Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Řidiči u přejezdu ve Studénce riskují. Už dříve uvázlo auto mezi závorami

Patří k nejvytíženějším v zemi. Denně tudy projedou stovky vlaků i aut. Řidiči hudrují, že u závor čekají i patnáct minut. Někteří z nich proto riskují a projíždějí železniční přejezd ve Studénce na červenou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

S10l26a82v33o18m85í61r 37Š14t47ě14p40á25n 1898274182634

Paradoxně kdyby byl přejezd o stupeň méně zabezpečen ...bez závor....tak kamion projel. Zastavil ho psychologický blok....obava z přeražení výjezdové závory.

+1/0
24.7.2015 11:09

P47a44v66e46l 75G28n55i45d68a 1745544694837

Mně by spíše zajímalo, co dělal polský kamion s plechy z Polska do Maďarska ve Studénce na přejezdu?

Žeby zabloudil na D1 při cestě od Bohumína nebo na R48 od Frýdku? A nebo zase nějaký debil šetřil na mýtném?

Proč tu doprkynka dubovyho nemáme zákon přikazujici všem tranzitní kamionům mít za povinnost označit jej značkou TIR a povinnost jet nejkratší trasou po dálnici nebo silnici 1 třídy?

+1/0
23.7.2015 23:47

P19e22p89a 13Č48u17m31p12e82l28í78k 7407578664833

Proč jsou vždy utržené sedačky? Poté to člověka zmasakruje. To je velice nezbečné stejně jako v autobuse. Pak je jedno zda máte pás, protože se sedačka utrhne. To nejde udělat tak aby se neutrhla? V závodních autech to tak je. Tohle je strašný. Bezpečnost 0.

To samé předek vlaku. Minimální ochrana. Kdyby tam byl delší část které by zničila překážku. Ten člověk co to řídil, by měl možná obě nohy. Třeba kdyby se "srazil" Tank v maximální rychlosti a danou dodávkou. Tak to projede a hotovo. Vlak nic. Ochrana 0. Předem má být delší a udělán tak, aby chránil posádku a překážku zničil

+2/−1
23.7.2015 21:29

P24a44v12e31l 17K23l38i56m44u33n33d96a 8366879481200

Také tomu nerozumím, proč nedělají vlaky ze stejného materiálu jako černé skříňky v letadlech - těm se nestane nikdy nic!!!!!!

0/0
23.7.2015 21:40

S17t66a30n38i90s49l22a50v 20B86r61o63ž25e87k 2150270617706

Leo Expres to už pochopil a natřel je na černo :-)

0/0
31.7.2015 7:04

P31e34t72r 32F62r69a79n64c 9557791258198

že po delším čekání se závory sice zvednou, ale vzápětí začne blikat červené světlo a závory se zase zavřou,“ popsal čtyřiatřicetiletý Miroslav Novotný z Nového Jičína. - popsal to spatne. Ty cervena sviti i behem zdvihani zavor. A protoze vystraha trva, v pripade ze jede vlak jdou zavory okamzite dolu. On totiz na prejezd v dobe, kdy se zdvihaji zavory, nema nikdo cp jezdit (pisou o tom v zakone).

0/0
23.7.2015 20:24

J93a24r44o17s70l72a37v 37K92o73c32i61á21n 4293615741

Objevuji se velmi znepokojive informace ohledne nehody ve Studence, ktera mela byt nahrana a zinscenovana aby se nemluvilo o migrantech a odlakala se verejnost. Na netu koluje tento prispevek: PÁR OTÁZEK OHLEDNĚ NEHODY VE STUDÉNCE, KTERE SI POKLADAJI SKUTECNI A NEZAVISLI NOVINARI

- Proc dosud nebyl zverejnen zaznam nehody? Je treba ho upravit, nebo se vse udalo trochu jinak?

- Jak je mozne, ze ridic presne zaparkoval na kolejich, kdyz mohl ujet skrz zavory?

- Neni podezrele,ze ridic nejprve utekl a pak se sam prihlasil policii? Co kdyz se policii nikdo neprihlasil a oni jen hraji,ze ho maji? Opet chybi dukazy o zadrzeni.

- Jak je mozne, ze strojvedouci dle svedku na palube ani nezacal brzdit?

- Jak je mozne, ze se nehoda stala zrovna v den, kdy par kilometru od mista havarie jede skoro kompletní ceska vlada?

- Jak je mozne, ze ihned po zastaveni v Hranicich byly pripraveny dva autobusy pro vladu? Jeden do Ostravy, druhy do Studenky? Jak je mozne, ze ministr financi Babis mel v Hranicich pripravenou vladni limuzinu, jako by tusil, co se stane?

- Neni podezrele, ze na misto se ihned vydali 4 ministri + hejtman kraje?

- Jak je mozne, ze na miste okamzite byli reporteri? Drive nez nekteri zachranari? Ze by meli tip, co se stane? Existuji fotky reporteru 2 minuty po nehode. 

- Jak je mozne, ze dosud nebyla zverejnena identita mrtvych? Ani obrazky a nejsou ani zadni truchlici? Vzdycky se to zverejnuje, ted ticho po pesine! Mozna nikdo ve skutecnosti nezemrel a je to cele jen fikce. Svedkove rikali ihned po nehode, ze tam mrtvi nejsou a najednou pry 3 mrtvi...Smrdi to akci Smid jako v listopadu 89. Pocty zranenych se upravovaly a manipulovalo se s nimi. NENI TO TROCHU TAK, ZE CHCE VLADA ZVYSIT POPULARITU A ODLAKAT POZORNOST OD MUSLIMU A MIGRANTU??? Co dohoda mezi RPG byty a vlady o umisteni migranty v MS kraji? Podle me pekne zinscenovana nehoda....Prosim odpovedi a ne tupe minusovani!

+2/−22
23.7.2015 19:33

M41a56r27e15k 44D64e65m24č47á84k 9145594586355

Kromě mínusu je odpověď jednoduchá: vyměňte prášky nebo doktora.

+3/0
23.7.2015 20:00

J42a35n 10F92r46i29d18r26i42c89h 6345778579113

;-D

+1/0
23.7.2015 20:02

P20e21t42r 18F14o33l97t61ý19n 9734386587296

gratuluji člověku, kterého baví manipulovat s Vámi. Musí to být sranda, vymyslet pár takových "otázek" a pak čekat kolik lidí je až tak moc paranoidních, aby se na to chytlo... Takových pár otázek vám vymyslím na jakoukoli událost, klidně i na téma "Klaus ukradl propisku, aby odvrátil pozornost od příletu Marťanů". Viděl jste zelené mužíky? Neviděl, tak se mu to povedlo, skutečně tu byli...

0/0
23.7.2015 20:10

M69a85r68t76i78n 66H78r89b36a20t36a 9248557333397

+ omylem Rv8-o;-O

0/0
23.7.2015 20:22

P84e25t20r 86F18o23l37t72ý71n 9514536117946

nedá mně, sice to nemá smysl a vymyslíte si "logické" protiargumenty, ale můj názor je:

 - o zveřejnění záznamu se diskutovalo hned od začátku. Chápu, že chcete vidět video, na kterém hned umřou dva lidé. Za další je to policejní důkaz, který si police zabavila a ta důkazy jen tak nezveřejňuje, obzvláště v takového situaci. - řídil jste někdy kamion? Dokázal by jste kamion couváním a popojížděním dostat pryč z kolejí? Pravděpodobně začal zmatkovat a snažil se nezničit závory, aby neměl průser... zkratové jednání. - řidič je znám, tady není co řešit - něco si o tom přečtěte. - Strojvedoucí nezačal brzdit třeba proto, že tam dělal prd a nedával pozor. Když se to řítí 160Km, tak stačí opravdu chvilka - Vláda jela možná někam na zasedání do Ostravy - víc si to tom zjistěte sám. - Na místo hromadné nehody se obyčejně vydávají funkcionáři, aby se zviditelnili. - Fotky a videa 2minuty po nehodě si snad domyslíte sám, když má každý po ruce mobil. - Identita mrtvých či zraněných se asi nesmí zveřejnit bez souhlasu rodiny, Nejsem si jistý. Ten třetí zemřel dnes v nemocnici - údaje o pacientech jsou soukromé. Nevím co je vám do toho!

+2/0
23.7.2015 20:28
Foto

G79e25o36r63g87i98s 48F39a72s23u55l20i77s 1216823113

Dobrý. :-) K tomu snad jen jedno: Muselo vám to dát tolik práce a přitom taková blbost. :-)

0/0
24.7.2015 9:03

J15a92n 58F10i68a76l93a 7624517495169

Tento přejezd by měl mít inteligentnější řízení. Pokud jsou závory často dole zbytečně dlouho (třeba 15 minut), řidiči více riskují a snaží se projet na poslední chvíli.

+1/−2
23.7.2015 18:14

L41i23b96o35r 34B65l83á19h20a 6829726363

Zbytečně asi ne, když tam jezdí vlaky... To že jsou řidiče líní jet o kilometr a půl vedle kde je nadjezd je další věc. Nemusí čekat.

0/0
25.7.2015 6:25

F55r84a98n21t12i64š75e40k 11J53í70r65a 2587949104364

Jakmile vlak může jezdit po trati více než 160km/hod, tak už musí mít mmioúrovňové křížení. dneska něco takového povídal šéf ŽDC na Radiožurnálu...

0/−1
23.7.2015 17:52

D12a31n72i22e47l 92K16i26t75a 2861306542937

Proč strojvedoucímu nepromítají do kabiny záběry z nejbližšího přejezdu. Mohl brzdit... Případně si dovedu představit systém, který detekuje vozidla na přejezdu v době stažených závor a automaticky zastaví provoz na dané koleji. Tohle není žádné sci-fi, nýbrž technologie dneška.

+3/−3
23.7.2015 17:17

M11a72t27ě42j 66N12o25v68á65k 2903970748197

Je to scifi, ten vlak jede 160 km/h a brzdí několik set metrů nebo kilometrů, pokud nepoužije nouzovou brzdu a auta na červenou tam jezdí neustále. Jezdí tam jeden vlak se druhým, nelze je zastavovat.

+2/0
23.7.2015 17:54

Z14d87e51n40ě75k 39P64o56l17á88š19e59k 1878625773811

Ehm - zdají se Vám, že léta nastavené pravidlo "na červenou se nejezdí!" je nemožné dodržovat? Tak raději nelezte na cestu ani na koleje. Protože nevidím sebemenší důvod přenášet dodržování úplně jednoduchého pravidla na někoho jiného, než na řidiče. Příště až nebudou chtít na červenou zastavit v obyčejné křižovatce nebo nedají přednost z vedlejší, tak těm co mají přednost vystřelíme do cesty skokanský můstek ne? ty technologie dneška...Rv

+2/0
23.7.2015 19:21

J44a24n 43F31r46i10d80r53i32c91h 6925848669463

Ridici to maji dodrzovat ale nedodrzuji. Takze jsou nehody, pak se musi najit jiny reseni. Pravidlo ej to tak jednoduchy ze je nefunkcni

0/0
23.7.2015 20:03

P39e74t46r 38G87r27i74v44a20l90s88k46ý 6932824179813

Lidičky, co tu píšete o tom, že na tratích s V=160km/h by měli být mimoúrovňová křížení.

Uvědomte si, že ta trať je cca 100 let stará a zrušit stávající přejezdy je mnohdy technicky nemožné (pokud neuvažuji demolici všeho v okruhu 50m od přejezdu). Pokud by se stavělo bez nich, nechodili by jste na nádraží třeba 100m do centra, ale několik km za město. Věřte , že lidé kolem železnice (včetně mne) by byli šťastní, kdyby nemuseli řešit přejezdy. Za prvé by bylo bezpečněji a za druhé by se ušetřili nemalé finanční prostředky za předražené zabezpečení od nejmenované české firmy na 3 písmena :-)

+9/0
23.7.2015 16:44

L77u48c46i85a30n 76P63a52p72a14z17i97a18n 5834467791885

Chyba není jen na straně řidiče. Chybou je, že není mimoúrovňové křížení. To dávno již mělo být.

+2/−11
23.7.2015 15:16

J70i58ř44í 22Z58ý74k60a 9179103131510

chyba je jen a pouze na straně řidiče

+12/0
23.7.2015 16:50

R41o98b15e96r45t 49F23a53j47m80o25n 4618203933

Trestat vjezd na červenou sebráním řidičáku a dal bych to automaticky i jako trestný čin. Jinak se divím,že ten přejezd nikdo neopraví,když tam stále nějaká auta uvíznou.

+4/−2
23.7.2015 11:21

J65a82n 19H76a36v36r54d19a 2578336341728

neopraví??? coto? jak proboha?

vždyť to funguje, jak má!

+8/0
23.7.2015 11:51

J68i28ř73í 85Z78ý30k73a 9219203731970

souhlasím s tím, že v určitých situacích by za průjezd žel. přejezdu na červenou měl následovat Vámi popsaný trest. Nicméně existuje situace, kdy je lepší projet na červenou. A to ve chvíli kdy Vám těsně vedle auta padne červená. Pokusit se zastavit? Nesmysl, s největší pravděpodobností skončíte na přejezdu, ještě z toho budete nervózní, chcípne Vám to, případně Vás tam natlačí ten za Vámi. Za takové projetí červenou by neměl následovat žádný trest, případně klasika 1000Kč a nějakého boda ...

0/−1
23.7.2015 16:54

O20l61d68ř70i91c42h 18Š54t95ě34p28á92n90e50k 7392736766964

Chápu , že tu mluvíte o trestu.

Ale to co tu popisujete , je asi tak trochu někde jinde.

Mluví se tu nejspíše o tom , že někdo vjede na přejezd , když už světla blikají nějakou dobu. A pokud vím , tak snad neexistuje přejezd , kde by se závory zavírali s první ba co s druhým bliknutím světel. Ty se obvykle zavírají po cca 30 s a to nevím jak vy , ale to dokážu přejít ten přejezd i já pěšky.

+1/0
23.7.2015 19:08

O32l51d81ř71i72c79h 93Š79t60ě12p93á87n97e82k 7912846986244

By mne zajímalo , co jste viděl kde uvíznout.

0/0
23.7.2015 19:05

P66e64t62r 75N49ě77m37e47c 4505352812447

Nepospíchat - těch 5 minut zastávky u přejezdu nějak vždycky přežiju.

+8/0
23.7.2015 10:58

T48o56m96á24š 87Z31e26m47á88n87e75k 5210808156596

Řidiči riskují neustále. Je to proto, že ČR je jeden velký binec a její výkonná moc na hranici kolapsu.

+2/0
23.7.2015 10:53

T18o35m45á11š 16K51u25c16h21a43ř 3557121148441

Donedávna jsem každý den jezdil přes cca pětikolejový přejezd, kde se čekalo 5..30 minut. A není to tak, že by kvůli tomu jezdil na červenou jeden ze sta. Vždy po červené projelo ještě cca 6 řidičů (včetně MHD autobusů), co ten přejezd znali, než to zastavil někdo s nebrněnskou RZ. Kdo to nestihl, tak po 15..20 minutách čekání vystupoval z vozu a máchal rukama, jiní bouchali pěstí, nebo hlavou do volantu, další zase s kvílejícímu gumami otáčeli auta a odjížděli, občas spolujezdec prvního vozu vystoupil, rozhlédl se po trati a dalším několika autům ukazováním umožnil projet. I v tomto případě prakticky nikdo nezaváhal a vjel na koleje uprostřed červené. Nezměrná byla radost řidičů, když červená světla po 20 minutách  zhasla, ale z 50 aut projelo projelo jen pár aut a zase červená a dalších 15 minut čekání.:-/

Takto se lidi prostě chovají. Je realita, s kterou je nutné počítat.

+2/−1
23.7.2015 10:49

P34e39t68r 97N26ě63m47e90c 4835942692687

pětikolejový přejezd neměl šraňky ? to byla něajká polní cesta ?

0/−1
23.7.2015 10:53

J60a34n 78H87u50b94e43n27ý 4290228142337

Někde se samozřejmě závory dají objet, protože nejsou přes celou šíři vozovky.;-)

0/0
23.7.2015 22:27

L75u91k32á50š 84R79y41c29h21l13ý 5647586173237

Nervozita řidičů pramení také z toho, že projede vlak a závory jsou i 5 minut dole než projede další... kdyby na 4 z těch 5 minut šly nahoru, ušetřilo by to spoustě lidí nervy a nebyla by taková tendence ty předpisy porušovat. člověk by věděl, že počká minutku a byl by víc v klidu

+1/−1
23.7.2015 10:48

F64r51a22n26t51i50š41e47k 90V89a37n32ě92k 1607674857247

Máte nějakou přezváněcí dobu a plus dobu na opuštění přejezdu. Tak doba v případě Studénky bude konstruovaná na rychlost vlaku, který se přibližuje rychlostí 160 km/h (možná i 200 km/h) výhledem do budoucna. A mezi prvním rozbliknutím červeného světla a spadnutím závor a projetím vlaku musí být doba, aby vozidla dokázaly včas opustit přejezd. Samozřejmě nákladní vlak nejede 160 km/h, ale 90 - 120 km/h či méně, tak ta doba, než projede vlak přes přejezd bude samozřejmě delší, než u vlaku s rychlostí 160 km/h.

+1/0
23.7.2015 11:05

L21u34k44á31š 33R40y95c15h13l63ý 5497566573697

proto jsem napsal 4 z 5ti minut, s tou dobou tak nějak orientačně počítám, ale dobře můžou to být pouhé 3 minuty, i to je dost na přejezd mnoha aut, jejichž řidiči budou vědět, že nemusí nic riskovat, protože nebudou muset několik minut zbytečně čekat

0/0
23.7.2015 11:17

J29a80n 36H40a91v14r12d70a 2638916371118

řidiči přeci MUSÍ za každé situace vědět, že takto nelze riskovat!

vždyť to je jen otázka času, kdy se ucho utrhne!

0/0
23.7.2015 11:56

L42u23k61á86š 79R61y34c87h52l33ý 5717906403207

ti slušní to ví, ti co to neví nebo ví ale zkouší by měli být přísně trestáni. Už jsem to psal jinde - studénka má městskou policii, proč ta ten přejezd nehlídá? Aha ono je lepší projít se po parkovišti a dát pár botiček

+2/0
23.7.2015 13:02

J26a20n 47H86a90v90r43d30a 2178506651308

MP botičkuje, SP někde na bezpečné čtyřproudé silnici pokutuje za +20

0/0
23.7.2015 15:54

J75i81ř22í 50R70u52č93k32a 1976820536269

Nebojte. Občas to tam hlídají. Jezdím tam každý den, tak je tam vidím stát.

0/0
23.7.2015 16:46

J82i87ř31í 68Z26ý94k19a 9459983801870

možná by stálo za to takové přejezdy vybavit odpočtovým zařízením. Tak aby řidiči věděli, že to není rozbité a pojedou za 96, 95, ..., 3, 2, 1 sekundu

0/0
23.7.2015 16:57

S90t32a75n10i46s67l21a15v 20B30r59o84ž52e75k 2120610297966

To by mělo dvě mouchy -- se současným systémem nemá přejezd dostatek informací, aby to správně odhadl (neví rychlost ani zrychlení vlaku). Druhá, o dost podstatnější, inspirovalo by to některé k riskantnímu přejetí přejezdu na poslední chvíli ("vždyť mám ještě pět vteřin!").

0/0
31.7.2015 7:44

Z18d22e43n66e30k 13B13e68d73n14a21r 7417306307949

Tak po této nehodě bych zkontroloval jak SŽDC a místní oddělení dopravní policie situaci řešili a vyhodnocovali záznamy kamer a kolikrát tam proběhla bezpečnsotní akce. Pokud je SŽDC nepředávalo policii, tak ke spoluviníkům patří odpovědný vedoucí, pokud nepracovala policie tak místní velitel. Oba jsou v každém případě na odvolání, protože svojí systematickou nenčinností ohrožovali spoustu lidí. Že to odnesli jen tito tři je ještě klika. taky to Pendolíno mohlo vykolejit a pak by to mohlo dopadnout mnohem hůř.

+1/−1
23.7.2015 10:38

B93e30d28ř94i51c56h 64T85ě76š42í94n33s12k77ý 6922243431887

jo a ještě místního starostu, ten o tom taky věděl a cestáře a výpravčí a taky hrobníka, ten si hlídal práci, prostě všechny co o tom věděli

0/0
23.7.2015 12:43

O47l90d67ř53i34c11h 71Š96t76ě92p17á92n78e10k 7382896586554

By mne zajímalo , jak by jste chtěl někoho trestat za to , že nehlídá idioty , kteří porušují zákon?

Tak ty si taky pěknej pacient.R^

0/0
23.7.2015 19:12

H83a66n77a 49P53r35o65k34o35p79o11v89á 8809880773511

No vidíte, a já žila doteď v bludu - myslela jsem si, že zrovna tu policii máme a platíme od toho, aby ty, co porušují zákon, hlídala!?

0/0
23.7.2015 20:22

R81a38d36i49m 95R26u32s54e78k 9701785828624

Ten přejezd znám, je hodně nebezpečný. Lidé tam opravdu moc riskují. Jedno jestli auta nebo chodci. Stalo se mi, že jsem byl  v polovině toho přejezdu a začalo to cinkat. Nevím jestli zrovna signalizace nějak blbla, nebo to takhle funguje normálně. Každopádně se tomu už vyhýbám a jdu o kus dál na most.

+1/−3
23.7.2015 10:31

J94a93r21o29s47l39a75v 21Č96e47r42n87ý 6988754909948

a proc by to nemohlo zacit cinkat, kdyz jsi v polovine prejezdu?? mas jeste trictvrte minuty, nez spadnou zavory, to je snad dost casu, pokud nejedes na snekovi.....

+6/0
23.7.2015 10:40

O86l21d27ř24i36c27h 10Š62t18ě58p66á44n32e70k 7812566816704

Radim si asi myslel, že to smí cinkat , jen když tam nikdo není. A to ještě jen ve čtvrtek prvního.;-D

0/0
23.7.2015 19:14

J39a85n 88H69a43v59r12d39a 2848896931608

ten přejezd evidentně funguje naprosto správně a bezpečně a hodně nebezpeční jsou řidiči, nikoliv ten přejezd!

+2/0
23.7.2015 11:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.