Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na železničních přejezdech přibudou kamery, nebudou ale na všech

Studénka, Suchdol nad Odrou, Dolní Lutyně, Louky nad Olší a Dobrá. Právě na těchto železničních přejezdech riskují řidiči nejčastěji. „Trestal bych je za obecné ohrožení z nedbalosti,“ říká bývalý strojvedoucí Jiří Šindelář.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J14a84n 78R66u12s62i14n 1323703177389

Ty zavory nekdo obsluhuje? 8-o

0/0
3.8.2015 10:15

M97a29r51t70i37n 55R35u47z54i10c71k71a 1272268206827

Ano, blizici se vlak...

0/0
4.8.2015 23:34

J12o74s93e66f 16N40á52d68b32ě89l43a 3345465866862

To srážce nezabrání, barrier system ano:

http://www.blogovnik.cz/aktuality.php?nolimit=yes&clanek=201507242224

0/−1
3.8.2015 7:19

M10i73c79h54a38l 34Z69e19t87e18k 3168202420427

Nebezpečné přejezdy jsou takové, kde se soustavně musí čekat i několik desítek minut, než projede vlak a závory se zvednou. Po nějaké době místní vysledují, že po spadnutí závor přijede vlak za 5 minut, a tak jezdí, objíždí polozávory, zvedají břevna.....

Jistě, po střetu s vlakem jde vina jednoznačně za řidičem auta. A polský kamionák udělal prasárnu. Ale nic není černobílé....

+1/−1
3.8.2015 6:50

V66á62c55l28a59v 39P37o14l11á97š55e59k 9296790921307

Jednou jsem přijel na kole k železničnímu přejezdu v Nesovicích. Závory byly dole a přede mnou už bylo několik aut. Čekal jsem asi 15 minut a nic se nedělo. Tak jsem se rozhlédl a podlezl závory. Jel jsem pak ještě asi 20 minut podél trati na Bučovice, ale v žádném směru žádný vlak nejel. Když se obsluha závor chová k řidičům takto bezohledně, ať se pak nediví, že řidiči, cyklisté i chodci ty výstrahy nerespektují.

+4/−1
2.8.2015 21:02
Foto

M87a59r67i10á96n 91K71y86r84a22l 1915854854604

Nedávno jsem jel trasu Rožnov pod Radhoštěm - Čeladná. Přijíždím k přejezdu, tam "Stop - zabezpečovací zařízení mimo provoz". Tak zastavím, podívám se vpravo, rozkopaný svršek, koleje nikde. Podívám se vlevo, rozkopaný svršek, koleje nikde. Jediné místo, kde koleje byly, bylo těch pár metrů na přejezdu.

To tam nemůžou dát něco inteligentnějšího? Třeba "30 km/h" s dovětkem že trať je v rekonstrukci a vlaky zde nejezdí? Místo toho mne naprosto zbytečně nutí abych zastavil. Že by se chtěli pochlubit tím, jak jim jde práce od ruky? ;-D

0/0
2.8.2015 21:31

V94l97a19d12i68s43l25a73v 17B59u82r97y75š33e94k 3193536762884

z článku jsem de dozvěděl že:

přejezdy nejsou nebezpečné

přejezdy jsou tak nebezpečné, jak se tam chovají řidiči

řidiči se na přejezdech chovají nebezpečně

přejezdy jsou nebezpečné

0/0
2.8.2015 19:37

T98o57m47á20š 44K50u93c74h70a16ř 3677521518521

Raději zařiďte, ať jsou přejezdy průjezdnější a ať jsou závory dole jen když je to opravdu nutné.  Opravdu nechápu, jak si může železnice dovolit zavřít na 20..30 minut jen tak silnici a přitom po kolejích projede jeden vlak, nebo nic. :-/

Pokud si nejsou jisti kde a jestli vůbec vlak zastaví, tak ať to raději neprovozují.:-P

+2/−2
2.8.2015 19:19

K16a10r45e57l 59M46i77š55k80a 2106842112319

Vida, konečně se něco začalo dít.

0/0
2.8.2015 18:30

V67l76a77d40i45s13l86a37v 22B83u62r68y17š93e72k 1189162637174

dějou se věci, kamery, které nezabránily tragické nehodě se budou postupně montovat i na jiné přejezdy

+1/0
2.8.2015 18:53

J40a91n 74P86o46k58o17r98n42ý 1273579620183

Že nejsou přejezdy nebezpečné??? Znám jich několik a nechráněných, které jsou jak Ruská ruleta. Není do nich vidět, i když řidič zastaví.

+3/0
2.8.2015 18:23
Foto

M23a81r26i95á39n 70K63y65r23a39l 1315464764504

Tak tak. A když zastaví tak, aby něco viděl, tak stojí uprostřed kolejí :-(

0/0
2.8.2015 21:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.