Diskuze

VIDEO: Plechy v kabině, rozpáraný bok. Podívejte se na pendolino ze Studénky

Zcela poničená kabina a v podstatě celý první vůz soupravy. Pohled na pendolino, které ve středu ráno na železničním přejezdu ve Studénce smetlo kamion plně naložený hliníkovými pláty, jednoznačně ukazuje sílu nárazu. Dva balíky plechů na paletách stále leží v kabině strojvedoucího.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MT

M16a37r93e50k 44T23ů14m67a

24. 7. 2015 19:30

Při pohledu na zdemolovaný přední vůz včetně kabiny si říkám, že je zázrak, těch zraněných a obětí na životě nebylo víc. Fakt hrozně to vypadá!

0 0
možnosti
PC
JK

když vidím ty stolky sklopené dolu, tak si říkám, že pokud spadly v době nárazu, tak je to hodně nebezpečné

0 0
možnosti
Foto

J88a97n 82M81a26c93k

24. 7. 2015 12:10

Narez. V te rychlosti vam takovy plech urizne palici raz dva. ;-(

0 0
možnosti
JT

J14i37ř70í 32T54e31p50r

24. 7. 2015 10:36

Uvědomte si, že reklamy PŘIŘAZUJE PROGRAM na základě mnoha faktorů. Jedním z nich jsou KLÍČOVÁ SLOVA článku a reklamy.

.... no je na autorech algoritmu aby se zamysleli nad zadáním z morálního hlediska.

0 0
možnosti
JC

Existuje poměrně jednoduché řešení. Uzákonit, že vozidlo, které vjede na přejezd dejme tomu po 5 sekundách od rozsvícení červených světel, okamžitě propadá státu.

Na přejezdy nainstalovat kamery, které přečtou SPZ, a v případě přestupku odešlou info policii k dalšímu řešení (podobně jako fotoaparáty u radarů). Myslím, že by se tím problém s auty na přejezdu velmi rychle vyřešil.

0 3
možnosti
JS

J24a43n 51S18o92u98k61u60p

24. 7. 2015 9:37

To není jednoduché řešení, to je demagogie.

2 0
možnosti
Foto

podle mého názoru jsou deformační zóny na  Pendolínu mnohem slabší než na  klasické lokomotivě. Logicky to vyplívá z konstrikce soupravy, celkové hmotnosti i výšky. Zatímco Pendolíno je vyloženě  osobní souprava konstruovaná aerodinamicky pro dosahování vysokých rychlostí, kombinací hliník, plast. Naopak klasická lokomotiva jsou tuny  železa a nic jiného, strojvedoucí sedí mnohem výš a nepochybně  by  při střetu skočil do strojovny. Narazit  do kamionu nebo mostní konstrukce není zdaleka totéž. Při nehodě má každý také svoje  + a -. Upřímně  je mi líto všech kterým tato nehodo způsobila ztrátu někoho blízkého či vážné i lehčí zranění. Pendolíno prostě  není staveno na  tratě  kde  jsou stovky přejezdů a na nich tisíce bezohledných řidičů. Řidiče bych posadil na 10-15 let do basy a začal sbírat řidičáky za nejetí na  přejezd kdy je to zakázáno. Dokud nepřitvrdíme tak to bude  jen horší.

0 1
možnosti
JZ

J27i13ř18í 83Z78ý19k49a

24. 7. 2015 9:31

těžko soudit, ale myslím, že důležité je, že Pendolino zůstalo na kolejích. Kdo ví jak by to dopadlo s lokomotivou, která má podvozek výše a ještě blíže k překážce na kolejích.

2 0
možnosti
JK

Na tomto přejezdu (a nejenom na tomto) je úplně běžné vjíždět na červenou.

V telce ukazovali, že druhý den po nehodě tam projel náklaďák (již to začalo blikat), pak traktor s návěsem a za ním se tam nacpal ještě nějaký osobák.

Takže to není o tom, že POLSKÝ řidič KAMIONU. Lidi jsou kreténi nehledě na národnost, věk či povolání...

13 0
možnosti
VH

Omezit kamionovou dopravu.Povolit pouze přepravu která podléhá skáze a ostatní na železnici.

1 4
možnosti
JZ

J34i15ř54í 15Z58ý71k97a

24. 7. 2015 8:50

nerealizovatelný nesmysl.

1. ne všude jsou železniční vlečky

2. čas - železniční doprava je výrazně pomalejší

3. ne vše lze dopravovat po železnici (rozměry)

4. cena

5. arbitráže od dopravců

1 1
možnosti
JV

Vybavuji si slogan České pojišťovny " zaplatíme za vás škodu klidně za 100 milionů " 

To abych nezrušil pendolino, pač by mi to krytí asi nestačilo

0 0
možnosti
JZ

J68i90ř49í 47Z19ý87k80a

24. 7. 2015 8:51

ČP má limit 150 milionů, pokud si jej sjednáte. Pokud máte obavy z vyšších škod, je tu Allianz, která nabízí limity až 200 milionů.

0 0
možnosti