- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak, jako rodiče odhlašovali houfně děti ze škol, kde byly násilně implementovány děti jistého etnika, dojde k obdobné situaci nanovo a z dosud normálních škol vzniknou uměle zvlážšní školy s převahou právě postižených. Je to vývoj, kterému se nelze ubránit. Rodiče chtějí mít vzdělané děti. Zařazením postižených (mentálně) mezi nepostižené dojde k rapidnímu poklesu výkonů všech žáků.
Pokus předem odsouzen k nezdaru odnesou bohužel opět pouze děti průměrných občanů, kteří nemají na výběr (další škola daleko, nemožnost dojíždění atd.)
Nyní ukazovaly v TV, jak je to vše možné a jasné.
Ovšem též řekli je tam 70 žáků v 6ti třídách. Každá učitelka má ještě jednu vyškolenou asistentku. No prostě, jak jednoduché.
Skutečně ne každá škola je schopna takové děti do výuky zařadit. Leckdy i proto, že lidé, kteří v té škole pracují nemají dostatečné znalosti a rozhled a schopnost s takovými dětmi pracovat. Názornou ukázkou je syn mojí kamarádky, který má diagnostikovanou poruchu chování, ale na vysvědčení dostal dvojku z chování. Při tom ve škole, kde jsou schopni a ochotni akceptovat lékařské nálezy tyto děti normálně fungují. Kamarádka na jednu takovou školu pro syna vyjednává přestup. Ale je to v Praze, tedy je tu podstatně víc možností na výběr, než někde na malém městě. Tam to takovému dítěti může velmi uškodit a následky si dítko ponese celým životem.
Diagnostikovaná porucha chování neznamená, že škola bude omlouvat všechny projevy dítěte. S poruchou se musí pracovat, ne že bude sloužit jako výmluva pro vulgaritu a agresivitě. Nepíšete totiž proč druhý stupeň z chování dostal. Mohl i šikanovat spolužáky.To, že jiné děti podobně diagnostikované na jiných školách normálně fungují, neznamená, že to bude případ tohoto dítěte.
Tak to jsou také dobré názory. Učitelé se naučí romsky, asi aby jim spousta romů už nerozuměla vůbec. A taky se naučí brněnský hantec, hanáčtinu a krkonošský dialekt. Není přece možné, aby se dítě které se přestěhuje z Brna , Olomouce a Peci pod Sněžkou cítilo špatně jen kvůli tomu, že na něj zlý učitel nehovoří tak, jak na něj mluvili doma. A k tomu se samozřejmě poučí(rozuměj učitelé) o kulturních rozdílech. Aby věděl, co je jít na prýgl, kolik dostane, když bude chtít o šufánek víc.
Dobrá je ta poznámka o sebrání odměn a kočování o prázdninách.
Občas mám pocit, že některé rady odborníků byly sepsány v osobním volnu v bohnické léčebně. Asi by je měli více kontrolovat.
Inkluze je další krok k likvidaci původních (bílých) obyvatel Evropy.
vy budete dukaz, mel byste se za svuj prispevek stydet
Nema to logiku....
Spousta lidí ví, že v tomto případě Zeman hovořil dosti rozumně, ale našli se tací co se drží pořekadla "Když chceš psa bít, ta si hůl vždycky najdeš" a dost lidí přitakávalo vlastně své neznalosti a hlouposti.
Dost by mne zajímal konkrétní původce, který bezmyšlenkovitě toho zneužil.
Teda dnes už dostane na lupě prostor opravdu každý exot!!! Takže, milí učitelé, za své mrzké platy by jste si měli zafinancovat víkendové kurzy romštiny a prázdniny strávit kočováním, krádežemi, zneužíváním sociálních dávek a hlasitým dovoláváním se práva na pozitivní diskriminaci, když jste ta menšina. Přece musíte nějak ty chudáky motivovat k tomu, aby se jim chtělo učit, makat na sobě, aby jednou mohli mít díky kvalitnímu vzdělání dobré zaměstnání a nemuseli tak pobírat sociální dávky... :D :D :D
Díkybohu za to, že se dal konečně prostor ředitelům škol, kterých by se inkluze dotkla. A jak se ukazuje, tak ona ta inkuze vlastně není tak úplně ideální, že? A hlavně není reálná, aniž by to poškodilo současný systém a běžné žáky... O tom nesmyslu, že by se učitelé měli učit romsky, se raději ani nebudu vyjadřovat, to je úplně mimo.
Občas mám pocit, že by se redaktoři iDnesu měli vrátit do školníh škamen, nejlépe do těch speciálních. Nezvládnout tak základní věc, jakou je shoda podmětu s přísudkem, to mi fakt hlava nebere. Např.:
Znal jsem mnoho dětí s mentálním postižením, které začaly chodit do běžné základní školy. Nechytaly se, brečely, ostatní je šikanovaly.
Mé české děti se od učitelek ani od vrstevníků ve třídě nenaučili dívat se na Romy přes prsty a ten kontrast v jejich chování je bohužel velký.
Stylistická úroveň tohoto textu je neuvěřitelně nízká.
Novinařinu dnes může dělat fakt asi každá recepční...
A co je špatně v té první větě? Ostatní (děti) je šikanovaly? Podle mne je to správně?
A když už se budou učit romsky, tak také americky, egyptsky a rakousky.