Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Billboardy a zákaz kamionů. Studénka chystá návrhy, jak změnit přejezd

Jeden most, který spadl před rychlík. A přejezd, kde pendolino narazilo do kamionu. Více křížení železnice se silnicí ve Studénce na Novojičínsku není. Po obou tragédiích tamní radnici došla trpělivost a chystá návrhy, jak přejezd lépe zabezpečit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R25o11b26e87r85t 60G65o21r89c 6282173243

Tady nejsou žádoucí úpravy silničního provozu na přejezdu ve Studénce, tady je především potřeba změnit trestání cvičených opic kroutících volantem, To že je někdo prvotřídní imbecil když nechápe, že na červenou se prostě nejezdí, není vinou ani přejezdu ani českých drah ani silnic ani obce. Kdejakej zákon na kdejakej nesmysl to je vymyšlený hned, tak tady by to taky šlo rychle, jízda na červenou přes přejezd okamžitě rok zákaz řízení a pokuta minimálně 100tis, a pohyb na přejezdu když jsou závory v pohybu, případně dole tak kvalifikovat jako trestný čin, včetně cyklistů a chodců.

+3/0
5.8.2015 10:55

K75a13m74i87l 83Č18e67s22k52ý 4423597644607

Špičkově zabezpečený? Tak proč dochází k takovým nehodám? Kdyby byl skutečně zabezpečený tak k ničemu nedojde, v dnešní době to technologicky a technicky není vůbec žádný problém. Ze strany SŽDC je to tupý alibismus, navíc v případě jednoho z nejnebezpečnějších přejezdů v republice.

0/0
5.8.2015 10:10

J45a77n 56H26o60r77a 6637181676

....protože, někteří lidé za volantem se chovají jako bezmozci a ne to žádné zabezpečení ne přejezdech neexistuje;-)

+1/0
5.8.2015 11:19

I91v25a 21V82a80l66č73í88k48o16v24á 1929818901101

Mají tam kamery. Stačí začít akci důslednosti a všechny, co jednou na červenou, bez milosti trestat. Za tři dny je po 80 % problémů. Policajtů je v tomto státě víc, než jinde okolo. Tak nekontrolovat rychlost za cedulí obce, ale nahnat sem. Proč to nikdo neudělá, fakt nechápu. Proč se "investigativní" novináři nesnaží tomu pomoci, také nevím. Kmenta by vás, vy lenoši, popohnal... Jenže, kde je mu konec. Zbyli jen ti, kterým je Babiš jako vlastník lhostejný.

+1/0
5.8.2015 8:02

M29a62r75c36e87l 71P67a66v33l35í25k 7861644738679

v prievidzi (sk) postavili pred cca desiatimi rokmi siluetu mestského policajta - pri škole. hoci nemeral a neposielal pokuty, nehody sa tam nestávali.

0/0
5.8.2015 14:14

F39r59a66n18t21i59š75e10k 36E11l47i63á93š 6537493675626

Všechny billboardy u silnic by měly zmizet

+3/0
5.8.2015 0:06

V85l55a95d97i12s36l29a94v 33N57o87h57e65j78l 7198257808751

na tom videu - byla tam mala mikro pauza a na tu se ta auta rozjela, takze to bych neresil, dalsi uz pak nejela, tak ok

0/−3
4.8.2015 23:20

P64e36t73r 79M50a53r61š48o35u50n 5185738236826

J nevim nadjezd? Ten jim tam precexspadnul, takze taky neni bezpecny. A bilboard pred prejezd? Nejlepe tak, aby nebylo na svetla videt...

0/0
4.8.2015 22:54

J67i61r10i 18R76u69s36n32o47k 4235862867523

Ja tedy spis vidim problem v tom, ze se zavory zvednou, svetla prestanou na chvilku blikat, ale pak se rozblikaji znovu. Verim tomu, ze to nekdo nemusi postrehnout. Pravdou je, ze normalni clovek nepojede driv, nez zhasnou cervena svetla, nicmene v ramci bezpecnosti lidi ve vlaku bych cekal, ze se nebudou rozblikavat svetla s nepatrnou prestavkou a misto toho budou blikat a bude zavora dole po celou dobu, nez projednou oba vlaky. To prece nemuze byt technicky nemozne a prece drahy vedi, kde maji jaky vlak.

+1/−3
4.8.2015 22:40

P69e31t37r 48M22a76r83š40o87u16n 5145528456636

Spravne, zakazeme vlakum jezdit za sebou, musi mit vetsi rozestup.A v protismeru nesmi taky zadny jet, aby se nestalo ze nez se dokonci cyklus zavor prp vlak 1 uz zacina pro vlak 2 (to je to zvednuti a zase sklopeni) jen nevim jaky tem vlakum dame interval, kdyz kaudy jezdi jinak rychle... Vlaky nejsou metro, co jezdi v pravidelnem taktu

+2/0
4.8.2015 22:58

P10e77t85r 59Č44e15c89h 3149784104479

Toto uz je osefovano samotnym přejezdem. Pokud se stihne otevřít tak že prestane "blikat" a v tu chvili se v jeho obvodu objeví další vlak tak celý cyklus uzavření běží od začátku. 

Ty přejezdy jsou uz tak vymakany ze to uz vic snad ani nejde.

+4/−1
4.8.2015 23:47

J21i49n41d87ř60i91c48h 65Š19k77o14p22e68k 4605451970365

pokud je pro někoho problém postřehnout, když zhasnou světla (a on sám stojí), tak ať radši přestane řídit, protože je pro okolí dost nebezpečný

+2/0
5.8.2015 7:01

J72o92s13e33f 33V72y31s68k36o37č66i81l 2627658522375

Je třeba zahájit masivní letákovou kampaň. Když to nepomůže příjdou na řadu trička s popisy. A když nepomůže ani to, zrušit přejezdy, zakázat vlaky a kamiony.;-€

+4/0
4.8.2015 22:28

J10i10ř37í 52K51u37č24e65r86a 9355841958

a paroubka na koleje

;-D

0/0
4.8.2015 22:29

T65o27m97á97š 16Z62e40m84a95n 3245868754195

A proč vlak nezastavila obsluha kamery?

Jo aha, kamera je jen kvůli pokutám..

0/−4
4.8.2015 22:12

J29i34ř64í 81K83u56č21e61r84a 9675591188

jasně, obsluha kamery i kdyby tam někdo nonstop stál a hlídal ten přejezd, tak se musí spojit se strojvůdcem a to jako fakt sorry, ale to se za 20s nestíhá ani omylem :D to už je jednodušší varianta dát do lokomotivy obrazovku, na které se bude zobrazovat video z kamery na přejezdu před ní a i to je docela scifi

+2/0
4.8.2015 22:22

M55a83r45t78i47n 46F96i86a35l13a 7184396674757

Spis nez sci-fi to neni zasazeno do realneho ekonomickeho ramce... Technika je, penize ani ne... A ani toto by nevyloucilo selhani lidskeho faktoru...  Pravda, zapominam i na nutnost zmeny predpisu a homologace + dalsi balast kolem. Takze asi to sci-fi je ;-D

0/0
5.8.2015 14:06

J98i35ř66í 40K85u23č60e42r32a 9125581828

chcete kamiony koncentrovat na hlavní cesty a dálnice, ale vybíráte na nich poplatky.. no sorry, ale co to udělat přeně naopak a vybírat mýto tam kde kamiony nechcete?EU Víte co, přiznám to na rovinu, řídím kamion (můžte házet kameny) mýto nijak drasticky neobjíždím, stejně se to pořádně neoplatí na opotřebení vozidla a spotřebě se to docela dobře dožene, ale nesnáším pojem zkracování cesty, pokud někam vede cesta 30km dlouhá, tak přece nepojedu 50km jen proto že je to na mýtu a ta kratší zpoplatněná není. Zákaz vjezdu prakticky všude, no pokud projíždím, nevadí mi to, jedu po hlavní cestě a tam ten zákaz není, ale zkuste si někdy dohledat cílovou adresu na mapě a zjistíte, že tamtudy to nejde, tam je zákaz, jedete dál a tam je taky zákaz, nakonec to objedete úplně celý dokolečka a ejhle, on je ten zákaz ze všech stran. Víte co, já vlastně kecám, nás šoféry velkých těžkých aut baví se procpávat uzkýma uličkama, ostrýma zatáčkama, který nám trhají pneumatiky na návěsu, baví nás neustále brzdit na obec a zatáčku ještě dřív, než jsme se vůbec rozjeli. Baví nás jezdit pomalu a strašnou radost nám dělá, když nasereme tímto způsobm co njvíc lidí. A víte vy co? proč vlastně kupujete holandské tulipány, pijete francouzské víno, pijete švýcarské sýry atd. Abyste pak nadávali na nákladní dopravu? To je jak greanpeace, kteří vylezli na komín jakési chemičky. Bundy měli z dutých vláken, lana polyesterové, jištění hliníkové a lakované a proti čemu že to demonstrovali? :D PRostě běžte do prdele (a omlouvám se za formu už jsem něco požil, za obsahem si ale stojím)

+16/0
4.8.2015 22:11

I13v78a 73V44a79l59č47í89k59o78v93á 1159578771881

R^

0/0
5.8.2015 8:05
Foto

J88a83n 26M26a34c24k 5177572852935

Priznavam cestne ze zadne svycarske syry nepiju.

+1/0
5.8.2015 13:54

M53a81r46t57i22n 61F43i29a64l43a 7284236894327

Ta chemicka je DEZA ve valmezu. Vetsine lidi byli pro srandu:-)

+1/0
5.8.2015 14:17

J58a90r77o25s30l40a61v 81K17r33á70l 6580155857348

Billboardy raději ne, akorát budou odvádět pozornost. Ale možná si někdo potřebuje vydělat pár stovek tisíc z kapes daňových poplatníků.

V případě, jako byl tento, by možná nebyly od věci polo-závory. Závora jen do půlky silnice. Když už někdo na ten přejezd vjede na červenou, aspoň nezůstane chycen mezi závorami. Jistě se najdou idioti, co budou mezi závorami kličkovat, ale platí, že učinit cokoliv blbovzdorným, je zcela nemožné.

0/−1
4.8.2015 21:19

I67v94a 31V86a50l35č77í10k41o47v27á 1609848921441

Stačí jen začít důsledně postihovat ty, kteří jsou ignoranti. Jenže to se furt řeší nějací technaři, padesátka metr za cedulí, prošlé lékárničky atd.Rv

0/0
5.8.2015 8:07

V70a75š93e93k 67Ř43í46h91a 2363543428712

Pro začátek by stačilo vzít jednoho policejního úředníka, který bude důsledně procházet kamerový záznam a tvrdě pokutovat všechny kdo se na přejezdu proviní. Podle videí by se zaplatil jen z vystavených pokut.

+4/−1
4.8.2015 20:35

T73o23m85á63š 55Z56e94m95a47n 3965358484955

Bude procházet kamerový záznam a bude informovat strojvedoucího o překážce na trati.. to by pomohlo víc.

0/0
4.8.2015 22:14

T79o90m45á76š 13B79y75d88e72l62s94k64ý 8210281890

mohli by to udělat stejně jako to mají v Náchodě. tam měli taky přejezd přes koleje. Pak se sešlo pár chytrých lidí. A udělali podjezd. Přechod pro pěší zůstal nahoře a veškerá auta podjíždí koleje.

0/0
4.8.2015 20:27

V31a13š93e41k 18Ř63í13h85a 2553833708132

Asi neumíte číst. Tohle je řešení které si žádá mnohamilionové investice.

0/0
4.8.2015 20:33

T88o96m95á73š 49B54y96d86e52l11s24k33ý 8740651820

říst umím, právě proto jsem toto napsal. V tom Náchodě měli stejné problémy, přes ten přejezd šla hlavní výpadovka na Hradec Králové a Brno a současně z polského území současně to šlo na směr Trutnov a Vrchlabí, takže se tam dělaly dlouhé fronty a i pár nehod tam bylo. proto se sešli místní radní s krajským úřadem a správou co má na starosti komunikace státní, a provedly toto. Od té doby je Náchod normálně průjezdný všemi směry

0/0
4.8.2015 20:52

T11o60m90á98š 44B37y15d73e44l12s92k40ý 8410751140

číst

0/0
4.8.2015 20:53

M88i92c41h75a85l 91G75r88e54g19o23r 8416474300872

Pro začátek by stačilo aby lidé plnili svoje zákonné povinosti.

Například policie častěji kontrolovala přejezdy. Na tom není nic náročného, stačí před přejezd zaparkovat policejní auto s kamerou.

Nebo Čt a Čro. Mají vychovávat Český národ. Proč už nemají kampaň proti jízdě na červenou? Herců a režiséru máme u nás dost. V kampani by se hlavně mělo lidem vysvětlit co dělat když na přejezdu uváznou.

+8/0
4.8.2015 19:58

P69a66v51e80l 12L35e63p84e35n75k83a 5326611705563

Nápad dobrý. Budeme vychovávat Český národ, budeme jej pokutovat, ukládat zákaz řízení popř. když to nepomůže, tak rovnou popravit. A pak najednou přijede magor z cizí země a způsobí karambol. A co vymyslíme? Budeme vychovávat Čechy. Jak scestné jsou některé názory na této diskusi.

0/0
4.8.2015 21:40

M23i64c20h47a21l 30G91r97e78g89o34r 8716464880312

No pokud bude policie pravidelně kontrolovat nebezpečné úseky, tak se dozví i zahraniční řidiči. V současně době potkat hlídku u nás je umění, takže podle toho cizinci u nás jezdí.

+4/0
4.8.2015 22:29

I95v66a 53V55a41l35č87í60k73o77v35á 1189158101121

Kdyby tak před tím polským kamioňákem neprojeli dva čecháčci, že?Rv

0/0
5.8.2015 8:09

K68a24r27e97l 95W57a31t98z19k66o 9776677727896

Stačily by tvrdé pokuty a odebrání řidičáku, vždyť vjíždět na blikající přejezd je obecné ohrožení. Skoro všude jsou kamery, takže žádný problém postihnout všechny co poruší zákaz.

0/0
4.8.2015 19:56

M77a62r27t94i14n 78K27o78s15t38e30r35a 8143469687845

A kolik stojí párek poldů s plácačkou?

+2/0
4.8.2015 19:39

P22e85t97r 76S31o20u53k47u92p 6729749665439

Důvod proč mezi závarami zůstal ten polák stát byl ten, že nepředpokládal, že po spuštění závor přijede vlak tak rychle.

Na druhou stranu přejezd 44 vteřin bliká než se stáhnou závory.

Co takto spustit závory už 10 vteřin po začátku blikání, aby případný uvázlík  měl delší dobu na to se odtud dostat nebo zastavit provoz?

Na zastavení provozu by mohlo být nějaké zasklené nouzové tlačítko. Nutnost rozbít závoru pokud auto na přejezdu zůstane nepojízdné je nehorázná hloupost, která navíc nemusí zafungovat.

A co takhle detekovat auto na přejezdu např. pomocí nějaké váhového čidla?

To vše jsou hračky jen za stotiísíce narozdíl od možných nadjezdů za stamiliony.

+2/−2
4.8.2015 19:35

P87e63t66r 25M70u94n25z17a22r 1105301839896

Sorry, ale takhle veřejně demonstrovat svou blbost se jen tak nevidí. Spustit u takhle dlouhého přejezdu závory po 10 vteřinách je přeci hloupost, to snad musí pochopit i průměrně inteligentní člověk, že tam klidně může jet nějaké pomalé a dlouhé vozidlo, co mu těch 10 sekund nestačí. Dále jsou tu chodci a podobně.

Už to tu opakuji po několikáté. Ten systém je stejný už skoro 50 let. Každý kdo je jeho funkcí překvapen, je prostě vyp.tl.ný pako, co určitě nemá mít řidičák a možná ani občanku.

+8/−1
4.8.2015 19:49

P18e88t77r 69S53o83u40k33u54p 6919699945689

No ale přecijen je zde změna. Před padesáti lety bylo těch "vozidel" jako třeba koňského zpřežení nebo lidmi tažených kár co šly opravdu krokem  mnohem více než dnes - pokud dnes vůbec  nějaké takové jsou, tedy nějaké zkrácení té doby by si to asi zasloužilo.  A co takto nedávat závoru hned přes celý přejezd, ale nejdříve jen na tu půlku silnice kde se vjíždí? Chce to přecijen trochu přemýšlet než hned prohlašovat že nadjezd  za stovky miliónů nezbytetně nutný.

I když na tomhle místě by možná neuškodil, ne vzhledem k rychlosti vlaků, ale spíše k tomu jak často ty vlaky jezdí.

0/−2
4.8.2015 19:58

P67e18t79r 12M41u14n59z44a26r 1745621199436

Chjo, zase. Když spustíte jen půlku závor tak co myslíte, že se stane? Řidiči budou dělat slalom!!

Prostě akceptujte fakt, že proti úmyslným činnům se nelze efektivně technicky bránit. Neexistuje blbovzdorné technické řešení, protože lidská blbost nemá hranice.

Jinak co se týká nádjezdu - jeden tam maj. Takže navrhuji tento zrušit, ať se klidně místní po.erou. Možná tam udělat lávku pro pěší a cyklisty.

+1/−3
4.8.2015 20:55

M50i53l77o98š 84V77o91n40d11r64u69š32k29a 5895361197434

Pokud vím tak takhle skončil ten zpěvák Sepeši, když se snažil udělat myšku sepešilku mezi napůl staženými závorami. Nevymýšlejte voloviny, prostě, jak se rozbliká výstraha, tak se na přejezd nevjíždí! A pokud tam někdo vjede měl by přijít o řidičák.

0/0
5.8.2015 8:59

K70a96r29e11l 37M16i37š20k68a 2256332542919

Spustit jen půlku závor? Tím uvězníte chodce, kteří by byli v přejezdu a padla by jim závora před ksichtem.

0/−1
4.8.2015 21:08

P24a24v59e19l 43L85e55p54e17n91k12a 5376661535193

Závory nejsou mříže. Divím se, že s Vašimi názory vůbec diskutujete.

+1/0
4.8.2015 21:47

K78a22r24e33l 35M82i13š64k89a 2416232472509

;-D Jak jim tedy zajistíte bezproblémové opuštění přejezdu během vyklizovací doby?

+1/−1
4.8.2015 21:57

K88a25r61e67l 85W18a50t55z71k19o 9556497637876

A nebo že by vlak na před každým přejezdem musel zastavit, a mašinfíra by si musel jít zjednat pořádek? ;-D;-D;-D

+3/0
4.8.2015 19:59
Foto

A63n14t26o73n69í62n 27S40t56r11e10j29c 8195214585694

Tenhle problém už svérázně vyřešili tvůrci filmu Jen ho nechte, ať se bojí (2:01):

https://www.youtube.com/watch?v=HLiyjxsd2cY

:-)

+1/0
4.8.2015 19:13

V77á30c48l14a65v 90M40i44č51k57a 1132635171

tak mi připadá, že ti debilové neznají viníka. Byl to vždy lidský faktor. Svítí červená? tak stojím.

+7/0
4.8.2015 19:13

R12a67d83o70m93í48r 60N72o67v52á84k 2323573688593

Bohuzel na toto jednani doplaceji cestujici. Tady nejde o ochranu tech co nedodrzuji predpisy, ale tech co cestuji ve vlaku. To, ze pri nehode byli jen tri mrtvi lze povazovat v tomto pripade za zazrak.

0/0
4.8.2015 19:15

T67o65m98á38š 95V11e41j35v10o58d31a 5729739815319

Může mi někdo vysvětlit, co to má za logiku, že se závory po projetí vlaku zvedají ještě v době, kdy blikají výstražná světla? to se pak nedivím, že někteří nedočkavci jedou i za blikajících světel, jelikož to asi zjevně považují za vadu signalizace. :-/

0/−9
4.8.2015 19:02

R22e58n63é 33Š53r43ů25t57e24k 8718975966208

Závory jsou jen prvek doplňující, hlavní jsou světla. Dokud ty blikají, nemá na přejezdu kdo co dělat.

+5/−1
4.8.2015 19:06

P76e63t81r 18M32u80n75z84a57r 1735661159706

Závory se už skoro 50 let zvedají dřív než skončí signalizace. A je to logické, závory nemůžou zůstat dole a přestat blikat světla.

+4/−2
4.8.2015 19:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.