Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

K částečně dokončenému terminálu na Hranečníku už zajíždějí tramvaje

Hotový bude až příští rok, na nově vybudovanou část ostravského terminálu Hranečník však zajíždějí tramvaje už od úterního rána. Při cestě na opravovaný uzel tak už Ostravané nemusejí v centru přestupovat na náhradní autobusy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R40a47d51e15k 42K17o36h53u91t 5837743565263

Náměstek pro dopravu Hařovský a všichni Ti co rozhodli o terminálu Hranečník, by se měli vzdát svých funkcí okamžitě. A ti co mají titul spojený s dopravní školu, by jej měli ihned vrátit, ostatní složit své funkce. Vyhnat lidi z veřejné dopravy je totiž velmi jednoduché. Už abychom začali přemýšlet co uděláme za těch pár nejbližších let když zjistíme, že z centra Ostravy je jedna velká kolona. Terminál Hranečník je opravdovou pohromou pro cestující z východní části Ostravy. Považuji to jednu z největších katastrof, co se dopravy týká.

0/0
5.11.2015 17:47

J36a71n 24T75a33k43a21č 7850565165777

Momentalne je od mesta nehorazna drzost znemožnit cestovani ostravou. Vsude same objížďky a uzavírky. Jel jsem v tom dusnu busem a zustal trčet v koloně. Lide malem omdlevali. Hnus velebnosti. Necht se ale Hranecnik uspesne dokonci. Vypadalo to tam depresivne.

0/0
12.8.2015 20:36

J19i87ř48í 14J44o24z31a 3768403480591

Koleje potreba vymenit a jelikoz zijeme na uzemi kde se stridaji 4 rocni obdobi je docela logicke, ze se to deje v lete. Navic o prazdninach kdy cestotuje o dost mene lidi nez ve zbytku republiky. Nebo nam zde chcete rict, ze renovace se nemaji provadet a kdyz uz ano tak v zime napr. v lednu? Sam snad musite uznat, ze vse nevydrzi vecne a je potreba to jednou za cas vymenit ci zrenovovat .

0/0
13.8.2015 5:10

P24a31v48e58l 45Z28a10j35í41č10e49k 8534240746310

jiste budu jezdit nekde na hranecnik... jedine ceho docilili ze prestanu mhd naprosto pouzivat...

+3/0
12.8.2015 10:13

M47a52r95e66k 14K83o41s73t94e54l68e32c19k76ý 6623976268

Proč je u tohoto článku jen ILUSTRAČNÍ foto?

To nemůže někdo z líných a hloupých novinových pisálků zvednout svou ctěnou zadel, ujet ty dvě zastávky tramvají, vyzkoušte, jak ten nový terminál funguje a dát ke článku reálnou fotku?

Propagujete hromadnou dopravu a terminály, tak si je laskavě i vyzkušejte!

+5/0
12.8.2015 7:23

M76i76c57h91a37l 74P97o91d85l30o74u77č69k43a 6340398234768

Terminál Hlavní nádraží - no dobrá, terminál Hulváky - no ještě, terminál Svinov - už cože, terminál Dubina - kde to vůbec je?, a terminál Hranečník - jo vyžeňme ty lidi z autobusů, ať přesednou do aut a nebo se rovnou odstěhují z Moravskoslezského kraje. A tohle kraj dovolí. Ať si kraj tvrdí, co chce, ale on to obědnává a minimálně mají jeho představitelé morální odpovědnost (i když oni možná morálku neznají) před obyvateli kraje.

+5/−2
11.8.2015 17:39

J78i80ř72í 43J74o82z57a 3538133760951

Tak bych netvrdil. Zkusenosti z Brna to nedokazuji. Nektere autobusove linky konci napr. na Mendlove namesti, dalsi v Bystrci u ZOO atd., proste na okraji mesta a dale se musi cestovat tramvaji. Pocet cestujicich tam neklesl. Naopak diky integrovanemu dopravnimu systemu Jihomoravskeho kraje (veskere info na www.idsjmk.cz) stoupa kazdorocne pocet cestujicich.

0/−1
11.8.2015 19:15

J89a57r77o11m33í75r 46F26o38b20e76r 3978741284627

Co jim zbývá, když nechtějí stát v centru v koloně, ale tady do centra k autobusáku je solidní dostupnost.

+2/0
11.8.2015 22:46

R65a94d35e20k 44K92o95h10u82t 5277523425123

Nejde srovnávat případ Brna a Ostravy. Zatím co na jihu Moravy jsou kolem Brna menší města, obce a vesnice, kterým jeden přestup v terminálu přinesl násobné možnosti cest do Brna například, to u Ostravy rozhodně neplatí. Jsou zde velká města z velkými přepravními proudy a utnout něco v poli je sebevražda. Lidé přesednou do aut. Mají tady na příjezdu do Ostravy široké silnice a rychlostní komunikace, které umožňují rychlé přesuny. Atd, atd...

0/0
5.11.2015 17:53

A73l44a83n 70Ř30e95p94k72a 4955756

terminál Hulváky- taky ok, velmi se zlepšil přestup tramvaj - trolejbus a opačně, terminál Svinov- taky ok, tam opravit už dlouho potřebovalo, vlastně terminál tam byl už dřív, jen se tomu tak neříkalo :D

+2/0
12.8.2015 8:06
Foto

B45r67o86n22i83s66l12a81v 97G25a22b26r61y28š 2922429121

Vždyť říkám pořád, že dnešní doprava je spíš o politice než o dopravních inženýrech a nějakém zdravém rozumu.

+1/0
13.10.2015 9:47

R93a57d94i83m 80D43u44d52a 3928369153760

Až budou terminály v provozu, tak se v centru Ostravy nehneme, neboť taková polovina cestujících přesedlá na auta a na nějaké přestupy na MHD se jim vykašle. Takhle pohodlně dojeli až do centra.

+7/−1
11.8.2015 16:41

J77a32r88o68m28í88r 52F56o80b21e42r 3808441534267

To je tak ,když se z velkého autobusáku pro velké město udělá obchodní centrum a z autobusáku je prdítko.

Co tam tomu chybělo? Jen to pořádně opravit. Od autobusu a vlaku je tam blízko na tramvaje, autobusy a trolejbusy s velmi dobrou dostupnosti po dobrých cestách a opravených kolejích.

Co udělá cestující, když se mu cesta prodlouží o přestup a prodraží? Pojede raději po té cestě autem, proč by vylézal jak osel na Hranečníku nebo na Dubině a pak stejně přestupoval na Frýdlantech.... teda ehh tam ne, ale nuceně u Fukušimi.:-P

+5/0
11.8.2015 22:44

A88l56a81n 64Ř76e86p92k11a 4255116

Ale ten nový autobusák dnešním potřebám bohatě stačí a ten nákupák je taky pořád plný, takže se tam velmi hodí :) 

 Ještě aby tím autem bylo v centru kde zaparkovat, že? :D Tedy ne že by nebyly placené plochy, ale on si každý druhý osel myslí že s autem má nárok na bezplatné parkování a proto parkovací domy zejí prázdnotou:-P

0/−3
12.8.2015 8:05

V90ě64r33a 52V68l90č40k95o14v30á 3921326573424

Vy jste nějakej chytrej. Ať postavíte v ČR nákupák kdekoliv, tak je plnej, protože lidi jsou jako ovce. A ceny za parkování jsou taky trochu ouvej. Město si vás krásně naviguje, kde máte jít, kde utratit prachy, to je celé.

+1/0
12.8.2015 10:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.