Diskuze
Neovladatelný vlak s uhlím ujel v Paskově sedm kilometrů, pak vykolejil
Děkujeme za pochopení.
T25o90m23á64š 53V29a31l38d81e49r
Hlavně, že nikoho nezabili fušeři. Ale jinak se nedivím. Všude na draze kvůli penězům kašlou na kvalitu a honí čas. A přitom třeba osobní vlaky mají pořád zpoždění. Dispečeři provozu na dráze kašlou na ostatní účastníky provozu a klidně nechávají závory spadnuté a rozsvícené světla na přejezdech i přes hodinu. Bordel je slabý výraz pro skutečný stav na celé dráze. Od kolejí až po samotné vlaky.
J90i71ř10í 51K53o75v15a18ř53í29k
Já tedy nevím. Posunovat s loženou soupravou, která není průběžně bržděná, tj. propojená vzduchem tak aby mohly zabrzdit všechny vagóny, není podle předpisů u ČD Cargo možné. Jak je to u AWT, IDS a dalšími to je vidět. V televizi říkali, že to vážilo 1000 tun. Ať se nezlobí, ale čtyřosý vysokostěnný ložený vůz váží minimálně 70 tun a těch vozů tam bylo 21. Navíc kdyby strojvedoucí brzdil byť jenom lokomotivou, nemohlo by se to rozjet rychlostí 91 km/h.
M13i13r93o48s20l17a69v 27Z18i66k48m92u24n48d
Posunovat se soupravou ložených vozů nezapojených na průběžnou brzdu může jen totální blbec ...
Než začnu posunovat s tolika vozy - byť jen prázdnými, tak budu vyžadovat, aby byly zapojeny na průběžnou brzdu ...
Pokud by byla lokomotiva, stojící na soupravě, zabrzděna jen lokomotivní (přímočinnou) brzdou, tak se ta souprava sama o sobě jen tak nerozjede ....
V34í49t15ě38z57s42l36a47v 88K75l96o32z89í43k
Mirku, denne takto bez prubehu na vlecce AMO posunuji v souladu s predpisy, u posunu je na mne jestli rozhodnu zda mam dost brzdicich procent jen s masinou atd.
M77a22r57t12i23n 70B50ř88e64z76i86n96a
Zde je popis funkce brzdy vlaku - tlaková brzda.
D97a17v65i58d 78K41o98m30á62r66e92k
Nějaká divná souprava, když se nedokáže sama zabrzdit, kort když je připojená k lokomotivě. Při sunutí snad brzdy nefungují?
M93i71c95h61a59l 39P81a34v10l26á46t
Za urcitych okolnosti funguji brzdy jen na lokomotive. Nemelo by se to stat, ale stalo se. Samotna lokomotiva nema na vetsim spadu sanci tu soupravu ubrzdit.
M52i67k96u81l53á71š 39L30é13v39y
Celkem bych rád věděl jak může nastat situace, že strojvedoucí nemůže nijak ovládat lokomotivu. Vždyť při prvním, zatím nepatrném pohybu by snad mělo být bezproblémové vlak ubrzdit. Neví někdo jak to je u nákladních vlaků? Tam nejsou vzduchem natlakované brzdy? Pak by stačilo vzduch vypustit rychlobrzdou podobně jako u osobních vlaků funguje nouzová brzda...
P38a20v28e21l 49H45u68č47í46n
Pokud je to na spádu a soustava není propojena, či není v soustavě vzduch, což po určitém čase vždy ze soustavy unikne, nemá lokomotiva šanci. Fyzikální zákony tam platí stále. Ubrzdíte rozjíždějící se auto z kopce za zadní nárazník?
J44i82ř24í 11S16t48e77h82l33í77k
Zajímavý,že se to stalo včera odpoledne a až po 22 hodinách se dostalo ven.To si AWT(PKP Cargo)mysleli,že to ututlatí.Na ČD se jen škrábnou a místní žlutý fanatik má hned článek
B62o40h52u24s34l48a79v 33K39r72á31l25í64k
Ukřivděnej odborář z ČD se ozval
J43i84ř42í 47Š88r45á65m62e78k
Odhadem z mapy mi vychází převýšení cca 50 m na těch 6 km.
P11a16v94e51l 61M57a14r69t47i61n14e50k
Nepamatuji si už, ale určitě se to dohledat. Traťové promile a brzdové procenta. Ten spád je tam opravdu drsný.
J84i95ř93í 71S69t21e39h73l25í29k
To je tak,když se vměšují do dopravy soukromníci.Předpisy je nezajímají,udělat práci s jedním člověkem,nedodržovat pracovní doby,hlavně když hrabeme.
P28a79v26e72l 10H87u47č66í24n
Stalo se to i dříve, při zkouškách brzd, kdy zůstal uzavřený kohout ovládací větve(po brzdové zkoušce), tím se souprava automaticky zabrzdí, ovšem netěsnostmi po čase vzduch unikne a dojde k samovolnému odbrzdění soupravy. Nákladní vlak z Opavy se sice sám nerozjel, rozjela ho lokomotiva, aniž zkontrolovali soustavu. A pak už stačil strojvedoucí jen vyskočit z rozjetého vlaku, po 20km jízdy v Háji u Opavy, než vlak zastavil najetím do nákladní(naštěstí) soupravy.
J45a60n 34Ž57o72f72č90i75n
škoda 20 mega? To asi někdo zapomněl dopsat nulu. Vždyˇjsou skoto všechny vozy zkroucené v rámu, nápravy taky nebudou úplně OK. tohle všechno vyměnit nebo opravit bude dražší. 20 mega odhaduji tak na samotném železničním svršku.
M63i90c21h26a73l 65C58h87a48l74u29p33a
Nebo to mysleli tak, že je to tak stará technika, že už nemá hodnotu :-).
Pardubice - Třinec 6:3. Domácí si k první výhře pomohli drtivým finišem
Je vyrovnáno. Hokejisté Pardubic dosáhli na své první vítězství v letošním finále extraligového...
Násilník vší silou strkal do lidí, ženu shodil do kolejiště. Měl jsem nervy, řekl
Jako smyslů zbavený se choval dvacetiletý muž v Ostravě. Vztekle strkal do nic netušících lidí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Čas 59:59,8. Základní hokejová poučka: O Třinci nikdy nepochybujte!
Že jsou přestárlí? Že už nejsou tak silní? Ale kdeže. Hokejisté Třince zase utišili všechny kritiky...
Pardubice - Třinec 1:2. Obhájci se vezou na vítězné vlně, znovu zářil Kacetl
Třinečtí hokejisté navázali na povedené výsledky z posledních zápasů a úspěšně vstoupili i do...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
V Beskydech jsou místa, kam turisté nesmějí. Přibyly pulčínské ledopády
Do některých přírodních rezervací v Beskydech není vstup mimo turistické stezky povolen. Zákaz...
Bez kyvadla i méně automobilů. Havířov a Odry řeší vzhled svých náměstí
Až do poloviny května mohou obyvatelé Havířova vytvořit a zaslat svou představu o tom, jak by mělo...
Ostravský trenér Choleva: Když se Opava cítí komfortně, hraje se s ní těžce
Zaplněné hlediště, byť ne do posledního místa. Bouřlivá atmosféra. Dunění bubnů obou fanouškovských...
Nymburk se s Olomouckem natrápil. Opavští obhájci udolali Ostravu
Obhájci titulu basketbalisté Opavy vstoupili do čtvrtfinále ligového play off s Ostravou vítězstvím...
Ostrava bude mít letos dva maratony. Původní a nově i Zlatý Emila Zátopka
Byť se v Ostravě od roku 1923 běhá jeden z nejstarších maratonů v Česku, letos k němu přibude i...
STAVBYVEDOUCÍ (50-65.000 KČ)
Advantage Consulting, s.r.o.
Moravskoslezský kraj
nabízený plat:
50 000 - 65 000 Kč