi podle toho, jak se mašinfíra vyspí.
Jenže on tu v současném grafikonu opravdu nestaví...
Co si stěžujete na komercni dopravu na železnici? Vsichni po ni breci uz leta. Ale nikdo nevi, co to znamena.
Všichni chtějí komerční dopravu v českém provedení
Karviná je díra za Ostravou, ne? Tak si popojeďte do Ostravy nečím jiným.
to mi přijde celkem ujeté, že pendolino staví v Bohumíně a Těšíně ale v Karviné nikoliv...??
hold nemají ty správné známosti. v Třebové jezdí dotované R / Ex každou hodinu nebo ještě častěji a stejně jim nestačilo, když tam stavělo jen každé druhé EC od / do Brna, kdosi jim vydupal, že tam teď budou stavět všechna...
Pendolino si stavi tam kde chce jeho provozovatel a ne ministerstvo.
obyčejný předvolební boj levicové karvinské radnice. linka do Ostravy (potažmo dál z Ostravy na východ) není dotovaná, proč by Pendolino nebo IC/SC měly stavět tam a ne v Třebové, Kolíně, nebo Chocni?
jistěže u komerčních spojů nikdo nemůže nařizovat kde mají stavět. ale proč ČD vynechají padesátitisícové město prostě nechápu. krajské nekrajské, pokud se nepletu, je to mezi Prahou a Žilinou pořád třetí největší město??
a proč ne v Třebové, Kolíně, Chocni? protože dálkové spoje jsou často koncipovány tak, že ve svých okrajových či obecně hůře obsloužených úsecích staví častěji a naopak i relativně velké stanice "uprostřed cesty", kde je i celkově větší frekvence spojů, projedou. typickou dálkovou linkou ukázal LE, když na Moravě stavěl (staví) takřka na každé mezi a z Olomouce až do Prahy jede už bez zastávky.
kdyby pendolino zastavilo na Svinově a pak až v Žilině, tak to pochopím, ale že staví dvakrát v Ostravě a pak ještě v Bohumíně a Těšíně, ale v Karviné ne, to mi prostě hlava nebere.
nehledě na to, že v okolí Karviné se nejspíš nejezdí nějakou závratnou rychlostí a tak by ta zastávka i stála méně času než třeba v té Chocni, kde se jezdí 160.
Karvinští bolševici neví, že Pendolino je komerční vlak a ministr mu zastávky nařizovat nemůže. Pokud se ČD zastávka nevyplatí, tak ať .jim nabídnou nějaké prachy z městského rozpočtu, aby se jim to vyplatilo. Vykřikovat před volbama, co všechno chci na cizí účet, to umí každej,
Vlaků objednaných ministerstvem tam jezdí dost.
Mají aspoň zbytek rozumu v té Karviné? Proč by tam mělo zastavovat Pendolino? Co tam je? Samozřejmě, pokud KSČ a ČSSD ovládne parlament, bude odtamtud mnoho poslanců. Ale tak daleko snad nejsme.