- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na začátek celkem slušné obsazení, v Posázaví přes týden ani tolik lidí nejezdí, a to už tam vlak jezdí přes sto let. Ty 3 km na konečnou nic divného, u MHD je to také celkem normální, je to jen trochu posunutá konečná, náklady se zdají vysoké, ale když to zatáhla EU tak aspoň trochu užitečné. Jsou mnohem horší projekty. Pokud se průmyslová zóna dodělá, nemusí to být marné. Trochu předčasné závěry, tunel Blanka se také dělá přes čas a pořád se jen tuneluje. Pokud bude dostupná veřejná doprava, bude to minimálně ekologičtější. Až se dobuduje nákladní terminál může to být zajímavější, nakonec z Mošnova mohou létat největší letadla světa, což jinde není běžné ani možné. Nepostavilo se to na pár let...
největší nákladní letadla světa už občas z Mošnova lítají
Napsat článek o tom, že právní den provozu není hned dost cestujících, to už taky vyžaduje určité mentální nastavení. Tím samozřejmě nechci říct, že by snad autor byl hloupý člověk, ale hodnotit vytíženost trati tři hodiny po zahájení provozu, může jen opravdu velký pitoma.
Račte se podívat do letového řádu ... z Prahy do Ostravy létá ATR 72 s necelou padesátkou cestujících ... přistavena je souprava s kapacitou cca 300 sedaček ...
To, že vlakem nebude téměř nikdo jezdit je patrné ze srovnání letového a železničního jízdního řádu ...
Lépe stamiliony rozházet nebo rozkrást, než je nevyčerpat...
Prostě letiště získalo touto tratí nový potenciál a je otázkou, zda ho dokáže využít. Nyní se pořád ČR ještě vzapamatovává z recese, ale za takových 5 let může být situace jiná a ten vlak chválím, ten projekt není postavený pro současné potřeby, ale pro ty budoucí. Což někteří nechápou....
V Ostravě umí vyhazovat peníze na nepotřebné. Místo aby pomohli lidem sehnat práci ( zejména je motivovat a rekvalifikovat ), tak postaví trať na nejméně využívané letiště v republice a 10x denně vypraví prázdný vlak ( na to by stačil jeden vůz motoráčku ).
Bohužel o tom jak pomoct lidem sehnat práci rozhodují v Praze..... A ten vlak nejede jen na letiště, ale i do průmyslové zóny která bude v budoucnu zaměstnávat až 10 000 lidí.
Výborně, teď by to ještě chtělo nasadit takové letištní taxy aby to přitáhlo nízkonákladové letecké společnosti. Kdo má pořád jezdit do Katowic......
To není zdaleka jen o taxách, ale potenciálu letiště a počtu lidí, které může nasát. Zkuste si udělat kružnice se stejným poloměrem a středem v Katovicích a středem v Mošnově. Mošnov nemá bohužel takovou spádovost, jako Katovice
Tak vlaky už do Mošnoiva na letiště jezdí. Urááá.
A teď se můžeme pustit do shánění letadel.
a víte že to je běžná praxe? Obce například připraví průmyslovou zonu a pak tam shánějí nájemníky. Dokážu si představit že podmínkou pro zřízení linky musí být pohodové spojení do centra!
Ty stížnosti mi přijdou jako stěžovat že nově otevřené koupaliště je prázdé když venku prší.
Uvědomujete si že sezona teprve přijde. Na letiště se budou tlačit davy turistů odletajíci za teplem. A nebo prostě letiště bude růst a kdyby se dráha neudělala tak by se zase řvalo, přoč tam ještě nejde vlak, vždyt by stačilo udělat "vlečku" ze studénky. Lidi si budou furt stěžovat.
Tohle koupaliště (Mošnov) je ale otevřené už dost dlouho a bylo už i dost dlouho jasno a slunečno. Navíc s podporou z veřejných peněz na rozlétání nových linek.
Doporučuji všem, co pořád píšou o tom odletu v 15.30hod, ať se podívají na odlety v době dovolených. Já lítam z OSR tak 3 - 4 krát ročně. Bydlím v Porubě, tedy kousek od nádraží Svinov. Než abych platil parking na letišti či řešil levné parkování v létě na odstavné ploše + dojezd nějakým minibusem k terminálu, tak na 100% vím, že pojedu vlakem. Možná tu někdo závidí spojení letiště s městem vlakem, ale co by Praha za to dala, kdyby jelo metro k odbavovací hale.
Dokážete k sobě sehnat dalších 299 cestujících , aby ten vlak byl stoprocentně zaplněný ? Je nepopírám to , že několika jednotlivcům to pomůže... Ale opravdu je třeba pro pár jednotlivců stavět železniční trať ?
Ta trať bude bude prodělečná i kdyby tam jezdila bardotka. Je to jasný příklad vyhazování peněz, které se mohli dát do oprav drážních patřících SŽDC.
Myslíte že metro si na sebe vydělá? Nebo že si dálnice vydělá? nebo silnice do nějaké obce že si na sebe vydělá?