Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kvůli nové silnici přišla Velká Polom o autobusové spoje

Méně autobusů, zato dražší. Tak to vypadá po zahájení provozu na nové silnici I/11 mezi Ostravou a Opavou ve Velké Polomi. S výrazným zklidněním dopravní situace přišla i redukce počtu spojů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R89o14b35e94r81t 38H70o48m18o24l34k46a 4853168480412

Asi je tu něco špatně, na celé oblasti je ODIS, tedy zónové platby, tak by to mělo zůstat stejné....

+1/0
21.10.2015 10:35

V79l25a49s50t96i31m16i91l 84P38o40l36á40k 8416399826905

Ale vždyť v textu píšou, že cena dlouhodobých jízdenek zůstala zachována.

0/0
23.10.2015 20:23

P67e90t27r 23V67e51s54e36l91ý 8725165202136

To je zase novinařina. Řešení je dočasné. A všechny informace jsou na stránkách dopravců a KODISu.

0/0
20.10.2015 11:40
Foto

B71r62o10n52i66s11l93a25v 26G68a96b43r19y53š 2972439181

O 15 Kč více? Inu, ODIS.

+1/0
20.10.2015 9:57

M76i84c51h54a28e24l31a 27V22i73l94k23u14s57o98v81á 4817658763369

nechápu proč přeložili autobusové linky. Autobusy snad jezdí tam, kde bydlí lidé a pro lidi a ne jen nejkratší cestou do cíle. To jako , až bude severní obchvat i kolem opavy  a jinde , tak to už nebude zastavovat ani v Opavě? To vyjede z Ostravy a zastaví až v Šumperku ? Myslím že autobusy měli jezdit po stejné trase jako dřív, Navíc jezdí méně aut , tak se jim líp pojede.

+2/−1
20.10.2015 9:39

M87i73c38h87a74l 50B32a29r78o57š 8960551920837

Protože se jednalo o DÁLKOVÉ linky? ;-)

+5/0
20.10.2015 10:21

M95i31c67h57a53e48l77a 34V53i37l98k11u21s21o97v61á 4377868303179

já vím....ale spojení směrem na západ zajištovaly celé roky právě tyhle dálkové linky.A když už je někdo zruší , tak by je měl něčím nahradit, a nebo to nechat tak jak to bylo.

+1/0
20.10.2015 11:26

M30i12r56o62s79l76a91v 12Z48i64k75m48u30n29d 7619773234343

Linky nikdo nezrušil, dálkové linky nejsou zpravidla objednány, jezdí na komerční riziko, linka nemusí akceptovat místní "IDS" a těch pár místních berou jako přivýdělek, o víkendech s nimi třeba nikdo nejede, no a když se jim zkrátí trasa, ušetří na nákladech a pro "dálkové cestující" nezlevní - proč by to dělali ...

+3/0
20.10.2015 11:36

R22o38b57e62r29t 10H88o72m39o20l30k27a 2290192352841

Když ta stejná trasa neexistuje, nemohou po ní jet. Ta silnice je minimálně na dva roky přerušená - než se postaví křižovatka.

0/0
20.10.2015 19:12

I63v92a74n 14Č77e75r56v75e85n88k60a 7590807903

Co zase rvou? Chteli zklidneni dopravy v obci? Tak ho maji... a zase si stezuji... Vsichni vidi jenom svoje plusy a nevnimaji minusu sveho rozhodnuti.

+6/−2
20.10.2015 9:12

V59á30c47l13a74v 90S58v66o81b55o73d16a 5466808809

Řvaní a stěžování si na všechno možné,je typické pro náš národ. Je to jako ta otázka do křížovky: český národní sport na osm= Nadávání.:-/

+3/−3
20.10.2015 10:00

R30a44d65e23k 44R65a67i12d18a 5557452819

To máte pravdu, nadávání je pro nás typické, ale nadávání na nás samotné. Myslím, že v evropě nenajdete jiného národa, který by o sobě neustále tvrdil, jak je špatný. To jen my máme ve zvyku podkopávat vlastní sebevědomí. Vy si myslíte, že kdyby někomu jinde v evropě zrušili spoje a zdražili jízdné, že by to lidi nenaštvalo?! Chtěl bych vás ráno vidět stát na té zastávce při cestě do práce, jak by vás to nechalo klidným!

0/0
21.10.2015 9:04

V81á75c40l49a38v 91S48v60o10b79o26d43a 5436368959

Máte pravdu,klidný bych nebyl,jen jsem to tak zevšeobecněl.

0/−2
21.10.2015 9:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.