Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na železničních přejezdech přibudou kamery, nebudou ale na všech

Studénka, Suchdol nad Odrou, Dolní Lutyně, Louky nad Olší a Dobrá. Právě na těchto železničních přejezdech riskují řidiči nejčastěji. „Trestal bych je za obecné ohrožení z nedbalosti,“ říká bývalý strojvedoucí Jiří Šindelář.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J87a88n 44R30u30s23i10n 1333843267699

Ty zavory nekdo obsluhuje? 8-o

0/0
3.8.2015 10:15

M50a89r62t25i49n 64R10u14z84i71c65k64a 1762108186787

Ano, blizici se vlak...

0/0
4.8.2015 23:34

J97o59s49e69f 26N35á71d71b43ě23l23a 3815355846982

To srážce nezabrání, barrier system ano:

http://www.blogovnik.cz/aktuality.php?nolimit=yes&clanek=201507242224

0/−1
3.8.2015 7:19

M70i11c85h34a51l 39Z73e24t94e84k 3748342380327

Nebezpečné přejezdy jsou takové, kde se soustavně musí čekat i několik desítek minut, než projede vlak a závory se zvednou. Po nějaké době místní vysledují, že po spadnutí závor přijede vlak za 5 minut, a tak jezdí, objíždí polozávory, zvedají břevna.....

Jistě, po střetu s vlakem jde vina jednoznačně za řidičem auta. A polský kamionák udělal prasárnu. Ale nic není černobílé....

+1/−1
3.8.2015 6:50

V33á67c30l22a43v 12P73o45l55á52š24e27k 9906810361507

Jednou jsem přijel na kole k železničnímu přejezdu v Nesovicích. Závory byly dole a přede mnou už bylo několik aut. Čekal jsem asi 15 minut a nic se nedělo. Tak jsem se rozhlédl a podlezl závory. Jel jsem pak ještě asi 20 minut podél trati na Bučovice, ale v žádném směru žádný vlak nejel. Když se obsluha závor chová k řidičům takto bezohledně, ať se pak nediví, že řidiči, cyklisté i chodci ty výstrahy nerespektují.

+4/−1
2.8.2015 21:02
Foto

M27a78r98i72á93n 63K89y74r65a49l 1345444534844

Nedávno jsem jel trasu Rožnov pod Radhoštěm - Čeladná. Přijíždím k přejezdu, tam "Stop - zabezpečovací zařízení mimo provoz". Tak zastavím, podívám se vpravo, rozkopaný svršek, koleje nikde. Podívám se vlevo, rozkopaný svršek, koleje nikde. Jediné místo, kde koleje byly, bylo těch pár metrů na přejezdu.

To tam nemůžou dát něco inteligentnějšího? Třeba "30 km/h" s dovětkem že trať je v rekonstrukci a vlaky zde nejezdí? Místo toho mne naprosto zbytečně nutí abych zastavil. Že by se chtěli pochlubit tím, jak jim jde práce od ruky? ;-D

0/0
2.8.2015 21:31

V51l11a43d48i19s55l92a68v 90B82u34r35y54š43e19k 3343486902874

z článku jsem de dozvěděl že:

přejezdy nejsou nebezpečné

přejezdy jsou tak nebezpečné, jak se tam chovají řidiči

řidiči se na přejezdech chovají nebezpečně

přejezdy jsou nebezpečné

0/0
2.8.2015 19:37

T54o66m95á35š 64K38u68c76h54a55ř 3937761388911

Raději zařiďte, ať jsou přejezdy průjezdnější a ať jsou závory dole jen když je to opravdu nutné.  Opravdu nechápu, jak si může železnice dovolit zavřít na 20..30 minut jen tak silnici a přitom po kolejích projede jeden vlak, nebo nic. :-/

Pokud si nejsou jisti kde a jestli vůbec vlak zastaví, tak ať to raději neprovozují.:-P

+2/−2
2.8.2015 19:19

K70a11r23e82l 51M71i79š56k57a 2866252472689

Vida, konečně se něco začalo dít.

0/0
2.8.2015 18:30

V19l56a65d41i11s42l55a97v 27B55u75r78y20š49e77k 1489222957154

dějou se věci, kamery, které nezabránily tragické nehodě se budou postupně montovat i na jiné přejezdy

+1/0
2.8.2015 18:53

J94a42n 82P42o94k50o95r28n18ý 1963189180193

Že nejsou přejezdy nebezpečné??? Znám jich několik a nechráněných, které jsou jak Ruská ruleta. Není do nich vidět, i když řidič zastaví.

+3/0
2.8.2015 18:23
Foto

M26a68r59i29á87n 24K92y44r82a92l 1525544474144

Tak tak. A když zastaví tak, aby něco viděl, tak stojí uprostřed kolejí :-(

0/0
2.8.2015 21:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.