Diskuze

Řidiči u přejezdu ve Studénce riskují. Už dříve uvázlo auto mezi závorami

Patří k nejvytíženějším v zemi. Denně tudy projedou stovky vlaků i aut. Řidiči hudrují, že u závor čekají i patnáct minut. Někteří z nich proto riskují a projíždějí železniční přejezd ve Studénce na červenou.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Paradoxně kdyby byl přejezd o stupeň méně zabezpečen ...bez závor....tak kamion projel. Zastavil ho psychologický blok....obava z přeražení výjezdové závory.

1 0
možnosti

P83a21v28e13l 83G37n66i96d77a

23. 7. 2015 23:47

Mně by spíše zajímalo, co dělal polský kamion s plechy z Polska do Maďarska ve Studénce na přejezdu?

Žeby zabloudil na D1 při cestě od Bohumína nebo na R48 od Frýdku? A nebo zase nějaký debil šetřil na mýtném?

Proč tu doprkynka dubovyho nemáme zákon přikazujici všem tranzitní kamionům mít za povinnost označit jej značkou TIR a povinnost jet nejkratší trasou po dálnici nebo silnici 1 třídy?

1 0
možnosti

Proč jsou vždy utržené sedačky? Poté to člověka zmasakruje. To je velice nezbečné stejně jako v autobuse. Pak je jedno zda máte pás, protože se sedačka utrhne. To nejde udělat tak aby se neutrhla? V závodních autech to tak je. Tohle je strašný. Bezpečnost 0.

To samé předek vlaku. Minimální ochrana. Kdyby tam byl delší část které by zničila překážku. Ten člověk co to řídil, by měl možná obě nohy. Třeba kdyby se "srazil" Tank v maximální rychlosti a danou dodávkou. Tak to projede a hotovo. Vlak nic. Ochrana 0. Předem má být delší a udělán tak, aby chránil posádku a překážku zničil

2 1
možnosti

Také tomu nerozumím, proč nedělají vlaky ze stejného materiálu jako černé skříňky v letadlech - těm se nestane nikdy nic!!!!!!

0 0
možnosti

P75e14t73r 53F37r38a13n85c

23. 7. 2015 20:24

že po delším čekání se závory sice zvednou, ale vzápětí začne blikat červené světlo a závory se zase zavřou,“ popsal čtyřiatřicetiletý Miroslav Novotný z Nového Jičína. - popsal to spatne. Ty cervena sviti i behem zdvihani zavor. A protoze vystraha trva, v pripade ze jede vlak jdou zavory okamzite dolu. On totiz na prejezd v dobe, kdy se zdvihaji zavory, nema nikdo cp jezdit (pisou o tom v zakone).

0 0
možnosti

Objevuji se velmi znepokojive informace ohledne nehody ve Studence, ktera mela byt nahrana a zinscenovana aby se nemluvilo o migrantech a odlakala se verejnost. Na netu koluje tento prispevek: PÁR OTÁZEK OHLEDNĚ NEHODY VE STUDÉNCE, KTERE SI POKLADAJI SKUTECNI A NEZAVISLI NOVINARI

- Proc dosud nebyl zverejnen zaznam nehody? Je treba ho upravit, nebo se vse udalo trochu jinak?

- Jak je mozne, ze ridic presne zaparkoval na kolejich, kdyz mohl ujet skrz zavory?

- Neni podezrele,ze ridic nejprve utekl a pak se sam prihlasil policii? Co kdyz se policii nikdo neprihlasil a oni jen hraji,ze ho maji? Opet chybi dukazy o zadrzeni.

- Jak je mozne, ze strojvedouci dle svedku na palube ani nezacal brzdit?

- Jak je mozne, ze se nehoda stala zrovna v den, kdy par kilometru od mista havarie jede skoro kompletní ceska vlada?

- Jak je mozne, ze ihned po zastaveni v Hranicich byly pripraveny dva autobusy pro vladu? Jeden do Ostravy, druhy do Studenky? Jak je mozne, ze ministr financi Babis mel v Hranicich pripravenou vladni limuzinu, jako by tusil, co se stane?

- Neni podezrele, ze na misto se ihned vydali 4 ministri + hejtman kraje?

- Jak je mozne, ze na miste okamzite byli reporteri? Drive nez nekteri zachranari? Ze by meli tip, co se stane? Existuji fotky reporteru 2 minuty po nehode. 

- Jak je mozne, ze dosud nebyla zverejnena identita mrtvych? Ani obrazky a nejsou ani zadni truchlici? Vzdycky se to zverejnuje, ted ticho po pesine! Mozna nikdo ve skutecnosti nezemrel a je to cele jen fikce. Svedkove rikali ihned po nehode, ze tam mrtvi nejsou a najednou pry 3 mrtvi...Smrdi to akci Smid jako v listopadu 89. Pocty zranenych se upravovaly a manipulovalo se s nimi. NENI TO TROCHU TAK, ZE CHCE VLADA ZVYSIT POPULARITU A ODLAKAT POZORNOST OD MUSLIMU A MIGRANTU??? Co dohoda mezi RPG byty a vlady o umisteni migranty v MS kraji? Podle me pekne zinscenovana nehoda....Prosim odpovedi a ne tupe minusovani!

2 22
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
3 0
možnosti

J81a68n 89F93i49a98l18a

23. 7. 2015 18:14

Tento přejezd by měl mít inteligentnější řízení. Pokud jsou závory často dole zbytečně dlouho (třeba 15 minut), řidiči více riskují a snaží se projet na poslední chvíli.

1 2
možnosti

Zbytečně asi ne, když tam jezdí vlaky... To že jsou řidiče líní jet o kilometr a půl vedle kde je nadjezd je další věc. Nemusí čekat.

0 0
možnosti

Jakmile vlak může jezdit po trati více než 160km/hod, tak už musí mít mmioúrovňové křížení. dneska něco takového povídal šéf ŽDC na Radiožurnálu...

0 1
možnosti

D49a64n26i48e12l 93K11i90t39a

23. 7. 2015 17:17

Proč strojvedoucímu nepromítají do kabiny záběry z nejbližšího přejezdu. Mohl brzdit... Případně si dovedu představit systém, který detekuje vozidla na přejezdu v době stažených závor a automaticky zastaví provoz na dané koleji. Tohle není žádné sci-fi, nýbrž technologie dneška.

3 3
možnosti

Je to scifi, ten vlak jede 160 km/h a brzdí několik set metrů nebo kilometrů, pokud nepoužije nouzovou brzdu a auta na červenou tam jezdí neustále. Jezdí tam jeden vlak se druhým, nelze je zastavovat.

2 0
možnosti

Lidičky, co tu píšete o tom, že na tratích s V=160km/h by měli být mimoúrovňová křížení.

Uvědomte si, že ta trať je cca 100 let stará a zrušit stávající přejezdy je mnohdy technicky nemožné (pokud neuvažuji demolici všeho v okruhu 50m od přejezdu). Pokud by se stavělo bez nich, nechodili by jste na nádraží třeba 100m do centra, ale několik km za město. Věřte , že lidé kolem železnice (včetně mne) by byli šťastní, kdyby nemuseli řešit přejezdy. Za prvé by bylo bezpečněji a za druhé by se ušetřili nemalé finanční prostředky za předražené zabezpečení od nejmenované české firmy na 3 písmena :-)

9 0
možnosti

Chyba není jen na straně řidiče. Chybou je, že není mimoúrovňové křížení. To dávno již mělo být.

2 11
možnosti

J28i61ř39í 84Z57ý21k71a

23. 7. 2015 16:50

chyba je jen a pouze na straně řidiče

12 0
možnosti