- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Okolnosti nejsem schopen posoudit, mluví se o tom velice dlouho .. Nicméně dotaz : Proč, už 26 let - není jediná křižovatka schopná - Varovným blikáním upozornit řidiče, že se blíží změna barvy !? .. Klasika, zažil každý - Zelená - Hop - červená .. "Co teď - přidat plyn - brzdit" !? ..
Pokud je červená , tak snad brzdit. To je snad jasné.
Dost premrstena cena, kdyby se jednalo o 50 krizovatek, pak by to slo, jinak se bude platit za premrstene drahy sw, hw nebude tak drahy.
v pohode, jen 100mil, vzdyt to jde z verejnych penez... osobni odpovednost zadna. at zaplati za spatnou praci aspon 10%, i kdyz by to meli hradit cele
Chmmm. Kolik asi bylo pádů a úrazů cestujících kvůli zbytečnému dobržďování před křižovatkami za posledních..... řekněme 15 let?
Pane Šemelíku, kdyby řidiči dodržovali řádně předpisy a nejezdili jako dobytek, tak žádné takové úrazy nemusí být. A kolik je takových, kteří dají veřejné dopravě přednost? Někteří ještě schválně přidají a málem se s tím autobusem nesrazí, když ho chtějí před křižovatkou předjet. Kdyby řidiči jezdili slušně, žádné zbytečné peníze by se nemusely vyhazovat.
100 mega na 16 krizovatek? 6 250 000 jedna krizovatka? To nekomu prijde normalni? Zrusit vsechny dotace, muzete potom snizit dane a budou z toho skutecne fungujici firmy i lide prosperovat. tady se akorat podporujifirmy, ktere ziji vyhradne z predrazenych dotaci, viz ta firma na Mosnove, dokud dostavala 95 procent dotaci, tak fungovala, prk dotaci omezili na polovinu a ta skvela firma je v insolvenci.
Ono, asi podstatné bude, že je to pro 600 vozidel. Ale i tak je 100 mega darda.