- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nemůžeme se přeci divit,někde se to ušetřit musí když tunel Blanka stále není otevřený....a tady u nás na Severu se to Praze šetří nejlíp
Tak v jednom z předchozích článků nás ujišťovali, že zrušení stavebního povolení a nutnost doložit studii vůbec nemusí znamenat posun zahájení stavby o rok. Ovšem dle dnešního článku to tak asi stejně dopadne :-(
A kéž by to bylo jen o rok.
přesně tak, jednou to zrušili kvůli penězům, pak zase řekli, že je peněz dost, ale musí znovu žádat stavební povolení, teď zase nejsou peníze...
Kde je pravda se asi jen tak nedozvíme
Frýdeckým nezbude než občanská neposlušnost, jak vidno, z Prahy je fakt daleko a pán Bůh vysoko... ještě že se alespoň dělá na propojení Rudná-Mokré Lazce... nevíte, kdy to mají mít hotové??
..škoda slov..jednomu se chce brečet, když vidí, jak se staví a k tomu jaké, dopravní stavby na Slovensku (např. hned za hranicí směr Čadca) i v Polsku..u nás se EU peníze jen rozkrádají a i to, co se staví, pak stojí za děravou grešli (viz Eurovia a dálnice v OV). Jak je možné, že "chudé" Slovensko i Polsko otevírají jeden velice kvalitní i nákladný úsek nové komunikace i s příslušenstvím ( např. odstavná parkoviště i se zázemím, jako v Rakousku) za druhým, a to v , oproti ČR, expresních časech ? My pak jen vracíme EU peníze, že jsme je nestihli vyčerpat...opravdu k breku
Polsko bych si jako příklad rozhodně nebral. Tam je výstavba dálnic ještě mnohem větší ostuda než tady.