Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vagony u Paskova ujely s lokomotivou, ale neubrzdila je, ukázalo video

Drážní inspekce upřesnila informace o únorové havárii nákladního vlaku v Paskově. Strojvedoucí podle všeho brzdil, kolos o dvaadvaceti vagonech naložených uhlím ale zastavit nedokázal. Všechny vozy až na jeden vykolejily. Nehodu podle všeho zavinila technická závada, nebo selhání člověka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I25v11a28n 89M49a49r98e53k 6114448912

Drápal jako vždy "bezchybný" komentář i "analýza" nehody ! (O "odborných" výrazech nemluvě) R^;-D

0/0
13.3.2015 20:07

J78a52n 33P41a44v46e50l44k54a 3367411194821

Ví někdo, proč nemůže brzdit lokomotiva vzadu?

0/0
13.3.2015 13:01

J52a18n 84S43a88l61o32m33o60n 4249580431405

Může, ale takhle těžký vlak jen lokomotiva neubrzdí.

+1/0
13.3.2015 16:03

I39v95a17n 54M81a34r47e74k 6524988772

Lokomotiva může brzdit (vlak) pokud je zařazena kdekoli ve vlaku , pokud je ovšem zapojena na průběžné potrubí ,pokud jsou zapnuty rozvaděče na vagonech a pokud je v průběžném potrubí tlak vzduchu 5 bar. R^

+1/0
13.3.2015 21:39

V54l23a63d74i70m98í83r 91B44e47n40e64š 2642635494223

Sebrat video na obskurním webu "diváckých reportérů", obří logo doplnit dalším, olepit reklamou a hurá máme jádro článku.

+1/0
13.3.2015 12:43

V67i28k38t74o97r 14N36á21r47o46ž81n58ý 3839442768

Ono tak dlouho se nedělá zkouška brzdy před vyjetím , až se to zkrátka jednoho dne neubrzdí.... To , že zaměstnanci jak ČDC, ale hlavně soukromých dopravců na toto kašlou zcela běžně je smutný fakt...

+1/0
13.3.2015 11:07

D64u84š64a43n 47K67o58p89e24c74k50ý 6948717978412

Video zde:  https://plus.google.com/+Du%C5%A1anKopeck%C3%BD/posts/C1kpEoQUYwH

0/0
13.3.2015 10:27

J51a89n 42S22a79l56o23m34o79n 4509860521365

Ono bohatě stačí, když se zapomene otevřít brzdný ventil na hadici lokomotivy, která spojuje lokomotivu s vagóny a hned je takhle "vyděláno". Je jen otázka jestli by se na takovouhle závadu přišlo.

+2/0
13.3.2015 9:56

P33e27t34r 17N10o70v75o79t98n29y 3119532199382

Než začnou něco dělat s 1800tunovou soupravou, tak by ses nad mohli ujistit, že průběžná brzda funguje.

+1/0
13.3.2015 10:46

J98a56n 18S64a22l16o94m90o26n 4719640291505

No mohli, ale asi nedělali.

0/0
13.3.2015 11:52

P59e84t92r 60N25o32v65o96t50n43y 3949102329612

Takže nestačí jen zapomenout otevřít ventil. Ono se ještě musí zapomenout na zkoušku brzdy. :-)

0/0
13.3.2015 12:29

J51a70n 40S67a70l28o98m35o32n 4419310391295

Vždycky se toho musí zapomenout víc :-) Akždá havárie je souhra zapomenutých, nebo špatně provedených maličkostí.

+1/0
13.3.2015 16:03

J38á35n 17K44o44t50ú34č 2296244368496

Hmm, ja som žil v tom, že ak nie je otvorený brzdný ventil, súprava sa nepohne z miesta. Keď sa za jazdy utrhne vagón, predsa automaticky zastaví, nie? Ale asi to nie je také jednoduché.

0/0
18.3.2015 22:28

J37a85n 71S27a57l23o23m63o89n 4549520301845

Já žil dlouho v podobné představě taky, ale pak mi to lidi od dráhy vyvrátili. Aby vagon zabrzdil musí mít natlakované brzdy. A ono je to docela logické, jinak by se totiž nedalo posunovat pomocí svážnice. :-)

+1/0
19.3.2015 6:50

M13a93r11t51i34n 62F60i38l84i13p36c70z42y97k 3591581965413

Potrestáni byli 4 lidé a dostali pěněžitou pokutu v součtu několika set tisíc.

0/0
13.3.2015 9:20

V37i44k90t40o83r 55N81á76r18o28ž67n49ý 3749852158

Na základě čeho ?

Dle mého názoru se to nejprve musí vyšetřit , musí se vyčíslit výše škody a až poté se mohou uplatňovat nějaké nároky pro zaměstnancích..

Ale vždy platí maximální náhrada do výše 4,5 násobku platu.

0/0
13.3.2015 11:10

M32a41r50t48i82n 94F61i74l20i52p82c44z55y24k 3241621145913

Manžel mé známé je jedním z potrestaných.

0/0
17.3.2015 12:52

M22a24r84t93i72n 19V55á68v56r53a 2410703459

"Způsobil jsi zmatek a zpoždění Tomáši", zlobil se tlustý kontrolor.

Doufám, že mašinka se zastydí a všechno napraví. Netuším, proč popotahovat chudáka strojvedoucího.

+4/0
13.3.2015 9:19

B37l50a64ž20e65j 19M19o23t46y75č68k79a 8867117205350

asi chtěl strojvedoucí v šoku ujet

+3/0
13.3.2015 9:12

B61l93a65ž62e56j 61M70o29t38y68č40k92a 8247477175420

a nebo to zezadu natahat zpět na koleje;-D

+1/0
13.3.2015 9:13

J49a17n 54Š93t90o14č57e53k 5930785740484

Hlavně, že nebylo zranění nebo úmrtí ;-). Bude to znít blbě, ale pořád lepší škoda na zboží než nějaký úraz či smrťák. Dělal jsem ve skladu a jezdil na retraku. Sice retrak nemá prakticky nic společného s vlakem. Ale na práci je dobré mít "pojistku na blbost". ;-)

+7/0
13.3.2015 8:54

P23a84v18e45l 42N93o59v75á17k 7871756799443

Tak když to tak vemete víc než 3 platy vám vzít nemohou ;)

+1/0
13.3.2015 9:13

J80a96n 77K26a98r97l67í35č40e79k 5558251449578

"Nehodu podle všeho zavinila technická závada, nebo selhání člověka." - To okruh možných příčin hodne zužuje. Uklidňuje mě, že to nebyli marťani..

+14/−1
13.3.2015 8:53

P45a22v67e77l 85O32b13d25r82ž32á56l80e53k 6576664418282

Vyloučili úmysl, trestný čin, sabotáž, systémovou chybu, chybu v předpisovém rámci ...

Takže ano, zužuje to okruh příčin výrazně.

0/0
13.3.2015 9:33

R78a24d56k32o 60C74h77m78e76l79a90r 2813153617291

úmysl,trestný čin,sabotáž i systémová chyba je selhání člověka

0/0
13.3.2015 9:48

M97a46r23t63i48n 19H88o56u41b65a 6233551689288

selhani je neco jineho nez umysl nebo sabotaz

0/0
13.3.2015 9:52

Z54d20e68n98ě60k 76W11e87r34n84h46a89r97t 6197515222428

Ne, není. Lidské selhání není úmyslné. To je právní pojem.

0/0
13.3.2015 10:16

O77n69d37ř81e16j 44F12e91l19c88a66n 6242654461297

„Původně nás zmátlo, že se strojvedoucí s lokomotivou k místu mimořádné události vrátil,“

Tak nevím, zda tato slova byla myšlena vážně, nebo si z nás dotyčný dělá pr*el.

+2/−3
13.3.2015 8:49
Foto

J18a60r31o69s32l82a53v 84D28o20u22š37a 3262584214796

Lokomotiva původně sice nechtěla, ale ukecal jí

+7/0
13.3.2015 9:00

M15a28r33t44i84n 41H46o47u75b65a 6173511869438

vytrhujete z kontextu. proc?

0/−1
13.3.2015 9:05

O72n67d48ř27e80j 47F86e81l89c59a34n 6842184701937

Když si článek pořádně přečtete, tak je tam těch blábolů víc a vůbec nemusíte vytrhávat nic z kontextu.

+1/0
13.3.2015 11:02

J16a84n 42S97a19l61o95m42o11n 4449760231825

Mohl se vrátit ještě pěšky bez lokomotivy nemyslíte?

0/0
13.3.2015 16:04

O92n65d74ř12e96j 83F47e53l88c98a76n 6722914321387

...a tu lokomotivu nesl na zádech.;-D

0/0
13.3.2015 16:34

J73a20n 98S32a74l53o69m79o73n 4539770811765

Ach bože. Tu přece mohl a mněl, nechat stát tam kde zastavil po té havárii.

+1/0
13.3.2015 18:18

D34u46š81a14n 33P13a87v33l83í32č87e34k 4334496260855

Na YouTube jsem objevil ještě lepší, původní verzi videa bez toho otravného loga v rohu, kvůli kterému není to nejzajímavější skoro vidět:

https://www.youtube.com/watch?v=FeVEWfFWECE

+14/0
13.3.2015 8:36

M65i34c26h38a66l 68P89a45v54l48á39t 9333853114579

Kdyz uz v rozporu s tim, co YT dovoluje, cpou do videi to logo, meli by ho aspon davat tam, kde nezakryje to podstatne.

+1/0
13.3.2015 9:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.