- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
co s takovým člověkem co nemá zodpovědnost. jakýkoliv trest bude málo co provedl.
Je dobré být zdrcen, snižuje to trest. Vyšetřovatel musí zjistit, zda je pachatel zdrcen, a ohlásit to novinářům.
Oni ze záznamu kamery nejsou schopni s určitostí říct, že řidič vjel na přejezd na červené světlo. Kamera světla nevidí, dovozují to z toho, že závora se zavírá nejméně 30 sec. po světlech. To ale platí jen v případě, že zařízení funguje správně. Tak to vždy není. Kolegovi se stalo, že vjel na přejezd, světla nesvítila a spadly závory. Prorazil je a naštěstí bylo kolem dost lidí, kteří to viděli a dosvědčili mu to.
Přitom v dnešní době by nebyl problém dát mezi závory čidla k vyhodnocení volného prostoru. Nebyl by ani problém aby závora pouštěcí na přejezd šla dolů dříve než závora uzavírací výjezd. Nejjednoduší by bylo kdyby byla závora jen před vjezdem.
----------------------------
Technicky problémovější je vzhledem k rychlosti vlaku též po vyhodnocení uzavřeného přejezdu čidlem jako neprůjezdný pro vlak ten vlak včas zastavit.
= Naše tratě nejsou technicky vhodné pro takové vlaky anebo by se musela snížit rychlost vlaku na bezpečnou.
Takové jasné a úmyslné nerespektování dopravních předpisů by se mělo postavit na úroveň teroristického činu. To již není obecné ohrožení, ale vědomé protispolečenské počínání s vědomými následky.
Pokud jsou na silnicích řidiči s IQ tykve, tak tomu nezabráníte ani tím, kdybyste ta slova "vědomé", "úmyslné", "jasné" a "protispolečenské" napsat padesátkrát. vědomě boural možná pilot Lubitz, ale tohoto Poláka bych opravdu z nějaké myšlenky, byť jakékoliv, nepodezíral.
Já pořád nerozumím jedné věci - když je tam kamera, proč si to benga od nich občas nevyžádají a neposílají pak obálky s výzvou k odevzdání řidičského průkazu?
Hlavně že se pořád zaměřují na kontrolu alkoholu a když chytí řidiče s dvěma pivkama co jede naprosto slušně, tak se jásá jak kdyby dopadli minimálně trojnásobnýho vraha.
Opakuju to pořád - dokud budou dopraváky a média zajímat kraviny typu 0,5 promile místo hrubých porušení pravidel silničního provozu jako jízda na červená světla, tak se bezpečnost provozu nezvýší.
Otázka je zda je možné záznam z těch kamer možné použít pro rozdávání pokut. Na dálnici je třeba taky kopec kamer, ale nedají se použít pro rozdání pokut.
Hlavně je nutné za vjetí na přejezd kde bliká červená světla sebrat řidičák. Zákaz řízení většinou nestačí. Nechal bych je udělat alespoň testy znovu. A taky bych doporučoval povinné psychotesty. Mojí ženu kdysi při odbočování sestřelil velký manager Eurotelu, který byl líný čekat ve frontě a přes plnou čáru to chtěl objet v protisměru. Navíc byl pod vlivem. Přijeli tehdy místní policajti a jasně vše ukazovalo na managera a taky mu sebrali papíry. Žena byla těhotná, tak nás s ní poslali do nemocnice na kontrolu. Pak ale přijeli z centrály z města a místní jim museli předat všechny doklady a zmizet a ti z centrály to překvalifikovali, že na vině je žena a sebrali jí papíry. Zašel jsem tehdy za sousedem co dělal u kriminálky a on mi nadiktoval dopis o korupci apod. Sám bych se takový neodvážil napsat. Za 14 dnů přišel dopis, že ženě papíry vrací. Nikdy ale nebyl viník označen.
Historky nic moc, ale příjmení máte luxusní pane Vaňura…..
Horší řidiči kamiónů jak Poláci, jsou už jen Rumuni a Bulhaři. Jeden Bulhar takhle narval kamarádky auto pod sebe. Jela po dálnici v levém pruhu a předjížděla kamión. Ten najednou začal odbočovat do jejího pruhu. Byla za zadní nápravou tahače a on ji narval pod svůj návěs. Nejdřív ji tedy narval na středové mantinely a i když troubila, tak ji rval víc a víc pod sebe. Nakonec mu to asi nejelo a tak zastavil. Když ji z auta vytáhli, tak nechápali, že žije. Bulhar neměl povinné ručení a vůbec moc nekomunikoval. Policie ho chtěla zadržet, ale on přeběhl dálnici a zmizel. Dodnes peníze z pojistky neviděla.
Vcera mne fascinoval jeden politik, jak hned navrhoval zlepseni edukace v autoskolach. Nevim, jak by to zrovna v tomto konkretnim pripade pomohlo
Jestli se stává, že vám v autoškole o možnosti snadného proražení závor zevnitř neřeknou, tak pomohlo. I když v tomhle konkrétním případě by to musela být autoškola polská. Ten kamioňák o tom zjevně netušil.
Uvolnili už ten videozáznam? Má někdo případně odkaz?