- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Při pohledu na zdemolovaný přední vůz včetně kabiny si říkám, že je zázrak, těch zraněných a obětí na životě nebylo víc. Fakt hrozně to vypadá!
když vidím ty stolky sklopené dolu, tak si říkám, že pokud spadly v době nárazu, tak je to hodně nebezpečné
Narez. V te rychlosti vam takovy plech urizne palici raz dva.
Uvědomte si, že reklamy PŘIŘAZUJE PROGRAM na základě mnoha faktorů. Jedním z nich jsou KLÍČOVÁ SLOVA článku a reklamy.
.... no je na autorech algoritmu aby se zamysleli nad zadáním z morálního hlediska.
Existuje poměrně jednoduché řešení. Uzákonit, že vozidlo, které vjede na přejezd dejme tomu po 5 sekundách od rozsvícení červených světel, okamžitě propadá státu.
Na přejezdy nainstalovat kamery, které přečtou SPZ, a v případě přestupku odešlou info policii k dalšímu řešení (podobně jako fotoaparáty u radarů). Myslím, že by se tím problém s auty na přejezdu velmi rychle vyřešil.
To není jednoduché řešení, to je demagogie.
podle mého názoru jsou deformační zóny na Pendolínu mnohem slabší než na klasické lokomotivě. Logicky to vyplívá z konstrikce soupravy, celkové hmotnosti i výšky. Zatímco Pendolíno je vyloženě osobní souprava konstruovaná aerodinamicky pro dosahování vysokých rychlostí, kombinací hliník, plast. Naopak klasická lokomotiva jsou tuny železa a nic jiného, strojvedoucí sedí mnohem výš a nepochybně by při střetu skočil do strojovny. Narazit do kamionu nebo mostní konstrukce není zdaleka totéž. Při nehodě má každý také svoje + a -. Upřímně je mi líto všech kterým tato nehodo způsobila ztrátu někoho blízkého či vážné i lehčí zranění. Pendolíno prostě není staveno na tratě kde jsou stovky přejezdů a na nich tisíce bezohledných řidičů. Řidiče bych posadil na 10-15 let do basy a začal sbírat řidičáky za nejetí na přejezd kdy je to zakázáno. Dokud nepřitvrdíme tak to bude jen horší.
těžko soudit, ale myslím, že důležité je, že Pendolino zůstalo na kolejích. Kdo ví jak by to dopadlo s lokomotivou, která má podvozek výše a ještě blíže k překážce na kolejích.
Na tomto přejezdu (a nejenom na tomto) je úplně běžné vjíždět na červenou.
V telce ukazovali, že druhý den po nehodě tam projel náklaďák (již to začalo blikat), pak traktor s návěsem a za ním se tam nacpal ještě nějaký osobák.
Takže to není o tom, že POLSKÝ řidič KAMIONU. Lidi jsou kreténi nehledě na národnost, věk či povolání...
Omezit kamionovou dopravu.Povolit pouze přepravu která podléhá skáze a ostatní na železnici.
nerealizovatelný nesmysl.
1. ne všude jsou železniční vlečky
2. čas - železniční doprava je výrazně pomalejší
3. ne vše lze dopravovat po železnici (rozměry)
4. cena
5. arbitráže od dopravců
Vybavuji si slogan České pojišťovny " zaplatíme za vás škodu klidně za 100 milionů "
To abych nezrušil pendolino, pač by mi to krytí asi nestačilo
ČP má limit 150 milionů, pokud si jej sjednáte. Pokud máte obavy z vyšších škod, je tu Allianz, která nabízí limity až 200 milionů.