Diskuze

Dálniční děs v Ostravě nekončí. Na jednom mostu zákaz, na druhém testy

Mají mít životnost sto roků, ale už po čtyřech letech jsou dva mosty dálničního přivaděče v Ostravě v takovém stavu, že vjezd těžkých vozidel představuje riziko. Ředitelství silnic a dálnic proto měří poškození a hledá se viník.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No a co technický dozor investora?

0 0
možnosti
Foto

Já bych to vzal po řadě, dokumenty ke stavbám snad někdo podepisoval .....

1 0
možnosti

My neumíme postavit ani tak jednoduchou stávbu ,jako je kratičký most .Největší odborníci z EUROVIE jsou zřejmě tak vyspělí, ,že se od číňanů nemusí nic učit. Podívejte se na internet a uvidíte nejdelší most přes moře ,,který postavili v Číně .Měří pouze 38 km a je ve tvaru "S" Možná, že čínská firma by postavila dálnici rychleji, levněji ale hlavně kvalitněji.

2 0
možnosti

Ano, dálnice zejména na Bohumín je fenomenální.

2 0
možnosti

hledání viníků ? Pokud pojedou cestou projektant - stavební dozor - firma, nemůže být těžké zjistit, kde vznikl problém

"Eurovia rovněž říká, že materiál používány do náspů byl ŘSD schválen." Podstatné je, co uvádí projekt. Nějaké údajné sdělení, byť od ŘSD, per huba nic neznamená

2 0
možnosti