Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kvůli nové silnici přišla Velká Polom o autobusové spoje

Méně autobusů, zato dražší. Tak to vypadá po zahájení provozu na nové silnici I/11 mezi Ostravou a Opavou ve Velké Polomi. S výrazným zklidněním dopravní situace přišla i redukce počtu spojů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R42o12b49e55r14t 72H94o12m79o72l20k59a 4863398430342

Asi je tu něco špatně, na celé oblasti je ODIS, tedy zónové platby, tak by to mělo zůstat stejné....

+1/0
21.10.2015 10:35

V28l58a25s14t62i17m47i66l 60P29o26l14á28k 8916859816655

Ale vždyť v textu píšou, že cena dlouhodobých jízdenek zůstala zachována.

0/0
23.10.2015 20:23

P18e22t95r 24V78e67s88e50l98ý 8725925332346

To je zase novinařina. Řešení je dočasné. A všechny informace jsou na stránkách dopravců a KODISu.

0/0
20.10.2015 11:40
Foto

B85r36o58n67i82s63l43a22v 74G94a44b88r35y86š 2672769191

O 15 Kč více? Inu, ODIS.

+1/0
20.10.2015 9:57

M92i89c54h51a73e42l29a 55V60i68l73k14u89s23o23v41á 4737918673469

nechápu proč přeložili autobusové linky. Autobusy snad jezdí tam, kde bydlí lidé a pro lidi a ne jen nejkratší cestou do cíle. To jako , až bude severní obchvat i kolem opavy  a jinde , tak to už nebude zastavovat ani v Opavě? To vyjede z Ostravy a zastaví až v Šumperku ? Myslím že autobusy měli jezdit po stejné trase jako dřív, Navíc jezdí méně aut , tak se jim líp pojede.

+2/−1
20.10.2015 9:39

M44i38c52h68a89l 22B76a17r87o91š 8980221400167

Protože se jednalo o DÁLKOVÉ linky? ;-)

+5/0
20.10.2015 10:21

M81i48c81h60a53e17l12a 16V23i89l38k32u61s80o13v24á 4437288303419

já vím....ale spojení směrem na západ zajištovaly celé roky právě tyhle dálkové linky.A když už je někdo zruší , tak by je měl něčím nahradit, a nebo to nechat tak jak to bylo.

+1/0
20.10.2015 11:26

M80i49r30o64s38l95a35v 40Z63i60k56m43u97n17d 7749413804303

Linky nikdo nezrušil, dálkové linky nejsou zpravidla objednány, jezdí na komerční riziko, linka nemusí akceptovat místní "IDS" a těch pár místních berou jako přivýdělek, o víkendech s nimi třeba nikdo nejede, no a když se jim zkrátí trasa, ušetří na nákladech a pro "dálkové cestující" nezlevní - proč by to dělali ...

+3/0
20.10.2015 11:36

R84o65b40e30r48t 23H46o38m40o73l91k54a 2720772792581

Když ta stejná trasa neexistuje, nemohou po ní jet. Ta silnice je minimálně na dva roky přerušená - než se postaví křižovatka.

0/0
20.10.2015 19:12

I61v83a52n 63Č28e75r48v54e65n55k40a 7240857493

Co zase rvou? Chteli zklidneni dopravy v obci? Tak ho maji... a zase si stezuji... Vsichni vidi jenom svoje plusy a nevnimaji minusu sveho rozhodnuti.

+6/−2
20.10.2015 9:12

V31á93c57l62a89v 21S42v35o82b35o96d32a 5426858909

Řvaní a stěžování si na všechno možné,je typické pro náš národ. Je to jako ta otázka do křížovky: český národní sport na osm= Nadávání.:-/

+3/−3
20.10.2015 10:00

R82a76d83e41k 55R90a87i26d12a 5187262849

To máte pravdu, nadávání je pro nás typické, ale nadávání na nás samotné. Myslím, že v evropě nenajdete jiného národa, který by o sobě neustále tvrdil, jak je špatný. To jen my máme ve zvyku podkopávat vlastní sebevědomí. Vy si myslíte, že kdyby někomu jinde v evropě zrušili spoje a zdražili jízdné, že by to lidi nenaštvalo?! Chtěl bych vás ráno vidět stát na té zastávce při cestě do práce, jak by vás to nechalo klidným!

0/0
21.10.2015 9:04

V63á91c82l32a51v 90S51v97o95b19o87d68a 5256398779

Máte pravdu,klidný bych nebyl,jen jsem to tak zevšeobecněl.

0/−2
21.10.2015 9:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.