- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
S tím rozdílem, že si ten zkrachovalý slovák prohlédl úplně jiné mosty, než na kterých platí havarijní stav... všechny fotografie s ním jsou v lokalitě Mariánskohorské, havarijní mosty jsou však nad ul. Slovenskou půl kilometru severněji
Ostuda stavební firmy, pokud není vše OK a dle EU ať jdou někam
Investor, tedy ŘSD, určuje a schvaluje ten který zemník na odběr násypového materiálu.Materiál musí projít certifikací a souhlasem projektanta.Při realizaci je nejvyšším "pánem" stavební dozor.Ten musí uhlídat technologické postupy, použitý materiál a kvalitu práce.Má k tomu všechny kompetence a přes stavební denník vlastně řídí stavbu.Podle všech dosud známých skutečností stavební dozor svoji úlohu podcenil.Důvody mohou být různé a to od naprostého odborného diletantství, přes "bezmeznou" důvěru ke stavební firmě až po podplácení.Pokud projekt nařizuje průběžnou rektifikaci mostů vzhledem k poddolovanému území, tak je vina i na správě silnic a dálnic.Na vše jsou dokumenty, jen je potřebné pane Ťoku nalézti odvahu, předstoupiti před veřejnost a promluviti selským rozumem. Nebo se bojíte říci pravdu a proto jste si vzal sebou neestébáka Babiše, který to má rozhodnout "politicky" a podle svých zájmů obvinit nevinné a vyzdvihnout viníky?Všichni zúčastnění na tomto díle zajisté mluví anglicky, tituly před jmény a za jmény se to jen hemží, ale práce po nich je katastrofální.Ono totiž samotné "kulaté" razítko ještě nic nikdy nepostavilo.
Co do toho, probůh motáte Ťoka a Babiše?? Tu dálnici stavěla ODS-ČSSD, a že se tam kradlo, o tom nepochybujte ,víte kolik baráků papalášům tady bylo posatveno, jaké věčírky se pro panstvo pořádaly například na Stodolní, odkud se vozil odval? Co všechno se tam dělalo pod kuratelou politiků i stavebních firem?
Stavební dozor si mohl vybrat-buď držet hubu, nebo by skončil v základech té dálnice, nemáte šajnu, jak se při takové stavbě rozhodovalo.Byla to politicko -stavební mafie se vším všudy.... Tchas, ODS-Dopravní stavby, Strabag...a politici. Eurovia je blbá, že pak koupila "zkrachovalé" firmy jak Tchas tak ODS- DS..... , které se položily pár let po dokončení dálnice...
Jde videt ze prispevky pisou sami odbornici...skoda ze nedelaji ve stavebnictvi hned by ti slo vse lip....
A co děláte vy?
Asi nejezdíte po dálnici a po těch mostech?
S údržbou ty poškození nemají pranic společného. Ty mosty se sunou dolů a jsou v háji. Jesně nekvalitní podloží a u těch mostů v tom smrdí beztak i levny polský beton a kdoví, co ještě.
Nejvíc mě dostalo prohlášení Eurovie, že musí teprve počkat na výsledky, jestli chybějící vrstva v dálnici je důsledek jejího zvlnění nebo následek zvlnění.
Takoví prachsprostí zloději, by neměli v ČR už nic dělat. Takové bláboly můžou vykládat leda těm, co žerou seno.
a při MS to spadne a to bude ostuda. to snad není pravda, že si hrají se životy lidí.
Vítkovice dodají podpůrné ocelové konstrukce
Zajímalo by mě, za kolik "zavřel oči" stavební dozor ŘSD.
A na druhé straně - Eurovia může určitě zápisama ve stavebních denících dokázat, že objednatel požadoval studený odval.
Jen další tunel Blanka
Stavební dozor si mohl vybrat, buď zavřít oči nebo skončit v základech dálnice..
Tohle je česká kvalita práce. Pitomý malý most a tolik problémů. Když se podíváte na jih od nás, krásné kvalitní dálnice v daleko horším a nepřístupnějším terénu, tunely mosty a nádherná dálnice. My v Čechách nejsme schopni postavit nic pořádně. Plno keců kolem, buď je projekt v pořádku a je odfláknutá práce a není postaveno dle projektu a neodržená technologie výstavby, nebo je špatný projekt a není co řešit. Někdo šetřil, až neušetřil..
zapoměl jste dodat i výrazně LEVNĚJŠÍ. dal bych to tučně ale nevím jak.
Děs a hrůza co se dnes děje ! Podívejte se na Hitlerovi mosty po kterých vede dálnice z Brna na Mikulov Taková firma by si už nikdy neměla ke státním zakázkám ani čuchnout
A bohužel dostává další zakázky, např. na další úsek D3. Přitom nový úsek mezi Táborem a Veselím, který tato firma stavěla, byl zvlněný už první rok po otevření...