Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Proměna zastávky Elektra vyvolala bouřlivou debatu

Z ostravské tramvajové zastávky Elektra zmizí průchozí přístřešek a místo něj tam bude užší plastová zeď se stříškou. Změna vzbudila mezi odborníky na architekturu bouřlivé ohlasy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A61l52e90x23a46n37d52e77r 17B47r39y97a75n 71K71i24s47s 9989911752

Smutné... Zrovna dnes jsem tuto zastávku obdivoval z tramvaje. A ejhle, uplynulo pár hodin, a zastávka už nebude.

0/0
21.9.2015 15:28

J17a70r81o35m30í10r 63F67o64b40e56r 3638331764177

Nerad kecám "odborníkům" na architekturu do jejich řemesla, ale ze všech stran otevřená stříška je pro čekání na tramvaj stejně k ničemu.

Co pomůže při dešti a sněžení, když je vítr?

Ono by zastávky měly být hlavně jako funkční úkryt pro lidi za tohoto počasí a ne pouze vzhledové hogofogo, kde si ani nejde sednout na lavičku, protože je mokrá nebo zasněžená, protože do ní fouká ze všech stran nebo se do ní dostává déšť a sníh velkými mezerami mezi skly. které dělají rádoby stěnu. 

To co vzniká jako přístřešky u zastávek, je mnohdy jen vyhazování peněz.

A hlavně v Ostravě, kde to navíc někteří zničí :-P.

+1/−2
20.9.2015 12:06

J77a71n 40T31e50s10a34r48č27í68k 3325775296281

Pokud jsem mel spravne informace z medii a stranek mesta, mely byt zastavky Elektra a Stodolni vystaveny ve stylu zastavky VIDENSKEHO TYPU - tudiz dostatek prostoru i pro pristresek!!!

Ze by na meste někdo dostal "impuls" posunout zastavku dal, aby mel pan Buksa moznost zvetsit svou jiz tak velikou predzahradku u Elektry, kolem ktere se uz ted neda projit a chodci diky ni "skacou" pod kola aut, kdyz kolem ni prochazeji?!?

Cely projekt Nadrazni je usmevny - centrum liduprazdne diky Karoline a ted navic rekonstrukci zlikviduji dalsi obchodniky na teto ulici. Navic z Nadrazni melo mesto uz davno vytvorit pesi zonu, pouze s tramvajemi a vjezdem pro zasobovani. Bezpecnost chodcu nebude ani po rekonstrukci valna!!!

+3/0
19.9.2015 19:17

M49a60r50e67k 88K97o90s69t64e91l45e73c84k22ý 6763906748

Špatné zadání z města? Normální. A řešit to, až už je to celé skoro hotové? Zbytečné. Přece se to dá udělat znovu a napakovat se vícekrát. Viz Masarykovo náměstí a další.

Ostravě i celému Moravskoslezskému kraji po dlouhá léta vládnou buď neschopní, anebo zase schopní všeho.

Podle toho město i kraj vypadá. A upadá...

+6/0
19.9.2015 15:07

J73o97s63e93f 51H16a77n50y74á82š 2314649663

Za b) je správně.;-€

0/0
20.9.2015 10:13

L97u32c43i48e 25N78ě16m95e43č77k25o17v17á 9480849763

zk.rví všechno pěkné, je mi do pláče

+5/0
19.9.2015 12:49

P25a21v70e36l 93D57o78m65i34n96i53k 8718265233258

Hlavně že to bude univerzální, unifikované, uniformní. To už tu jednou bylo, za bolševika. Ostrava, jak vidno, pořád nemá dost, tak ji dál drbejte, dokud drží.

+13/0
19.9.2015 11:36

O68t15o 97M93a23n 2404454961960

Jak se ukazuje posledních 5 let, funkce hlavního architekta je v Ostravě úplně zbytečná. Ucelená koncepce, jak se město bude rozrůstat - nic, závazné pokyny pro investory pro nové stavby v centru - nic, řešení situace centra včetně parkování - nic. Hlavně že protlačil, aby Nová Karolina mohla být zkolaudována v jiné podobě, než bylo ve výběrovém řízení Rv

+13/0
19.9.2015 11:04

L83a78d40i30s47l85a44v 67J92o73d59l70o60v37s71k50i 2530765247271

Kdyby zůstala zastávka tam, kde je odjakživa, tak by se nemusely řešit stísněné podmínky mezi bytovým domem a komunikací. Prostě věci, které fungují, by se měly nechat fungovat. To by ale i pan architekt Vltavský měl vědět.

+11/−1
19.9.2015 10:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.