Diskuze

Billboardy a zákaz kamionů. Studénka chystá návrhy, jak změnit přejezd

Jeden most, který spadl před rychlík. A přejezd, kde pendolino narazilo do kamionu. Více křížení železnice se silnicí ve Studénce na Novojičínsku není. Po obou tragédiích tamní radnici došla trpělivost a chystá návrhy, jak přejezd lépe zabezpečit.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tady nejsou žádoucí úpravy silničního provozu na přejezdu ve Studénce, tady je především potřeba změnit trestání cvičených opic kroutících volantem, To že je někdo prvotřídní imbecil když nechápe, že na červenou se prostě nejezdí, není vinou ani přejezdu ani českých drah ani silnic ani obce. Kdejakej zákon na kdejakej nesmysl to je vymyšlený hned, tak tady by to taky šlo rychle, jízda na červenou přes přejezd okamžitě rok zákaz řízení a pokuta minimálně 100tis, a pohyb na přejezdu když jsou závory v pohybu, případně dole tak kvalifikovat jako trestný čin, včetně cyklistů a chodců.

3 0
možnosti

Špičkově zabezpečený? Tak proč dochází k takovým nehodám? Kdyby byl skutečně zabezpečený tak k ničemu nedojde, v dnešní době to technologicky a technicky není vůbec žádný problém. Ze strany SŽDC je to tupý alibismus, navíc v případě jednoho z nejnebezpečnějších přejezdů v republice.

0 0
možnosti

J35a78n 64H64o79r97a

5. 8. 2015 11:19

....protože, někteří lidé za volantem se chovají jako bezmozci a ne to žádné zabezpečení ne přejezdech neexistuje;-)

1 0
možnosti

Mají tam kamery. Stačí začít akci důslednosti a všechny, co jednou na červenou, bez milosti trestat. Za tři dny je po 80 % problémů. Policajtů je v tomto státě víc, než jinde okolo. Tak nekontrolovat rychlost za cedulí obce, ale nahnat sem. Proč to nikdo neudělá, fakt nechápu. Proč se "investigativní" novináři nesnaží tomu pomoci, také nevím. Kmenta by vás, vy lenoši, popohnal... Jenže, kde je mu konec. Zbyli jen ti, kterým je Babiš jako vlastník lhostejný.

1 0
možnosti

v prievidzi (sk) postavili pred cca desiatimi rokmi siluetu mestského policajta - pri škole. hoci nemeral a neposielal pokuty, nehody sa tam nestávali.

0 0
možnosti

Všechny billboardy u silnic by měly zmizet

3 0
možnosti

na tom videu - byla tam mala mikro pauza a na tu se ta auta rozjela, takze to bych neresil, dalsi uz pak nejela, tak ok

0 3
možnosti

J nevim nadjezd? Ten jim tam precexspadnul, takze taky neni bezpecny. A bilboard pred prejezd? Nejlepe tak, aby nebylo na svetla videt...

0 0
možnosti

Ja tedy spis vidim problem v tom, ze se zavory zvednou, svetla prestanou na chvilku blikat, ale pak se rozblikaji znovu. Verim tomu, ze to nekdo nemusi postrehnout. Pravdou je, ze normalni clovek nepojede driv, nez zhasnou cervena svetla, nicmene v ramci bezpecnosti lidi ve vlaku bych cekal, ze se nebudou rozblikavat svetla s nepatrnou prestavkou a misto toho budou blikat a bude zavora dole po celou dobu, nez projednou oba vlaky. To prece nemuze byt technicky nemozne a prece drahy vedi, kde maji jaky vlak.

1 3
možnosti

Spravne, zakazeme vlakum jezdit za sebou, musi mit vetsi rozestup.A v protismeru nesmi taky zadny jet, aby se nestalo ze nez se dokonci cyklus zavor prp vlak 1 uz zacina pro vlak 2 (to je to zvednuti a zase sklopeni) jen nevim jaky tem vlakum dame interval, kdyz kaudy jezdi jinak rychle... Vlaky nejsou metro, co jezdi v pravidelnem taktu

2 0
možnosti

Je třeba zahájit masivní letákovou kampaň. Když to nepomůže příjdou na řadu trička s popisy. A když nepomůže ani to, zrušit přejezdy, zakázat vlaky a kamiony.;-€

4 0
možnosti

a paroubka na koleje

;-D

0 0
možnosti

A proč vlak nezastavila obsluha kamery?

Jo aha, kamera je jen kvůli pokutám..

0 4
možnosti

jasně, obsluha kamery i kdyby tam někdo nonstop stál a hlídal ten přejezd, tak se musí spojit se strojvůdcem a to jako fakt sorry, ale to se za 20s nestíhá ani omylem :D to už je jednodušší varianta dát do lokomotivy obrazovku, na které se bude zobrazovat video z kamery na přejezdu před ní a i to je docela scifi

2 0
možnosti

chcete kamiony koncentrovat na hlavní cesty a dálnice, ale vybíráte na nich poplatky.. no sorry, ale co to udělat přeně naopak a vybírat mýto tam kde kamiony nechcete?EU Víte co, přiznám to na rovinu, řídím kamion (můžte házet kameny) mýto nijak drasticky neobjíždím, stejně se to pořádně neoplatí na opotřebení vozidla a spotřebě se to docela dobře dožene, ale nesnáším pojem zkracování cesty, pokud někam vede cesta 30km dlouhá, tak přece nepojedu 50km jen proto že je to na mýtu a ta kratší zpoplatněná není. Zákaz vjezdu prakticky všude, no pokud projíždím, nevadí mi to, jedu po hlavní cestě a tam ten zákaz není, ale zkuste si někdy dohledat cílovou adresu na mapě a zjistíte, že tamtudy to nejde, tam je zákaz, jedete dál a tam je taky zákaz, nakonec to objedete úplně celý dokolečka a ejhle, on je ten zákaz ze všech stran. Víte co, já vlastně kecám, nás šoféry velkých těžkých aut baví se procpávat uzkýma uličkama, ostrýma zatáčkama, který nám trhají pneumatiky na návěsu, baví nás neustále brzdit na obec a zatáčku ještě dřív, než jsme se vůbec rozjeli. Baví nás jezdit pomalu a strašnou radost nám dělá, když nasereme tímto způsobm co njvíc lidí. A víte vy co? proč vlastně kupujete holandské tulipány, pijete francouzské víno, pijete švýcarské sýry atd. Abyste pak nadávali na nákladní dopravu? To je jak greanpeace, kteří vylezli na komín jakési chemičky. Bundy měli z dutých vláken, lana polyesterové, jištění hliníkové a lakované a proti čemu že to demonstrovali? :D PRostě běžte do prdele (a omlouvám se za formu už jsem něco požil, za obsahem si ale stojím)

16 0
možnosti