Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pobyt v Beskydech zlevňuje druhá turistická karta, propojit se nedají

Už druhou, prakticky totožnou návštěvnickou kartu mohou získat turisté v Beskydech. Podporu kartám přitom zajišťují dvě organizace placené z peněz daňových poplatníků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M89i89r17o64s12l53a36v 50K91o65n92v98i59č38n40ý 5449901255

Ach jo. Je škoda, že někteří novináři (Darek Štalmach je na to specialista) dokáží pozitivní věc prezentovat (lživě) negativně a tak škodit. Někdy přemýšlím, jak je možné, že proč je takovým lidem, jako je on, dána do rukou tak obrovská moc manipulovat s lidmi.

Beskydy Card a návštěvnická karta Těšínského Slezska jsou dvě naprosto odlišné karty. Vlastně ne, mají stejný rozměr a metriál :-).

Největší odlišnost je v tom, že jsou každá pro jiné území.

+1/0
27.3.2015 14:14

J18a89n 21S21o65u40k64u52p 1454634396355

Promiňte, ale na Dm se sám už vlastními stránkami prezentuje jako zbytečnost.

0/0
27.3.2015 17:58

M15i87r27o33s88l31a89v 11K17o37n48v14i49č57n11ý 5799681475

O kterých stránkách mluvíte?

0/0
27.3.2015 19:31

J98a18n 63S55o68u90k78u34p 1584524226655

Btw., zdá se, že pan Štalman Vám cosi leží v žaludku...

0/0
27.3.2015 18:26

M89i96r25o86s76l75a74v 69K16o49n42v83i86č68n85ý 5719631635

Ani ne. Jen mi nepřipadá fér, když se k tématu vyjadřuje někdo, kdo nemá ani elementární povědomí o odvětví hospodářství, kterým cestovní ruch je a lidé nemají možnost druhého pohledu.

0/0
27.3.2015 19:34

M60i94c15h46a54l 74P78a45v96l48á98t 9393783774449

Jo, jo, to se to krade, kdyz blbci dotuji a danovy poplatnik to cvaka.

0/−1
27.3.2015 13:53

M27i40r32o26s71l81a35v 19K62o96n66v34i76č85n82ý 5299251695

Pan Darek Štalmach opět nezklamal. Lže (jako vždy) a tím manipuluje. Michale, daňového poplatníka tento projekt nestál ani korunu (díky bohu). Každý ubytovatel, který kartu dává svým hostům, přispívá na její výrobu a propagaci Beskyd docela velkou částkou, protože očekává, že se tak zájem o Beskydy zvýší . Bez nich by byl projekt nerealizovatelný. A patří jim za to dík.

+3/0
27.3.2015 14:00
Foto

T97o57m17á29š 44H31a45r50a79b37i75š 5406370712960

Takhle skončila Krkonošská Regioncard - http://www.regioncard.cz/main/, http://www.denik.cz/kralovehradecky-kraj/regionalni-karta-v-horach-neuspela-20131108-zou5.html, 

Omylem jsem tomuto příspěvku dal kladné hodnocení...:-( Mirku, musím dát bohužel za pravdu panu Štalmachovi... Působím v cestovním ruchu od roku 1997 a musím konstatovat, že se rozhodně nerozvíjí a Destinační managementy jsou jedním z těch nástrojů, které mu bohužel vůbec nesvědčí...

A v čem je vlastněproblém?  Drazí přátelé, turisté,cestovatelé a daňoví poplatníci, víte, že bychom všichni na své cestování aodpočinek měli mnohem více volného času, až násobně více peněz a mnohem lepšínáladu, když by politici a úředníci nechali cestovní ruch na pokoji a ušetřenépeníze nám nechali ať si s nimi můžeme udělat co sami chceme? Víte co oni s těmi našimipenězi všechno dělají místo toho abychom si s nimi zaslouženě hospodařili sami?!Přitom nejen že cestovní ruch nevzkvétá, ale již několik let upadá…

Destinační managementy“ nebo takémístní „Centrály cestovního ruchu“ hospodaří z veřejnými penězi a kromě našich veřejných peněz utrácí také už miliony,až desítky milionu z peněz evropských daňových poplatníků, které seskrývají pod názvy různých evropských fondů za aktivity,které by měly dělat komerční subjekty. Naprosto decimují tržní prostředí a likvidují zbytky normálně tržně ahospodářsky fungujících subjektů. Typickým příkladem u nás v regionu je například„Centrála cestovního ruchu Východní Moravy“ nebo tzv. "destinačnímanagementy", kterých je jen v Moravskoslezském kraji kolem 7?! Ani si je už všechny nepamatuji....

Z veřejnýchsubjektů a zdrojů by stačila maximálně třetina… Obec, Kraj a možná snad ještě Czechtourism. Ušetřené peníze by se nemusely vůbec vybrat a zůstaly by námvšem k tomu, abychom s nimi naložili, dle své potřeby, jak je tov normální zdravé společnosti obvyklé…

0/−2
27.3.2015 15:29

J66a55n 45S68o10u81k38u50p 1424174796305

Vy to musíte vědět ze všech nejlépe, když jste seděl ve správní radě tohoto konkrétního.. Je tak?

Copak jste si vyvedli, že už tam nejste? Nešlo o peníze, že ne? ;-D

0/0
27.3.2015 18:23

M97i92r61o77s32l39a41v 30K69o25n81v18i86č74n90ý 5539591785

Ahoj Tomáši, nechci polemizovat nad každým bodem tvého hodnocení. Určitě máš na mnoho věcí jiný pohled než já, ale to není důležité.

Důležité je, aby věci které Destinační management dělá naplňovaly potřeby těch, kteří v cestovním ruchu působí - obce a podnikatelé. Pokud oni budou hodnotit a vidět naši činnost jako prospěšnou, tak  to bude mít smysl. Pokud ne, tak Destinační management přestane existovat a bude to tak v pořádku. Zatím vnímáme situaci tak, že je naše činnost vnímána podnikateli i obcemi, kteří spolupracují vnímána pozitivně.

+1/0
27.3.2015 19:42
Foto

P34a34v69e66l 30H49l24a28v43á41č 2578256983496

Tomáši, přece nelze dávat všechny DM nebo ORC do jednoho pytle. Je spousty DM nebo OCR, které pracují s podnikateli ale i s veřejnou sférou a v neposlední řadě s neziskovým sektorem. Náš Zlatý pruh Polabí, o.p.s. spolupracuje napříč a finance hledá kde se dá a veřejných peněz má opravdu minimum. Pro nás je důležitější způsob spolupráce a doufám, že brzká budoucnost v zákonu O cestovním ruchu. A projekt, který je zcela hrazen partnery jako je třeba tato karta je přece superR^R^R^

0/0
28.3.2015 19:06
Foto

D24a33g52m87a12r 14P45r97a16v11e80č83k47o58v92á 6181378773

Mohu potvrdit. Navštívili jsme v létě v Rakousku oblast Kalkalpen / mohu jen vřele doporučit pro milovníky přírody/ a tam jsme využili KARTU, kterou nám majitelka pensionu vyplnila hned při příjezdu. Hodila se při jízdě lanovkou, v bazénu, místo vstupného do muzea... Až jsem si říkala, že by se slušelo zaplatit alespoň 1 Eu...Podobnou kartu jsme již před 4 lety získali v západočeském kraji, v Info centru. Sice jsme si ji koupili, ale bylo s tolik výhod, že jsme vůbec nelitovali. Tak přeji návštevníkům Beskyd hodně super zážitků.

+2/0
27.3.2015 12:57

J70a17n 82S20o62u76k52u47p 1584884976825

"Destinační management turistické oblasti Beskydy-Valašsko", UAU!!!!!

A hlavně podporu ministerstva a eráru, to je třeba. Samozřejmě nechybí srovnání s Rakouskem, jakkoliv je nesmyslné už z principu.

+1/−1
27.3.2015 12:53

M15i70r75o66s84l43a85v 88K49o23n79v27i33č87n81ý 5829901305

Dobrý den pane Jane, vy něco víte o činnosti Destinačního managementu?

0/0
27.3.2015 14:01

J19a15n 62S85o17u26k39u60p 1564104506525

Právě, že absolutně vůbec nic. ;-)

Tak se pojďme podívat. Hmm, správní rada. Miroslav Konvičný. Dobrý den, Miroslave. Jééé, pan Harabiš, o tom sem už dlouho neslyšel.

Hmm..Aktuality.. poslední někdy z roku 2013, nějaký karneval na Černé Louce a nějaký workshop. No, .. jdem dál.. akční plán.. NIC. Dobře.

Chm.. tiskové zprávy.. nic zajímavého, navíc nic novějšího než 2013.

Dooobře, už by něco.. jdem dál. Marketingová strategie. Podívejme se do ní. Aha, tak nic, absolutně nic konkrétního, čistá formalita.

Pane Konvičný, můžete mě ovlažit a připomenout mi, čím mi tendo Destinační management, jako obyvateli Beskyd, prospěl, čím mě obohatil a případně, můžete uvést nějaké konkrétní výsledky? Díky předem.

0/0
27.3.2015 17:55

M24i47r24o11s40l15a26v 62K24o17n29v87i64č89n88ý 5589311795

Dobrý den, je snad přirozené, že raguje někdo, kdo o tom něco ví a koho se to týká. To je přinejmenším právo a možnost každého člověka.

Nevím, na který web se koukáte.

Ten, který je výsledkem práce Destinačního managementu je  www.beskydyportal.cz. Poslední aktualita 27.03. 2015. Také Facebook s mnoha aktualitami.

Určitě nejsme bez chyby, ale například všichi členové správní rady to dělají doborovolně a zadarmo.

Co se týká výsledků, tak ty se projevují po dlouhé době.

Vytvoření značky, podpora podnikatelů vydáváním tištěných propagačních materiálů, informačních brožur atd.

Úkolem Destinačního managementu v Beskydech je například podporovat spolupráci mezi podnikateli a obcemi, vytváření společných projektů atd.

Nejlépe by naši práci mohli hodnotit na Bílé, ve Frenštátě a v Trojanovicích,  na Morávce atd.

+1/0
27.3.2015 19:28

J93a60n 27S48o83u45k96u96p 1534454166385

Díky za upřesnění. Nicméně, i po prozkoumání těhle stránek nejsem o moc chytřejší. Celé mi to přijde jako ´centrála pro reklamy a prezentaci´  nic víc, ale to je asi záměr...

0/0
28.3.2015 7:10

J45a45n 34S75o65u26k91u81p 1654304756235

Jo a počítám, že nulové preneztované výsledky, mizerně updatované stránky a vůbec pochyby, které tahle organizace na první signální vzbuzuje, včetně toho, že člen správní rady musí její činnost obhajovat na diskuzi, je součástí té marketingové strategie.

0/0
27.3.2015 18:01

M89i27r96o95s28l66a17v 80K61o48n32v14i40č12n27ý 5139851685

Stránky jsou mimo jiné jedny z nejlépe hodnocených, spot "Ideální zimní dovolená v Beskydech"  získal cenu poroty Tourfilm 2014 v Kalových Varech.

+1/0
27.3.2015 19:30

J20a33n 79S70o83u62k88u34p 1714664496245

Jej, trochu se dívám podrobně, ta jména jsou mi povědomá, pan Bartoň, to je ten z TV Beskyd, že? Ať pozdravuje paní Blinkovou.

0/0
27.3.2015 18:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.