Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Billboardy a zákaz kamionů. Studénka chystá návrhy, jak změnit přejezd

Jeden most, který spadl před rychlík. A přejezd, kde pendolino narazilo do kamionu. Více křížení železnice se silnicí ve Studénce na Novojičínsku není. Po obou tragédiích tamní radnici došla trpělivost a chystá návrhy, jak přejezd lépe zabezpečit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R15o13b61e55r23t 82G62o67r74c 6922943223

Tady nejsou žádoucí úpravy silničního provozu na přejezdu ve Studénce, tady je především potřeba změnit trestání cvičených opic kroutících volantem, To že je někdo prvotřídní imbecil když nechápe, že na červenou se prostě nejezdí, není vinou ani přejezdu ani českých drah ani silnic ani obce. Kdejakej zákon na kdejakej nesmysl to je vymyšlený hned, tak tady by to taky šlo rychle, jízda na červenou přes přejezd okamžitě rok zákaz řízení a pokuta minimálně 100tis, a pohyb na přejezdu když jsou závory v pohybu, případně dole tak kvalifikovat jako trestný čin, včetně cyklistů a chodců.

+3/0
5.8.2015 10:55

K54a88m96i60l 38Č14e54s64k80ý 4613587134197

Špičkově zabezpečený? Tak proč dochází k takovým nehodám? Kdyby byl skutečně zabezpečený tak k ničemu nedojde, v dnešní době to technologicky a technicky není vůbec žádný problém. Ze strany SŽDC je to tupý alibismus, navíc v případě jednoho z nejnebezpečnějších přejezdů v republice.

0/0
5.8.2015 10:10

J62a93n 97H69o20r68a 6157821666

....protože, někteří lidé za volantem se chovají jako bezmozci a ne to žádné zabezpečení ne přejezdech neexistuje;-)

+1/0
5.8.2015 11:19

I56v35a 11V66a55l84č43í69k19o75v78á 1339628411871

Mají tam kamery. Stačí začít akci důslednosti a všechny, co jednou na červenou, bez milosti trestat. Za tři dny je po 80 % problémů. Policajtů je v tomto státě víc, než jinde okolo. Tak nekontrolovat rychlost za cedulí obce, ale nahnat sem. Proč to nikdo neudělá, fakt nechápu. Proč se "investigativní" novináři nesnaží tomu pomoci, také nevím. Kmenta by vás, vy lenoši, popohnal... Jenže, kde je mu konec. Zbyli jen ti, kterým je Babiš jako vlastník lhostejný.

+1/0
5.8.2015 8:02

M87a92r21c95e37l 56P33a51v13l51í14k 7291684698149

v prievidzi (sk) postavili pred cca desiatimi rokmi siluetu mestského policajta - pri škole. hoci nemeral a neposielal pokuty, nehody sa tam nestávali.

0/0
5.8.2015 14:14

F81r35a17n71t31i49š35e37k 47E98l79i46á90š 6487363405386

Všechny billboardy u silnic by měly zmizet

+3/0
5.8.2015 0:06

V40l66a81d31i75s93l85a39v 98N11o59h63e13j80l 7238117498701

na tom videu - byla tam mala mikro pauza a na tu se ta auta rozjela, takze to bych neresil, dalsi uz pak nejela, tak ok

0/−3
4.8.2015 23:20

P95e96t55r 68M65a48r66š82o58u37n 5765868596646

J nevim nadjezd? Ten jim tam precexspadnul, takze taky neni bezpecny. A bilboard pred prejezd? Nejlepe tak, aby nebylo na svetla videt...

0/0
4.8.2015 22:54

J24i72r90i 37R13u32s59n59o23k 4845912497343

Ja tedy spis vidim problem v tom, ze se zavory zvednou, svetla prestanou na chvilku blikat, ale pak se rozblikaji znovu. Verim tomu, ze to nekdo nemusi postrehnout. Pravdou je, ze normalni clovek nepojede driv, nez zhasnou cervena svetla, nicmene v ramci bezpecnosti lidi ve vlaku bych cekal, ze se nebudou rozblikavat svetla s nepatrnou prestavkou a misto toho budou blikat a bude zavora dole po celou dobu, nez projednou oba vlaky. To prece nemuze byt technicky nemozne a prece drahy vedi, kde maji jaky vlak.

+1/−3
4.8.2015 22:40

P77e82t95r 98M33a89r97š65o43u40n 5835968266826

Spravne, zakazeme vlakum jezdit za sebou, musi mit vetsi rozestup.A v protismeru nesmi taky zadny jet, aby se nestalo ze nez se dokonci cyklus zavor prp vlak 1 uz zacina pro vlak 2 (to je to zvednuti a zase sklopeni) jen nevim jaky tem vlakum dame interval, kdyz kaudy jezdi jinak rychle... Vlaky nejsou metro, co jezdi v pravidelnem taktu

+2/0
4.8.2015 22:58

P18e20t37r 11Č32e24c98h 3989874174329

Toto uz je osefovano samotnym přejezdem. Pokud se stihne otevřít tak že prestane "blikat" a v tu chvili se v jeho obvodu objeví další vlak tak celý cyklus uzavření běží od začátku. 

Ty přejezdy jsou uz tak vymakany ze to uz vic snad ani nejde.

+4/−1
4.8.2015 23:47

J72i46n47d46ř47i42c83h 72Š97k42o15p74e40k 4775621680655

pokud je pro někoho problém postřehnout, když zhasnou světla (a on sám stojí), tak ať radši přestane řídit, protože je pro okolí dost nebezpečný

+2/0
5.8.2015 7:01

J58o39s60e53f 15V16y75s51k12o57č89i27l 2207778832175

Je třeba zahájit masivní letákovou kampaň. Když to nepomůže příjdou na řadu trička s popisy. A když nepomůže ani to, zrušit přejezdy, zakázat vlaky a kamiony.;-€

+4/0
4.8.2015 22:28

J90i11ř26í 61K27u95č92e50r22a 9525841758

a paroubka na koleje

;-D

0/0
4.8.2015 22:29

T70o54m60á39š 42Z38e76m70a29n 3405418694945

A proč vlak nezastavila obsluha kamery?

Jo aha, kamera je jen kvůli pokutám..

0/−4
4.8.2015 22:12

J40i36ř81í 79K31u37č89e32r85a 9615521148

jasně, obsluha kamery i kdyby tam někdo nonstop stál a hlídal ten přejezd, tak se musí spojit se strojvůdcem a to jako fakt sorry, ale to se za 20s nestíhá ani omylem :D to už je jednodušší varianta dát do lokomotivy obrazovku, na které se bude zobrazovat video z kamery na přejezdu před ní a i to je docela scifi

+2/0
4.8.2015 22:22

M41a42r67t12i91n 63F89i75a97l93a 7294716594477

Spis nez sci-fi to neni zasazeno do realneho ekonomickeho ramce... Technika je, penize ani ne... A ani toto by nevyloucilo selhani lidskeho faktoru...  Pravda, zapominam i na nutnost zmeny predpisu a homologace + dalsi balast kolem. Takze asi to sci-fi je ;-D

0/0
5.8.2015 14:06

J51i78ř24í 39K96u30č85e35r96a 9205851708

chcete kamiony koncentrovat na hlavní cesty a dálnice, ale vybíráte na nich poplatky.. no sorry, ale co to udělat přeně naopak a vybírat mýto tam kde kamiony nechcete?EU Víte co, přiznám to na rovinu, řídím kamion (můžte házet kameny) mýto nijak drasticky neobjíždím, stejně se to pořádně neoplatí na opotřebení vozidla a spotřebě se to docela dobře dožene, ale nesnáším pojem zkracování cesty, pokud někam vede cesta 30km dlouhá, tak přece nepojedu 50km jen proto že je to na mýtu a ta kratší zpoplatněná není. Zákaz vjezdu prakticky všude, no pokud projíždím, nevadí mi to, jedu po hlavní cestě a tam ten zákaz není, ale zkuste si někdy dohledat cílovou adresu na mapě a zjistíte, že tamtudy to nejde, tam je zákaz, jedete dál a tam je taky zákaz, nakonec to objedete úplně celý dokolečka a ejhle, on je ten zákaz ze všech stran. Víte co, já vlastně kecám, nás šoféry velkých těžkých aut baví se procpávat uzkýma uličkama, ostrýma zatáčkama, který nám trhají pneumatiky na návěsu, baví nás neustále brzdit na obec a zatáčku ještě dřív, než jsme se vůbec rozjeli. Baví nás jezdit pomalu a strašnou radost nám dělá, když nasereme tímto způsobm co njvíc lidí. A víte vy co? proč vlastně kupujete holandské tulipány, pijete francouzské víno, pijete švýcarské sýry atd. Abyste pak nadávali na nákladní dopravu? To je jak greanpeace, kteří vylezli na komín jakési chemičky. Bundy měli z dutých vláken, lana polyesterové, jištění hliníkové a lakované a proti čemu že to demonstrovali? :D PRostě běžte do prdele (a omlouvám se za formu už jsem něco požil, za obsahem si ale stojím)

+16/0
4.8.2015 22:11

I15v53a 76V71a47l68č97í86k38o96v43á 1139268471771

R^

0/0
5.8.2015 8:05
Foto

J79a29n 41M41a61c18k 5717882482535

Priznavam cestne ze zadne svycarske syry nepiju.

+1/0
5.8.2015 13:54

M71a32r54t82i55n 17F69i90a15l91a 7844316304317

Ta chemicka je DEZA ve valmezu. Vetsine lidi byli pro srandu:-)

+1/0
5.8.2015 14:17

J81a13r61o59s22l80a79v 35K79r81á17l 6550775777548

Billboardy raději ne, akorát budou odvádět pozornost. Ale možná si někdo potřebuje vydělat pár stovek tisíc z kapes daňových poplatníků.

V případě, jako byl tento, by možná nebyly od věci polo-závory. Závora jen do půlky silnice. Když už někdo na ten přejezd vjede na červenou, aspoň nezůstane chycen mezi závorami. Jistě se najdou idioti, co budou mezi závorami kličkovat, ale platí, že učinit cokoliv blbovzdorným, je zcela nemožné.

0/−1
4.8.2015 21:19

I18v96a 81V86a33l92č96í74k42o54v50á 1369438351421

Stačí jen začít důsledně postihovat ty, kteří jsou ignoranti. Jenže to se furt řeší nějací technaři, padesátka metr za cedulí, prošlé lékárničky atd.Rv

0/0
5.8.2015 8:07

V84a93š97e21k 19Ř78í14h19a 2393353718902

Pro začátek by stačilo vzít jednoho policejního úředníka, který bude důsledně procházet kamerový záznam a tvrdě pokutovat všechny kdo se na přejezdu proviní. Podle videí by se zaplatil jen z vystavených pokut.

+4/−1
4.8.2015 20:35

T95o73m11á47š 60Z91e22m60a83n 3875488434965

Bude procházet kamerový záznam a bude informovat strojvedoucího o překážce na trati.. to by pomohlo víc.

0/0
4.8.2015 22:14

T88o16m85á27š 67B40y52d91e54l49s32k61ý 8780661450

mohli by to udělat stejně jako to mají v Náchodě. tam měli taky přejezd přes koleje. Pak se sešlo pár chytrých lidí. A udělali podjezd. Přechod pro pěší zůstal nahoře a veškerá auta podjíždí koleje.

0/0
4.8.2015 20:27

V38a91š71e56k 97Ř30í15h77a 2673533138752

Asi neumíte číst. Tohle je řešení které si žádá mnohamilionové investice.

0/0
4.8.2015 20:33

T50o22m80á10š 15B59y76d21e89l97s33k22ý 8660411470

říst umím, právě proto jsem toto napsal. V tom Náchodě měli stejné problémy, přes ten přejezd šla hlavní výpadovka na Hradec Králové a Brno a současně z polského území současně to šlo na směr Trutnov a Vrchlabí, takže se tam dělaly dlouhé fronty a i pár nehod tam bylo. proto se sešli místní radní s krajským úřadem a správou co má na starosti komunikace státní, a provedly toto. Od té doby je Náchod normálně průjezdný všemi směry

0/0
4.8.2015 20:52

T14o28m61á25š 98B22y54d24e54l95s75k85ý 8980671100

číst

0/0
4.8.2015 20:53

M17i58c24h37a76l 50G42r67e31g55o29r 8886344480932

Pro začátek by stačilo aby lidé plnili svoje zákonné povinosti.

Například policie častěji kontrolovala přejezdy. Na tom není nic náročného, stačí před přejezd zaparkovat policejní auto s kamerou.

Nebo Čt a Čro. Mají vychovávat Český národ. Proč už nemají kampaň proti jízdě na červenou? Herců a režiséru máme u nás dost. V kampani by se hlavně mělo lidem vysvětlit co dělat když na přejezdu uváznou.

+8/0
4.8.2015 19:58

P48a44v40e87l 67L73e49p90e86n76k38a 5666661555193

Nápad dobrý. Budeme vychovávat Český národ, budeme jej pokutovat, ukládat zákaz řízení popř. když to nepomůže, tak rovnou popravit. A pak najednou přijede magor z cizí země a způsobí karambol. A co vymyslíme? Budeme vychovávat Čechy. Jak scestné jsou některé názory na této diskusi.

0/0
4.8.2015 21:40

M82i90c22h31a96l 26G63r52e14g70o63r 8856924920522

No pokud bude policie pravidelně kontrolovat nebezpečné úseky, tak se dozví i zahraniční řidiči. V současně době potkat hlídku u nás je umění, takže podle toho cizinci u nás jezdí.

+4/0
4.8.2015 22:29

I92v64a 89V16a11l37č50í67k79o42v42á 1199328491101

Kdyby tak před tím polským kamioňákem neprojeli dva čecháčci, že?Rv

0/0
5.8.2015 8:09

K22a74r11e75l 45W45a97t21z26k95o 9316807877836

Stačily by tvrdé pokuty a odebrání řidičáku, vždyť vjíždět na blikající přejezd je obecné ohrožení. Skoro všude jsou kamery, takže žádný problém postihnout všechny co poruší zákaz.

0/0
4.8.2015 19:56

M95a20r62t97i93n 33K44o11s75t48e17r55a 8493539517645

A kolik stojí párek poldů s plácačkou?

+2/0
4.8.2015 19:39

P82e54t30r 64S70o50u21k91u27p 6169569665779

Důvod proč mezi závarami zůstal ten polák stát byl ten, že nepředpokládal, že po spuštění závor přijede vlak tak rychle.

Na druhou stranu přejezd 44 vteřin bliká než se stáhnou závory.

Co takto spustit závory už 10 vteřin po začátku blikání, aby případný uvázlík  měl delší dobu na to se odtud dostat nebo zastavit provoz?

Na zastavení provozu by mohlo být nějaké zasklené nouzové tlačítko. Nutnost rozbít závoru pokud auto na přejezdu zůstane nepojízdné je nehorázná hloupost, která navíc nemusí zafungovat.

A co takhle detekovat auto na přejezdu např. pomocí nějaké váhového čidla?

To vše jsou hračky jen za stotiísíce narozdíl od možných nadjezdů za stamiliony.

+2/−2
4.8.2015 19:35

P88e15t15r 69M78u94n45z32a55r 1335541759766

Sorry, ale takhle veřejně demonstrovat svou blbost se jen tak nevidí. Spustit u takhle dlouhého přejezdu závory po 10 vteřinách je přeci hloupost, to snad musí pochopit i průměrně inteligentní člověk, že tam klidně může jet nějaké pomalé a dlouhé vozidlo, co mu těch 10 sekund nestačí. Dále jsou tu chodci a podobně.

Už to tu opakuji po několikáté. Ten systém je stejný už skoro 50 let. Každý kdo je jeho funkcí překvapen, je prostě vyp.tl.ný pako, co určitě nemá mít řidičák a možná ani občanku.

+8/−1
4.8.2015 19:49

P34e36t38r 88S58o67u74k41u47p 6369679285359

No ale přecijen je zde změna. Před padesáti lety bylo těch "vozidel" jako třeba koňského zpřežení nebo lidmi tažených kár co šly opravdu krokem  mnohem více než dnes - pokud dnes vůbec  nějaké takové jsou, tedy nějaké zkrácení té doby by si to asi zasloužilo.  A co takto nedávat závoru hned přes celý přejezd, ale nejdříve jen na tu půlku silnice kde se vjíždí? Chce to přecijen trochu přemýšlet než hned prohlašovat že nadjezd  za stovky miliónů nezbytetně nutný.

I když na tomhle místě by možná neuškodil, ne vzhledem k rychlosti vlaků, ale spíše k tomu jak často ty vlaky jezdí.

0/−2
4.8.2015 19:58

P68e51t15r 76M27u86n44z97a59r 1125491789736

Chjo, zase. Když spustíte jen půlku závor tak co myslíte, že se stane? Řidiči budou dělat slalom!!

Prostě akceptujte fakt, že proti úmyslným činnům se nelze efektivně technicky bránit. Neexistuje blbovzdorné technické řešení, protože lidská blbost nemá hranice.

Jinak co se týká nádjezdu - jeden tam maj. Takže navrhuji tento zrušit, ať se klidně místní po.erou. Možná tam udělat lávku pro pěší a cyklisty.

+1/−3
4.8.2015 20:55

M55i28l59o97š 95V19o93n73d47r67u89š77k67a 5175201247724

Pokud vím tak takhle skončil ten zpěvák Sepeši, když se snažil udělat myšku sepešilku mezi napůl staženými závorami. Nevymýšlejte voloviny, prostě, jak se rozbliká výstraha, tak se na přejezd nevjíždí! A pokud tam někdo vjede měl by přijít o řidičák.

0/0
5.8.2015 8:59

K66a43r21e76l 19M63i13š27k77a 2576882372369

Spustit jen půlku závor? Tím uvězníte chodce, kteří by byli v přejezdu a padla by jim závora před ksichtem.

0/−1
4.8.2015 21:08

P76a35v48e78l 92L28e23p87e37n70k19a 5406931145473

Závory nejsou mříže. Divím se, že s Vašimi názory vůbec diskutujete.

+1/0
4.8.2015 21:47

K85a48r29e36l 86M44i39š82k45a 2616782182959

;-D Jak jim tedy zajistíte bezproblémové opuštění přejezdu během vyklizovací doby?

+1/−1
4.8.2015 21:57

K93a77r41e45l 83W19a40t23z52k28o 9386277947596

A nebo že by vlak na před každým přejezdem musel zastavit, a mašinfíra by si musel jít zjednat pořádek? ;-D;-D;-D

+3/0
4.8.2015 19:59
Foto

A78n15t50o66n77í68n 98S79t90r19e68j10c 8485414955654

Tenhle problém už svérázně vyřešili tvůrci filmu Jen ho nechte, ať se bojí (2:01):

https://www.youtube.com/watch?v=HLiyjxsd2cY

:-)

+1/0
4.8.2015 19:13

V43á40c49l14a90v 42M92i77č94k20a 1932175711

tak mi připadá, že ti debilové neznají viníka. Byl to vždy lidský faktor. Svítí červená? tak stojím.

+7/0
4.8.2015 19:13

R95a11d97o69m49í78r 13N39o21v21á39k 2363943978493

Bohuzel na toto jednani doplaceji cestujici. Tady nejde o ochranu tech co nedodrzuji predpisy, ale tech co cestuji ve vlaku. To, ze pri nehode byli jen tri mrtvi lze povazovat v tomto pripade za zazrak.

0/0
4.8.2015 19:15

T36o24m18á91š 81V56e61j94v86o55d55a 5869729565889

Může mi někdo vysvětlit, co to má za logiku, že se závory po projetí vlaku zvedají ještě v době, kdy blikají výstražná světla? to se pak nedivím, že někteří nedočkavci jedou i za blikajících světel, jelikož to asi zjevně považují za vadu signalizace. :-/

0/−9
4.8.2015 19:02

R58e15n72é 28Š22r67ů12t78e91k 8268625136288

Závory jsou jen prvek doplňující, hlavní jsou světla. Dokud ty blikají, nemá na přejezdu kdo co dělat.

+5/−1
4.8.2015 19:06

P37e73t64r 47M94u37n67z94a84r 1245891499496

Závory se už skoro 50 let zvedají dřív než skončí signalizace. A je to logické, závory nemůžou zůstat dole a přestat blikat světla.

+4/−2
4.8.2015 19:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.