Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Proměna zastávky Elektra vyvolala bouřlivou debatu

Z ostravské tramvajové zastávky Elektra zmizí průchozí přístřešek a místo něj tam bude užší plastová zeď se stříškou. Změna vzbudila mezi odborníky na architekturu bouřlivé ohlasy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A78l19e25x19a44n80d31e75r 83B17r51y20a62n 20K39i31s64s 9439981232

Smutné... Zrovna dnes jsem tuto zastávku obdivoval z tramvaje. A ejhle, uplynulo pár hodin, a zastávka už nebude.

0/0
21.9.2015 15:28

J65a71r72o23m47í66r 73F12o17b11e34r 3648481764307

Nerad kecám "odborníkům" na architekturu do jejich řemesla, ale ze všech stran otevřená stříška je pro čekání na tramvaj stejně k ničemu.

Co pomůže při dešti a sněžení, když je vítr?

Ono by zastávky měly být hlavně jako funkční úkryt pro lidi za tohoto počasí a ne pouze vzhledové hogofogo, kde si ani nejde sednout na lavičku, protože je mokrá nebo zasněžená, protože do ní fouká ze všech stran nebo se do ní dostává déšť a sníh velkými mezerami mezi skly. které dělají rádoby stěnu. 

To co vzniká jako přístřešky u zastávek, je mnohdy jen vyhazování peněz.

A hlavně v Ostravě, kde to navíc někteří zničí :-P.

+1/−2
20.9.2015 12:06

J49a24n 22T31e90s50a13r95č33í72k 3965385746171

Pokud jsem mel spravne informace z medii a stranek mesta, mely byt zastavky Elektra a Stodolni vystaveny ve stylu zastavky VIDENSKEHO TYPU - tudiz dostatek prostoru i pro pristresek!!!

Ze by na meste někdo dostal "impuls" posunout zastavku dal, aby mel pan Buksa moznost zvetsit svou jiz tak velikou predzahradku u Elektry, kolem ktere se uz ted neda projit a chodci diky ni "skacou" pod kola aut, kdyz kolem ni prochazeji?!?

Cely projekt Nadrazni je usmevny - centrum liduprazdne diky Karoline a ted navic rekonstrukci zlikviduji dalsi obchodniky na teto ulici. Navic z Nadrazni melo mesto uz davno vytvorit pesi zonu, pouze s tramvajemi a vjezdem pro zasobovani. Bezpecnost chodcu nebude ani po rekonstrukci valna!!!

+3/0
19.9.2015 19:17

M83a23r91e22k 36K92o40s51t51e16l36e79c96k21ý 6453396318

Špatné zadání z města? Normální. A řešit to, až už je to celé skoro hotové? Zbytečné. Přece se to dá udělat znovu a napakovat se vícekrát. Viz Masarykovo náměstí a další.

Ostravě i celému Moravskoslezskému kraji po dlouhá léta vládnou buď neschopní, anebo zase schopní všeho.

Podle toho město i kraj vypadá. A upadá...

+6/0
19.9.2015 15:07

J69o48s97e17f 40H24a39n13y89á91š 2744449473

Za b) je správně.;-€

0/0
20.9.2015 10:13

L40u82c59i20e 94N73ě40m34e95č35k23o23v43á 9240199553

zk.rví všechno pěkné, je mi do pláče

+5/0
19.9.2015 12:49

P20a81v36e84l 74D89o97m60i76n79i33k 8988465903548

Hlavně že to bude univerzální, unifikované, uniformní. To už tu jednou bylo, za bolševika. Ostrava, jak vidno, pořád nemá dost, tak ji dál drbejte, dokud drží.

+13/0
19.9.2015 11:36

O98t67o 91M95a40n 2164654861480

Jak se ukazuje posledních 5 let, funkce hlavního architekta je v Ostravě úplně zbytečná. Ucelená koncepce, jak se město bude rozrůstat - nic, závazné pokyny pro investory pro nové stavby v centru - nic, řešení situace centra včetně parkování - nic. Hlavně že protlačil, aby Nová Karolina mohla být zkolaudována v jiné podobě, než bylo ve výběrovém řízení Rv

+13/0
19.9.2015 11:04

L13a18d56i14s82l96a83v 13J57o76d14l27o83v46s86k62i 2120355207581

Kdyby zůstala zastávka tam, kde je odjakživa, tak by se nemusely řešit stísněné podmínky mezi bytovým domem a komunikací. Prostě věci, které fungují, by se měly nechat fungovat. To by ale i pan architekt Vltavský měl vědět.

+11/−1
19.9.2015 10:12







Najdete na iDNES.cz