- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V tomto světle vyznívá upřímné vyjádření lítosti zaměstnavatele tohoto řidiče poněkud falešně. Kdyby ho nenutil jezdit po okreskách, také by se to nestalo.
Plnou pálku. Poláci jsou neskutečně drzí a měli by platit už jen za vstup na území České republiky
Část viny tedy nesou česká vláda a zákonodárci, kteří rozhodli - jistě bez korupce - o nesmyslném mýtném pomocí bran, ačkoliv se přímo vybízel model zpoplatnění všech vozidel dle hmotnosti všude, na principu satelitního snímání.
Ale to by se nikdo nenakapschoval.
Pokud se zavede mýto, pak je třeba zajistit aby se nedalo objet. To je problém všech českých zákonů.
Lidé jsou nepoučitelní, ale nebylo by také vhodné seřídit vystrazna světla tak, aby řidiči neměli potřebu, kvůli nesmyslně dlouhé čekací době před spuštěním závor, na přejezd vjíždět? Zejména, máme-li vůbec nejhustší železniční síť v Evropě a nebezpečí možného (zbytečného) čekání u každého z přejezdů je tedy maximální.
Ha ha ha! To určitě!
"Přijíždím k přejezdu a vidím, že zrovna začíná blikat, tak si říkám, pohoda, to bliká vždycky tak pět minut, tak tam normálně vjedu, že jo, ale ono najednou závory dolů! Já hned zastavím a čumím na to, co to jako má být, najednou vlak a urazí mi půlku předního nárazníku! Si představte, co se mohlo stát, kdybych nebyl tak duchapřítomný a nezastavil hned, jak jsem viděl, že jsou dolů ty závory. Ten, co to takhle nastavil, by měl jít sedět, tohleto je normální obecné ohrožení!"
Proč?
1. zaměstnavatel kamion neřídil, za volantem seděl onen řidič, každý musí nést následky za své chování, je-li protiprávní.
2. Pokud je řidič nesvéprávný, za kterého jej svým tvrzením, že ne on, ale zaměstnavatel, považujete, tak neměl za volantem co dělat
Pokud chcete na cosi reagovat, zkuste kliknout na "reagovat".
Co tady čtu,tak každý přímo odsuzuje řidiče kamionu.Zná vůbec někdo z vás jak jsou nastavena světla a závory? Víte vůbec někdo co je to volská rychlost ??Světla a závory byly nastavovány na tuto rychlost.Nevím zda jsou nastavovány ještě dosud.Abych ve stručnosti vysvětlil co je to volská rychlost na přejezdu se závoramy.Je to rychlost,kterou přejede dvaceti metrový povoz tažený párem volů,proto se tomu říká volská rychlost.Takže kdyby vjel řidič na přejezd v momentě kdy se rosvítla červená,tak by zákonitě měl ještě stačit přejet.Tady je možná skryt problém.Když byla rychlost stanovovaná jezdily vlaky rychlostí 50 - 60 km/hod.
ano, asi něco jako když ještě po naskočení červen na přechodu pro chodce, autům ještě pár sekund nenaskočí zelená, aby mohli dojít ti, co byli uprostřed..ale oni tam píší, že světla blikala už půl minuty, když tam vjel
Zatím se neobjevilo, že by řidič v danou chvíli dostal mrtvici, infarkt nebo ztratil vědomí. Pak by dávalo smysl to, že zůstal stát napříč kolejí mezi spuštěnými závorami, jinak mi to smysl nedává.
celníci a policie si na tiráky netroufne, oni raději zastaví důchodce s nálepkou kaufland.