Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ranní železniční kalamita na Ostravsku: vlaky nabraly hodinová zpoždění

Samostatně jedoucí lokomotiva časně ráno srazila a usmrtila člověka na trati mezi Suchdolem nad Odrou a Polomí na pomezí Novojičínska a Přerovska. Provoz na hlavním železničním koridoru proto byl několik hodin omezen a vlaky nabíraly více než dvouhodinová zpoždění.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K11a42r56e46l 71W48a41t91z52k25o 9486257687796

Možná tak dlouho vyšetřovali jestli ten mašinfíra tudy nejel načerno. Na pivo, svačinu, za milenkou a podobně. ;-D;-D;-D;-D

0/0
3.11.2014 19:36

P95e17t30r 56N51e28c37h70a72n38i36c48k30ý 7643156738290

V souvislosti se sebevrahy doporučuji zajímavé čtení:

http://txt.do/oma6

+3/0
27.10.2014 15:27
Foto

D41a21v48i66d 77K43r10á12s75e88n13s31k84ý 7187360817

Už zase lokomotiva zabíjela!!! Kdy konečně zakážou ta vraždící monstra!!!

Za formulace jako "lokomotiva časně ráno srazila a usmrtila člověka" by patřilo střílet. Dotyčný prostě neměl na tělese dráhy co dělat a vlezl pod jedoucí vlak.

+5/−2
27.10.2014 11:03

I32v17a44n 97B34u96b57l68a 3582235285754

Proto se to musí dvě hodiny "vyšetřovat" bez ohledu na stovky lidí, kteří měli někde být a něco dělat. Kdysi také vlaky přejížděli lidi, ale provoz šel dál. Jen strojvedoucí dostali rozkaz, že v km tom a tom probíhá vyšetřování nehody, jeďte se zvýšenou opatrností, houkejte.

0/0
27.10.2014 14:36

B97o19h14u52s31l59a43v 51K48r47á84l68í62k 2771180279346

Vlezl pod jedoucí vlak, takže ten vlak ho logicky co? No přece přejel a tím zabil. A to naprosto bez ohledu na to, jestli dotyčný tam měl nebo neměl co dělat.

+1/−1
27.10.2014 18:07

T94o83m35á15š 62P22a37p32á50k 5219958225249

Úplně běžná zpoždění. ČD = čekej dlouho

+2/−12
27.10.2014 10:53
Foto

B69r29o74n51i88s57l23a15v 22G80a64b15r32y87š 2642949601

Jak velké zpoždění máte Vy, když narazíte na nehodu, uzavřený úsek nebo stojíte v koloně?

+3/−1
27.10.2014 13:58

M48í38l94a 89P50i94š92t80ě24l83á98k 7893197323

ČD s tím nemá nic společného, to se musíte, vážený kecále, obrátit na PČR. Až ona to vyšetří a dovolí, že se může jezdit, tak ČD budou opět jezdit. Bohužel to jinak nejde. Takže si nejdříve zjistěte jak to funguje a až pak pište ty vaše bludy.

+3/−1
27.10.2014 16:55

B20o10h37u50s71l54a92v 58K42r75á45l46í70k 2291910819566

Já myslel, že PČR se v drážních nehodách angažuje pouze v případě, když je podezření na nějaký trestný čin. Vyšetřování příčin nehody vede Drážní inspekce. Policie by s tím byla hotová rychleji, má hustší síť služeben.

0/0
27.10.2014 18:09

M32í10l62a 56P11i61š74t41ě34l84á10k 7923637423

Jednou nám skočil chlap pod vlak přímo ve stanici Řevnice a na PČR jsme čekali více jak dvě hodiny. Je sice pravda, že nehody vyšetřuje DI, ale policie, bohužel taky.

0/0
27.10.2014 18:31

J89i37ř81í 74B94o10l77f 8645677208765

Z Ostravy, z Ostravy jede rychlík do Prahy ............ kdo se mu postaví .....  :-)

+3/−1
27.10.2014 10:36

R83a11d40o17s29l57a43v 52K63l16a17u61d98a 5204478804492

Vždycky jsem si myslel že pod pojmem kalamita se skrývá něco jiného... Třeba sněhová, povodňová aj. Ale to že jedna lokomotiva srazí člověka a usmrtí ho je sice smutné, ale o kalamitu fakt nejde.

+21/0
27.10.2014 9:31

A19l78e61š 34N57o74v52á82k 6388390637106

Přesně jsem chtěl napsat to samé..

+1/0
27.10.2014 9:38

J81a36n 10S84o90u42k51u96p 1574324536925

Kalamitou je myšleno velké množství zpožděných vlaků.

+2/−1
27.10.2014 10:15

J72o15s98e46f 73Š74e66m43e10l66í26k 7869691660147

Než začnete něco připomínkovat, podívejte se, kdo to psal. Pokud uvidíte "Gabzdyl", radši toho nechte.

0/0
22.11.2014 14:08

M49i16l58o53s15l59a24v 34K51a16n78t72o19r62e88k 1179677801139

Kalamitu z toho udělaj vyšetřující orgány. Podle mne po takovéto nehodě musí být trať do 60 min znovu zprovozněna. Proboha, co tam vyšetřujou,  to měřej brzdnou dráho soupravy.  Nebo zkoumaj, zda mašinfíra dodržel předepsanou rychlost ovšem k přihlédnutí k momentálnímu stavu kolejí a hustotě leteckého provozu;-O. Nebožtíka holt posbíraj do pytle, osprchujou násep a vlak, soupravu převezme záložní fira a jede se naplno.  S tím chudákem sepíší protokol na stanici a pošlou ho domů, aby se oklepal do příští plánované šichty

+7/0
27.10.2014 9:56

R11a14d81o78s77l39a91v 89K35l25a91u10d27a 5744548804402

Zkoumají jestli dotyčnému pod vlak někdo nepomohl. Vzhledem k devastaci těla není taková vražda vyloučená. Takže se do toho zapojuje poměrně dost lidí kteří nejsou z místa.

+2/−1
27.10.2014 9:59

M52i81l46a43n 29Š10e48l31i49g33a 7591634363573

Pan Gabzdyl je znam tim, ze je jeho styl tak bulvarni, ze se ho boji vzit i do Blesku

+4/0
27.10.2014 10:35

J63a97n 62Č97e33k45a14l 7549705354814

Dopadne to tak, že fírové budou předstírat, že si ničeho nevšimli, dovezou krvavou mašinu do nejbližší stanice, aby neblokovali trať, a následné vyšetřování tak bude moct probíhat za provozu, byť třeba za cenu pomalých jízd...

+2/0
27.10.2014 9:31

R84a41d60o80s63l79a19v 45K24l61a85u50d60a 5284668484592

I fíra je jenom člověk a jako člověk se chová....

0/0
27.10.2014 9:34

J76a89n 69Č50e11k64a37l 7729685204554

Já tím ale neříkám, že bych jim cokoliv vyčítal...

+1/0
27.10.2014 9:35

R28a41d29o46s42l87a57v 74K66l46a17u71d78a 5104568474272

Tím chci říct, že "dupnout" na brzdu je naprosto přirozené, člověk nad tím ani nepřemejšlí. Jak by pak fíra vysvětlovat inspekci že v místě prudce brzdil a pak se najednou rozjel a dojel do stanice?

0/0
27.10.2014 9:41

P83e11t22r 81N84e85c87h31a75n14i94c71k20ý 7783986518460

A já slyšel od jednoho strojvůdce nákladního vlaku, že se člověk musí obrnit a prostě JET, protože ty stovky tun se nezastaví na povel a takhle pak veze srnky, psy, kočky, divočáky a možná i ty sebevrahy.

+1/0
27.10.2014 15:13

A75l13e15š 67N18o40v81á34k 6608110127336

To se běžně stávalo kdysi  ještě za parní trakce, když fíra přes ten kotel vůbec ani neviděl, že mu tam někdo skočil.

+1/0
27.10.2014 9:41

R33o43b39e85r37t 26A31k92a71i 6265295466608

Stává se to i teď, stále jezdí lokomotivy, ze kterých nejde moc vidět. Řada 742 například

+1/0
27.10.2014 10:01

A55l10e35š 98N61o50v44á61k 6988110147116

Jasně.. taky jsem si na ně vzpoměl.

Proto je prý lepší skákat pod nákladní vlak, jak mi řekla známá.

0/0
27.10.2014 10:11

A51l80b94e53r73t 53V13l62a70c73h 8126711488752

Kdy to řekla? Před nebo po?

0/0
27.10.2014 12:10

A49l23e24š 29N54o19v43á50k 6888930307776

Když ze mě chytala nerva..

0/0
27.10.2014 12:37

J59i75n13d70ř81i98c77h 85Š36k22o29p50e89k 4315751720175

nechápu, proč omezení provozu trvá tak strašně dlouho, pokud srazila člověka v místě kde neměl co dělat, je to jeho vina, takže netuším, proč ta omezení. Nafotit a do hoďky zase jezdit

+4/0
27.10.2014 8:37

B52o46h63u34s59l78a94v 84K59r87á88l80í96k 2701610129836

Inspekce nezjišťuje primárně vinu, ale příčinu. To lze říct o každé nehodě, že se "neměla stát". Ne že bych měl kdovíjakou důvěru v Drážní inspekci a její postupy, ale pořád bych na ně dal víc než na nějakého joudu, kterému je hnedka všechno jasný a kterej si myslí, že k dokumentaci stačí, aby nějaký náhodný okolojdoucí udělal pár snímků.

+2/−1
27.10.2014 8:57

P59e81t84r 20N96e98c10h66a76n70i36c87k17ý 7343686528290

No vím jak se srazilo auto na přejezdu s historickým motoráčkem, 2h se čekalo na DI, aby se jen zeptali jestli se někomu něco stalo, podepsali lejstro a odjeli...

+1/0
27.10.2014 15:15

J23a30n 23F35i23a21l77a 7214127135919

Příčina je jasná. Služební jízda samostatné lokomotivy není v jízdním řádu a pro lidi, zkracující si pravidelně cestu po kolejích je nečekaná.

+1/−8
27.10.2014 8:18

J36i48r32k48a 53B29a69š72í88k 3562698606537

Poslouchaj, Fiala, že voni nejsou vyšetřovatel... To by byla panečku objasněnost...  :-)

+6/−1
27.10.2014 8:20

R36o60b77e38r18t 87A60k10a73i 6715125196828

Fiala: absolutní blbost, náklady si taky jezdí, jak to jde, rozhodně ne načas podle jízdního řádu. A aby si člověk zjišťoval kdy má něco jet, kvůli tomu, aby to střihl přes koleje, to už je k smíchu.

+1/−1
27.10.2014 9:00

J70a38n 68F59i95a85l30a 7884637735789

Když chodím denně do práce ve stejnou dobu, mám to okoukaný.

0/−1
27.10.2014 14:07

K98a49r83l85a 24N32o59v49á41k65o65v61á 4664502595347

Abyste jednou neskončil jako ten nešťastník dnes ráno. Spoléhat na to, že když tam podle jízdního řádu nic jet nemá, pak tam nic jet nemůže, je naprostý nesmysl-

0/0
27.10.2014 16:17

M73a83r48t86i32n74a 81T26r60o89j27a27n10o11v56á 5503398875

Každý, kdo bydlí u trati či jezdí pravidelně vlakem, ví, že jízdní řád ČD je to opravdu poslední, na co se dá v tomto světě spolehnout.;-)

+3/−10
27.10.2014 9:03

M74i44l19o60s60l88a85v 87K85a32n30t96o12r92e44k 1289787381389

R^No a pak je průšvih, když nějaký vlak jede ve správný čas;-D

+4/−1
27.10.2014 9:14
Foto

B98r94o60n62i61s21l41a15v 98G59a23b47r64y60š 2202109301

Ona jízda autem taky není moc spolehlivá.

+2/−2
27.10.2014 9:20

M45i97r48o39s35l70a84v 95V38o73l66e96k 4305977175228

Titulek nelze formulovat jinak, je nutné plynout na zjednodušující, hloupé zkratkovitosti, že železnice je ta špatná. Co napsat pravdu - člověk skočil pod projíždějící lokomotivu a způsobil šok strojvedoucímu?

+10/−1
27.10.2014 8:16

M31i59l58o46s44l24a10v 97K36a73n55t79o33r69e82k 1639387821189

Kdysi jsem byl stejného názoru, že pro mašinfíru je to šok. Ale diskutujícími jsem byl poučen,  že mašinfíra si na to musel zvyknout, či je jim to už fuk, stejně asi jako když naberou zvěř, jinak by svoji profesi nemohl dělat.

0/0
27.10.2014 9:49

R78a18d91o11s55l31a36v 89K35l45a75u34d91a 5264278664522

Sice těch střetů s chodci přibývá, ale furt je to zanedbatelné množství oproti počtu fírů v ČR. Takže těžko si na to můžou zvyknout.

+1/0
27.10.2014 9:57

M97i78l69o86s60l14a24v 35K72a57n31t82o93r43e36k 1469437781389

Jak jsem koupil, tak prodávám. Ale neslyšel jsem, že by si fíru vzal do práce psycholog, jak to dosti často bývá u silničních nehod.

0/0
27.10.2014 10:00

R23a80d50o53s43l67a77v 70K46l48a19u13d98a 5774668464702

Zadejte si to do googlu a zjistíte že se velmi často fírové po takové srážce na psychologa obracejí.

+1/0
27.10.2014 10:06

M40i19l98o48s15l49a51v 16K10a26n76t24o92r40e58k 1889797331729

Tak to jsem nezkoušel:-(,

0/0
27.10.2014 10:12

R68o65b87e45r17t 69A56k57a12i 6215825736898

Slyšel jsem o takových případech. Fírovi tam skočil sebevrah, zdál se v klidu, tak po vyšetření pokračoval. No a pak mu tam skočil další, tak odpadl. Tak jsem to slyšel. Já se toho taky bojím, aby mi tam někdo neskočil. Klidně to přiznám.

0/0
27.10.2014 10:21

P44e58t79r 96N18e96c13h80a12n48i92c26k70ý 7693296708940

Dobré počtení je tohle:

http://txt.do/oma6

0/0
27.10.2014 15:27

K20a67r28l76a 65N46o67v49á43k59o68v42á 4804592525247

Obávám se, že nemáte pravdu. Bydlím shodou okolností v Suchdole nad Odrou a těchto nehod, ať už sebevražd nebo nešťastných náhod, když si opilci nebo spěchající bezmozci krátí cestu přes koleje, je tam tolik, že se patrně na každého fíru dostane. Neuběhne měsíc, aby neskončil někdo na kolejích. Nepomůže postavit podchod, pořád někdo na ty koleje leze, protože mu těch pár kroků a několik sekund nejspíš stojí za to.

0/0
27.10.2014 16:26
Foto

B65r40o28n49i24s40l10a36v 63G70a62b17r43y67š 2752399851

S tím souhlasím. Spolužák strojvedoucí mi vyprávěl, že už jich srazil tolik, že při posledním střetu vylezl z lokomotivy, posadil se vedle mrtvory, vytáhl svačinu a začal jíst. ;-D Je to vtipné a smutné zároveň.

0/0
27.10.2014 10:23

R41a91d22o78s79l75a39v 12K40l70a39u62d46a 5514798604442

Teď ještě jestli je to pravda... Veselých příhod "z natáčení" známe všichni mraky, málokdy mají ale reálný základ.

0/0
27.10.2014 10:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.