- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Náměstek pro dopravu Hařovský a všichni Ti co rozhodli o terminálu Hranečník, by se měli vzdát svých funkcí okamžitě. A ti co mají titul spojený s dopravní školu, by jej měli ihned vrátit, ostatní složit své funkce. Vyhnat lidi z veřejné dopravy je totiž velmi jednoduché. Už abychom začali přemýšlet co uděláme za těch pár nejbližších let když zjistíme, že z centra Ostravy je jedna velká kolona. Terminál Hranečník je opravdovou pohromou pro cestující z východní části Ostravy. Považuji to jednu z největších katastrof, co se dopravy týká.
Momentalne je od mesta nehorazna drzost znemožnit cestovani ostravou. Vsude same objížďky a uzavírky. Jel jsem v tom dusnu busem a zustal trčet v koloně. Lide malem omdlevali. Hnus velebnosti. Necht se ale Hranecnik uspesne dokonci. Vypadalo to tam depresivne.
Koleje potreba vymenit a jelikoz zijeme na uzemi kde se stridaji 4 rocni obdobi je docela logicke, ze se to deje v lete. Navic o prazdninach kdy cestotuje o dost mene lidi nez ve zbytku republiky. Nebo nam zde chcete rict, ze renovace se nemaji provadet a kdyz uz ano tak v zime napr. v lednu? Sam snad musite uznat, ze vse nevydrzi vecne a je potreba to jednou za cas vymenit ci zrenovovat .
jiste budu jezdit nekde na hranecnik... jedine ceho docilili ze prestanu mhd naprosto pouzivat...
Proč je u tohoto článku jen ILUSTRAČNÍ foto?
To nemůže někdo z líných a hloupých novinových pisálků zvednout svou ctěnou zadel, ujet ty dvě zastávky tramvají, vyzkoušte, jak ten nový terminál funguje a dát ke článku reálnou fotku?
Propagujete hromadnou dopravu a terminály, tak si je laskavě i vyzkušejte!
Terminál Hlavní nádraží - no dobrá, terminál Hulváky - no ještě, terminál Svinov - už cože, terminál Dubina - kde to vůbec je?, a terminál Hranečník - jo vyžeňme ty lidi z autobusů, ať přesednou do aut a nebo se rovnou odstěhují z Moravskoslezského kraje. A tohle kraj dovolí. Ať si kraj tvrdí, co chce, ale on to obědnává a minimálně mají jeho představitelé morální odpovědnost (i když oni možná morálku neznají) před obyvateli kraje.
Tak bych netvrdil. Zkusenosti z Brna to nedokazuji. Nektere autobusove linky konci napr. na Mendlove namesti, dalsi v Bystrci u ZOO atd., proste na okraji mesta a dale se musi cestovat tramvaji. Pocet cestujicich tam neklesl. Naopak diky integrovanemu dopravnimu systemu Jihomoravskeho kraje (veskere info na http://www.idsjmk.cz) stoupa kazdorocne pocet cestujicich.
Až budou terminály v provozu, tak se v centru Ostravy nehneme, neboť taková polovina cestujících přesedlá na auta a na nějaké přestupy na MHD se jim vykašle. Takhle pohodlně dojeli až do centra.
To je tak ,když se z velkého autobusáku pro velké město udělá obchodní centrum a z autobusáku je prdítko.
Co tam tomu chybělo? Jen to pořádně opravit. Od autobusu a vlaku je tam blízko na tramvaje, autobusy a trolejbusy s velmi dobrou dostupnosti po dobrých cestách a opravených kolejích.
Co udělá cestující, když se mu cesta prodlouží o přestup a prodraží? Pojede raději po té cestě autem, proč by vylézal jak osel na Hranečníku nebo na Dubině a pak stejně přestupoval na Frýdlantech.... teda ehh tam ne, ale nuceně u Fukušimi.