Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Řidiči u přejezdu ve Studénce riskují. Už dříve uvázlo auto mezi závorami

Patří k nejvytíženějším v zemi. Denně tudy projedou stovky vlaků i aut. Řidiči hudrují, že u závor čekají i patnáct minut. Někteří z nich proto riskují a projíždějí železniční přejezd ve Studénce na červenou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

S88l92a82v98o62m39í92r 83Š42t24ě45p87á52n 1868854112754

Paradoxně kdyby byl přejezd o stupeň méně zabezpečen ...bez závor....tak kamion projel. Zastavil ho psychologický blok....obava z přeražení výjezdové závory.

+1/0
24.7.2015 11:09

P41a45v41e21l 11G13n63i91d84a 1465214934617

Mně by spíše zajímalo, co dělal polský kamion s plechy z Polska do Maďarska ve Studénce na přejezdu?

Žeby zabloudil na D1 při cestě od Bohumína nebo na R48 od Frýdku? A nebo zase nějaký debil šetřil na mýtném?

Proč tu doprkynka dubovyho nemáme zákon přikazujici všem tranzitní kamionům mít za povinnost označit jej značkou TIR a povinnost jet nejkratší trasou po dálnici nebo silnici 1 třídy?

+1/0
23.7.2015 23:47

P13e38p18a 77Č14u92m71p12e11l96í61k 7477438634823

Proč jsou vždy utržené sedačky? Poté to člověka zmasakruje. To je velice nezbečné stejně jako v autobuse. Pak je jedno zda máte pás, protože se sedačka utrhne. To nejde udělat tak aby se neutrhla? V závodních autech to tak je. Tohle je strašný. Bezpečnost 0.

To samé předek vlaku. Minimální ochrana. Kdyby tam byl delší část které by zničila překážku. Ten člověk co to řídil, by měl možná obě nohy. Třeba kdyby se "srazil" Tank v maximální rychlosti a danou dodávkou. Tak to projede a hotovo. Vlak nic. Ochrana 0. Předem má být delší a udělán tak, aby chránil posádku a překážku zničil

+2/−1
23.7.2015 21:29

P81a92v38e73l 40K48l78i73m66u48n79d63a 8456599471810

Také tomu nerozumím, proč nedělají vlaky ze stejného materiálu jako černé skříňky v letadlech - těm se nestane nikdy nic!!!!!!

0/0
23.7.2015 21:40

S42t86a87n51i26s13l52a95v 33B14r78o56ž63e52k 2740580737136

Leo Expres to už pochopil a natřel je na černo :-)

0/0
31.7.2015 7:04

P79e82t26r 39F12r50a61n30c 9507481518418

že po delším čekání se závory sice zvednou, ale vzápětí začne blikat červené světlo a závory se zase zavřou,“ popsal čtyřiatřicetiletý Miroslav Novotný z Nového Jičína. - popsal to spatne. Ty cervena sviti i behem zdvihani zavor. A protoze vystraha trva, v pripade ze jede vlak jdou zavory okamzite dolu. On totiz na prejezd v dobe, kdy se zdvihaji zavory, nema nikdo cp jezdit (pisou o tom v zakone).

0/0
23.7.2015 20:24

J41a44r17o18s77l30a89v 33K64o89c84i76á16n 4433105261

Objevuji se velmi znepokojive informace ohledne nehody ve Studence, ktera mela byt nahrana a zinscenovana aby se nemluvilo o migrantech a odlakala se verejnost. Na netu koluje tento prispevek: PÁR OTÁZEK OHLEDNĚ NEHODY VE STUDÉNCE, KTERE SI POKLADAJI SKUTECNI A NEZAVISLI NOVINARI

- Proc dosud nebyl zverejnen zaznam nehody? Je treba ho upravit, nebo se vse udalo trochu jinak?

- Jak je mozne, ze ridic presne zaparkoval na kolejich, kdyz mohl ujet skrz zavory?

- Neni podezrele,ze ridic nejprve utekl a pak se sam prihlasil policii? Co kdyz se policii nikdo neprihlasil a oni jen hraji,ze ho maji? Opet chybi dukazy o zadrzeni.

- Jak je mozne, ze strojvedouci dle svedku na palube ani nezacal brzdit?

- Jak je mozne, ze se nehoda stala zrovna v den, kdy par kilometru od mista havarie jede skoro kompletní ceska vlada?

- Jak je mozne, ze ihned po zastaveni v Hranicich byly pripraveny dva autobusy pro vladu? Jeden do Ostravy, druhy do Studenky? Jak je mozne, ze ministr financi Babis mel v Hranicich pripravenou vladni limuzinu, jako by tusil, co se stane?

- Neni podezrele, ze na misto se ihned vydali 4 ministri + hejtman kraje?

- Jak je mozne, ze na miste okamzite byli reporteri? Drive nez nekteri zachranari? Ze by meli tip, co se stane? Existuji fotky reporteru 2 minuty po nehode. 

- Jak je mozne, ze dosud nebyla zverejnena identita mrtvych? Ani obrazky a nejsou ani zadni truchlici? Vzdycky se to zverejnuje, ted ticho po pesine! Mozna nikdo ve skutecnosti nezemrel a je to cele jen fikce. Svedkove rikali ihned po nehode, ze tam mrtvi nejsou a najednou pry 3 mrtvi...Smrdi to akci Smid jako v listopadu 89. Pocty zranenych se upravovaly a manipulovalo se s nimi. NENI TO TROCHU TAK, ZE CHCE VLADA ZVYSIT POPULARITU A ODLAKAT POZORNOST OD MUSLIMU A MIGRANTU??? Co dohoda mezi RPG byty a vlady o umisteni migranty v MS kraji? Podle me pekne zinscenovana nehoda....Prosim odpovedi a ne tupe minusovani!

+2/−22
23.7.2015 19:33

M13a94r14e15k 71D56e66m97č54á13k 9835474886955

Kromě mínusu je odpověď jednoduchá: vyměňte prášky nebo doktora.

+3/0
23.7.2015 20:00

J61a13n 53F91r72i44d49r54i74c54h 6675508479893

;-D

+1/0
23.7.2015 20:02

P96e48t32r 68F49o45l26t54ý44n 9464696847766

gratuluji člověku, kterého baví manipulovat s Vámi. Musí to být sranda, vymyslet pár takových "otázek" a pak čekat kolik lidí je až tak moc paranoidních, aby se na to chytlo... Takových pár otázek vám vymyslím na jakoukoli událost, klidně i na téma "Klaus ukradl propisku, aby odvrátil pozornost od příletu Marťanů". Viděl jste zelené mužíky? Neviděl, tak se mu to povedlo, skutečně tu byli...

0/0
23.7.2015 20:10

M18a63r74t45i52n 43H68r37b81a33t24a 9708657763587

+ omylem Rv8-o;-O

0/0
23.7.2015 20:22

P30e59t47r 30F18o76l11t15ý79n 9254966537786

nedá mně, sice to nemá smysl a vymyslíte si "logické" protiargumenty, ale můj názor je:

 - o zveřejnění záznamu se diskutovalo hned od začátku. Chápu, že chcete vidět video, na kterém hned umřou dva lidé. Za další je to policejní důkaz, který si police zabavila a ta důkazy jen tak nezveřejňuje, obzvláště v takového situaci. - řídil jste někdy kamion? Dokázal by jste kamion couváním a popojížděním dostat pryč z kolejí? Pravděpodobně začal zmatkovat a snažil se nezničit závory, aby neměl průser... zkratové jednání. - řidič je znám, tady není co řešit - něco si o tom přečtěte. - Strojvedoucí nezačal brzdit třeba proto, že tam dělal prd a nedával pozor. Když se to řítí 160Km, tak stačí opravdu chvilka - Vláda jela možná někam na zasedání do Ostravy - víc si to tom zjistěte sám. - Na místo hromadné nehody se obyčejně vydávají funkcionáři, aby se zviditelnili. - Fotky a videa 2minuty po nehodě si snad domyslíte sám, když má každý po ruce mobil. - Identita mrtvých či zraněných se asi nesmí zveřejnit bez souhlasu rodiny, Nejsem si jistý. Ten třetí zemřel dnes v nemocnici - údaje o pacientech jsou soukromé. Nevím co je vám do toho!

+2/0
23.7.2015 20:28
Foto

G17e68o17r32g86i66s 40F89a10s18u24l16i78s 1626253253

Dobrý. :-) K tomu snad jen jedno: Muselo vám to dát tolik práce a přitom taková blbost. :-)

0/0
24.7.2015 9:03

J18a96n 83F67i67a34l84a 7974487765109

Tento přejezd by měl mít inteligentnější řízení. Pokud jsou závory často dole zbytečně dlouho (třeba 15 minut), řidiči více riskují a snaží se projet na poslední chvíli.

+1/−2
23.7.2015 18:14

L17i58b93o30r 55B89l89á30h22a 6269916823

Zbytečně asi ne, když tam jezdí vlaky... To že jsou řidiče líní jet o kilometr a půl vedle kde je nadjezd je další věc. Nemusí čekat.

0/0
25.7.2015 6:25

F97r46a67n29t50i32š24e38k 23J84í88r70a 2277229844204

Jakmile vlak může jezdit po trati více než 160km/hod, tak už musí mít mmioúrovňové křížení. dneska něco takového povídal šéf ŽDC na Radiožurnálu...

0/−1
23.7.2015 17:52

D81a83n18i82e19l 65K32i41t15a 2871686262887

Proč strojvedoucímu nepromítají do kabiny záběry z nejbližšího přejezdu. Mohl brzdit... Případně si dovedu představit systém, který detekuje vozidla na přejezdu v době stažených závor a automaticky zastaví provoz na dané koleji. Tohle není žádné sci-fi, nýbrž technologie dneška.

+3/−3
23.7.2015 17:17

M41a12t98ě26j 23N84o31v10á14k 2433750348477

Je to scifi, ten vlak jede 160 km/h a brzdí několik set metrů nebo kilometrů, pokud nepoužije nouzovou brzdu a auta na červenou tam jezdí neustále. Jezdí tam jeden vlak se druhým, nelze je zastavovat.

+2/0
23.7.2015 17:54

Z85d31e68n32ě12k 42P14o78l47á38š17e18k 1738425233351

Ehm - zdají se Vám, že léta nastavené pravidlo "na červenou se nejezdí!" je nemožné dodržovat? Tak raději nelezte na cestu ani na koleje. Protože nevidím sebemenší důvod přenášet dodržování úplně jednoduchého pravidla na někoho jiného, než na řidiče. Příště až nebudou chtít na červenou zastavit v obyčejné křižovatce nebo nedají přednost z vedlejší, tak těm co mají přednost vystřelíme do cesty skokanský můstek ne? ty technologie dneška...Rv

+2/0
23.7.2015 19:21

J62a63n 97F49r81i81d89r54i13c36h 6635208779503

Ridici to maji dodrzovat ale nedodrzuji. Takze jsou nehody, pak se musi najit jiny reseni. Pravidlo ej to tak jednoduchy ze je nefunkcni

0/0
23.7.2015 20:03

P42e58t70r 79G11r72i81v84a35l21s20k93ý 6732904179493

Lidičky, co tu píšete o tom, že na tratích s V=160km/h by měli být mimoúrovňová křížení.

Uvědomte si, že ta trať je cca 100 let stará a zrušit stávající přejezdy je mnohdy technicky nemožné (pokud neuvažuji demolici všeho v okruhu 50m od přejezdu). Pokud by se stavělo bez nich, nechodili by jste na nádraží třeba 100m do centra, ale několik km za město. Věřte , že lidé kolem železnice (včetně mne) by byli šťastní, kdyby nemuseli řešit přejezdy. Za prvé by bylo bezpečněji a za druhé by se ušetřili nemalé finanční prostředky za předražené zabezpečení od nejmenované české firmy na 3 písmena :-)

+9/0
23.7.2015 16:44

L52u18c73i89a79n 21P36a97p14a48z77i76a97n 5154507671695

Chyba není jen na straně řidiče. Chybou je, že není mimoúrovňové křížení. To dávno již mělo být.

+2/−11
23.7.2015 15:16

J86i73ř58í 12Z61ý22k62a 9419763381850

chyba je jen a pouze na straně řidiče

+12/0
23.7.2015 16:50

R39o87b18e97r47t 63F83a55j45m86o69n 4318323723

Trestat vjezd na červenou sebráním řidičáku a dal bych to automaticky i jako trestný čin. Jinak se divím,že ten přejezd nikdo neopraví,když tam stále nějaká auta uvíznou.

+4/−2
23.7.2015 11:21

J74a61n 93H14a86v29r70d51a 2338866261588

neopraví??? coto? jak proboha?

vždyť to funguje, jak má!

+8/0
23.7.2015 11:51

J47i89ř94í 21Z57ý13k81a 9499683261400

souhlasím s tím, že v určitých situacích by za průjezd žel. přejezdu na červenou měl následovat Vámi popsaný trest. Nicméně existuje situace, kdy je lepší projet na červenou. A to ve chvíli kdy Vám těsně vedle auta padne červená. Pokusit se zastavit? Nesmysl, s největší pravděpodobností skončíte na přejezdu, ještě z toho budete nervózní, chcípne Vám to, případně Vás tam natlačí ten za Vámi. Za takové projetí červenou by neměl následovat žádný trest, případně klasika 1000Kč a nějakého boda ...

0/−1
23.7.2015 16:54

O79l39d44ř31i93c32h 81Š27t52ě35p39á85n59e68k 7362886196254

Chápu , že tu mluvíte o trestu.

Ale to co tu popisujete , je asi tak trochu někde jinde.

Mluví se tu nejspíše o tom , že někdo vjede na přejezd , když už světla blikají nějakou dobu. A pokud vím , tak snad neexistuje přejezd , kde by se závory zavírali s první ba co s druhým bliknutím světel. Ty se obvykle zavírají po cca 30 s a to nevím jak vy , ale to dokážu přejít ten přejezd i já pěšky.

+1/0
23.7.2015 19:08

O86l63d30ř80i88c25h 92Š59t34ě39p65á48n82e13k 7582306236744

By mne zajímalo , co jste viděl kde uvíznout.

0/0
23.7.2015 19:05

P52e96t75r 29N51ě68m73e32c 4185142442527

Nepospíchat - těch 5 minut zastávky u přejezdu nějak vždycky přežiju.

+8/0
23.7.2015 10:58

T31o23m72á34š 80Z61e19m97á50n28e38k 5440978526606

Řidiči riskují neustále. Je to proto, že ČR je jeden velký binec a její výkonná moc na hranici kolapsu.

+2/0
23.7.2015 10:53

T14o52m35á36š 39K54u60c46h21a48ř 3677221618171

Donedávna jsem každý den jezdil přes cca pětikolejový přejezd, kde se čekalo 5..30 minut. A není to tak, že by kvůli tomu jezdil na červenou jeden ze sta. Vždy po červené projelo ještě cca 6 řidičů (včetně MHD autobusů), co ten přejezd znali, než to zastavil někdo s nebrněnskou RZ. Kdo to nestihl, tak po 15..20 minutách čekání vystupoval z vozu a máchal rukama, jiní bouchali pěstí, nebo hlavou do volantu, další zase s kvílejícímu gumami otáčeli auta a odjížděli, občas spolujezdec prvního vozu vystoupil, rozhlédl se po trati a dalším několika autům ukazováním umožnil projet. I v tomto případě prakticky nikdo nezaváhal a vjel na koleje uprostřed červené. Nezměrná byla radost řidičů, když červená světla po 20 minutách  zhasla, ale z 50 aut projelo projelo jen pár aut a zase červená a dalších 15 minut čekání.:-/

Takto se lidi prostě chovají. Je realita, s kterou je nutné počítat.

+2/−1
23.7.2015 10:49

P65e17t88r 24N80ě17m52e75c 4575312962207

pětikolejový přejezd neměl šraňky ? to byla něajká polní cesta ?

0/−1
23.7.2015 10:53

J25a33n 33H68u41b31e97n17ý 4690798812767

Někde se samozřejmě závory dají objet, protože nejsou přes celou šíři vozovky.;-)

0/0
23.7.2015 22:27

L15u96k69á75š 60R84y23c49h57l90ý 5837206483297

Nervozita řidičů pramení také z toho, že projede vlak a závory jsou i 5 minut dole než projede další... kdyby na 4 z těch 5 minut šly nahoru, ušetřilo by to spoustě lidí nervy a nebyla by taková tendence ty předpisy porušovat. člověk by věděl, že počká minutku a byl by víc v klidu

+1/−1
23.7.2015 10:48

F26r45a18n37t93i13š39e28k 39V36a22n52ě17k 1457234547467

Máte nějakou přezváněcí dobu a plus dobu na opuštění přejezdu. Tak doba v případě Studénky bude konstruovaná na rychlost vlaku, který se přibližuje rychlostí 160 km/h (možná i 200 km/h) výhledem do budoucna. A mezi prvním rozbliknutím červeného světla a spadnutím závor a projetím vlaku musí být doba, aby vozidla dokázaly včas opustit přejezd. Samozřejmě nákladní vlak nejede 160 km/h, ale 90 - 120 km/h či méně, tak ta doba, než projede vlak přes přejezd bude samozřejmě delší, než u vlaku s rychlostí 160 km/h.

+1/0
23.7.2015 11:05

L85u35k22á19š 83R46y75c25h72l18ý 5567626333497

proto jsem napsal 4 z 5ti minut, s tou dobou tak nějak orientačně počítám, ale dobře můžou to být pouhé 3 minuty, i to je dost na přejezd mnoha aut, jejichž řidiči budou vědět, že nemusí nic riskovat, protože nebudou muset několik minut zbytečně čekat

0/0
23.7.2015 11:17

J23a29n 21H15a62v97r41d84a 2778466851678

řidiči přeci MUSÍ za každé situace vědět, že takto nelze riskovat!

vždyť to je jen otázka času, kdy se ucho utrhne!

0/0
23.7.2015 11:56

L42u63k17á77š 76R35y13c53h97l83ý 5367206413977

ti slušní to ví, ti co to neví nebo ví ale zkouší by měli být přísně trestáni. Už jsem to psal jinde - studénka má městskou policii, proč ta ten přejezd nehlídá? Aha ono je lepší projít se po parkovišti a dát pár botiček

+2/0
23.7.2015 13:02

J42a22n 31H94a82v65r15d86a 2988326941408

MP botičkuje, SP někde na bezpečné čtyřproudé silnici pokutuje za +20

0/0
23.7.2015 15:54

J59i55ř15í 10R56u75č32k26a 1146210176939

Nebojte. Občas to tam hlídají. Jezdím tam každý den, tak je tam vidím stát.

0/0
23.7.2015 16:46

J40i30ř59í 79Z50ý38k92a 9119723641640

možná by stálo za to takové přejezdy vybavit odpočtovým zařízením. Tak aby řidiči věděli, že to není rozbité a pojedou za 96, 95, ..., 3, 2, 1 sekundu

0/0
23.7.2015 16:57

S30t61a54n64i84s81l45a75v 56B48r96o37ž59e86k 2250930307146

To by mělo dvě mouchy -- se současným systémem nemá přejezd dostatek informací, aby to správně odhadl (neví rychlost ani zrychlení vlaku). Druhá, o dost podstatnější, inspirovalo by to některé k riskantnímu přejetí přejezdu na poslední chvíli ("vždyť mám ještě pět vteřin!").

0/0
31.7.2015 7:44

Z32d22e93n54e12k 41B52e11d42n23a56r 7707446247369

Tak po této nehodě bych zkontroloval jak SŽDC a místní oddělení dopravní policie situaci řešili a vyhodnocovali záznamy kamer a kolikrát tam proběhla bezpečnsotní akce. Pokud je SŽDC nepředávalo policii, tak ke spoluviníkům patří odpovědný vedoucí, pokud nepracovala policie tak místní velitel. Oba jsou v každém případě na odvolání, protože svojí systematickou nenčinností ohrožovali spoustu lidí. Že to odnesli jen tito tři je ještě klika. taky to Pendolíno mohlo vykolejit a pak by to mohlo dopadnout mnohem hůř.

+1/−1
23.7.2015 10:38

B11e25d36ř18i93c55h 86T77ě79š66í62n59s63k47ý 6852613441727

jo a ještě místního starostu, ten o tom taky věděl a cestáře a výpravčí a taky hrobníka, ten si hlídal práci, prostě všechny co o tom věděli

0/0
23.7.2015 12:43

O24l69d17ř13i92c92h 68Š94t80ě20p33á55n69e20k 7542216856364

By mne zajímalo , jak by jste chtěl někoho trestat za to , že nehlídá idioty , kteří porušují zákon?

Tak ty si taky pěknej pacient.R^

0/0
23.7.2015 19:12

H50a62n76a 34P26r73o45k77o92p46o94v36á 8949350703421

No vidíte, a já žila doteď v bludu - myslela jsem si, že zrovna tu policii máme a platíme od toho, aby ty, co porušují zákon, hlídala!?

0/0
23.7.2015 20:22

R21a58d93i21m 43R24u35s59e16k 9661565218914

Ten přejezd znám, je hodně nebezpečný. Lidé tam opravdu moc riskují. Jedno jestli auta nebo chodci. Stalo se mi, že jsem byl  v polovině toho přejezdu a začalo to cinkat. Nevím jestli zrovna signalizace nějak blbla, nebo to takhle funguje normálně. Každopádně se tomu už vyhýbám a jdu o kus dál na most.

+1/−3
23.7.2015 10:31

J48a19r36o98s34l93a20v 14Č88e53r42n67ý 6248104319108

a proc by to nemohlo zacit cinkat, kdyz jsi v polovine prejezdu?? mas jeste trictvrte minuty, nez spadnou zavory, to je snad dost casu, pokud nejedes na snekovi.....

+6/0
23.7.2015 10:40

O53l25d97ř83i37c97h 95Š26t73ě91p35á36n26e28k 7582276346854

Radim si asi myslel, že to smí cinkat , jen když tam nikdo není. A to ještě jen ve čtvrtek prvního.;-D

0/0
23.7.2015 19:14

J53a37n 68H36a69v40r59d37a 2328146601538

ten přejezd evidentně funguje naprosto správně a bezpečně a hodně nebezpeční jsou řidiči, nikoliv ten přejezd!

+2/0
23.7.2015 11:58







Najdete na iDNES.cz