Diskuze

Šéfka autobusáků chce více řidiček. Měly by se líp než na pokladně, říká

Největšímu dopravnímu podniku na Moravě a ve Slezsku, společnosti Arriva Morava, šéfuje žena. Sedmatřicetiletá Pavla Struhalová je zároveň místopředsedkyní představenstva společnosti.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Z diskuze : "Chlap má dostat za stejnou práci více, nežli žena ! Živí rodinu ! Ženské to stačí !"

Upřímnou soustrast vašim partnerkám, pánové, pokud s vámi některá vůbec s vaší primitivností vydržela.

0 0
možnosti

R80a82d30e15k 34K37ů45r52k65a

18. 11. 2015 19:22

Ta pani manažerka je úplně mimo mísu jen do ní....

1 0
možnosti
Foto

Jaký je průměrný plat řidiče?

Dvacet, dvacet jedna tisíc korun hrubého.

To není málo. Tak kde je problém?

Hodiny, které řidič musí odpracovat, jsou jiné než v klasickém osmihodinovém režimu.

A to mají zaplaceno stejně?

Ne, tam mají padesát korun za hodinu. Kdo je blízko domova, může jít domů, mohou si zajít nakoupit a podobně, ale kdo je jinde, musí prostě čekat. V tom je nevýhoda té profese.

Kolik tedy stráví v práci času?

Je to individuální, ale někteří i deset, jedenáct hodin.

Darku co blbneš? Víš jaká je na řidiči zodpovědnost a za ty peníze ... Zajdi k tatovy do lakovny a vydrž měsíc dělat deset hodin denně rukama a hlavou zároveň.

1 0
možnosti

A zapomněla paní řídíci vzpomenout jaký stres je neustále vyvíjen na řidiče. Ponejvíce od nadřízených. Neustálou buzerací. To že si nemá řidič kam dát věci nebrání vedoucím buzerovat řidiče za to, že mají spacák a polštář ve voze, že nepřítomnost kravaty u krku vede k odebrání prémii, že se nakupují košile za takového materiálu, že se to nedá v létě nosit, triko tak hrubé, že když se propotí tak má 2 kila, koupit řidiči do vozu ledničku za 1000 kč je scifi. Že jsou střídacím řidičům plánovány směny tak, že se nemají kolikrát jak dostat na směnu nebo ze směny a musí jezdit svými auty, že řidič má zakázáno poslouchat rádio, že každá stížnost na řidiče bez jakéhokoliv šetření pravdy se řeší potrestáním řidiče, že jsou řidiči nucení jezdit s vozy, které nejsou vždy  řekněme "úplně v pořádku" . Odebírají se prémie za nadspotřebu nafty, ale jízdní řády jsou postaveny nesmyslně, nikoho nezajímá obsazenost linky a spoustu jiných věcí. 

     Je pravdou, že podotkla časovou náročnost, ale byl jsem v zaměstnání 260 až 280 hodin (řízení + čekání ) a vydělal jsem asi 17 000 čistá ruka a někdy ani to né. Odešel jsem né kvůli penězům, ale kvůli přístupu nadřízených.

4 0
možnosti

Nadpis je dokonalej

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
3 0
možnosti

Mám k problematice blízko , (MHD) - sděluji . Řidiči nejsou a nebudou, Jde o náročný výkon profese, kde objem výdělku je kompenzován objemem času, který pracovník výkonu věnuje ! Mj., druh povolání, kde nejde nic "ošulit - viz JŘ", který prostě musí odjet ! Navíc, elektronické systémy zaznamenávají jeho odchylky, např. jízda o 2 minuty napřed - následuje finanční sankce řidiče ... (Porušení pracovní kázně) ... 

Mzda neodpovídá, nicméně jde o postoj Zřizovatele, tj. Magistráty, Radnice ... Je opravdu tragikomické, že 100 Kč , základní mzda, je považována "Za mzdu ještě dobrou" + příplatky. Nezveřejňuje se, kolik - Normálně zaměstnaných řidičů - otců rodin, ještě pobírá dalším státní podpory ... ! (Zcela nenormální stav, např. Jablonec 72 Kč) ...

Obecně platí - Technický vývoj - chvála - jde kupředu - jde o pomoc řidiči, zejména automatické převodovky + klimatizace + nízkopodlažnost. Pak ano, za volant možno i ženy ... Je dobré si zkusit kamionovou přepravu, opravdu dobrodružné ! ... Následně, se řidiči objevují v MHD, případů plno ... 

Žena, v čele kolektivů mužů, je dobrý, osvědčený model. Funguje to, mnozí se začnou i umývat a hladí svůj slovník ! (Nejhorší řídící model - žena x ženy) ... Výdělky Arriva x MHD , jsou opravdu stejné, nicméně - Objem času, který u jmenované společnosti řidič stráví, je nesrovnatelně větší + péče o vůz !, čili podstatná nevýhoda ...

Kdo chce profesi zkusit, je možno, rekvalifikace existují. Nástup směny např. v 03:08 hod - 04:00 h , běžné ...  Podstatný zásah do osobního života, ve 20:00 h - "Na kutě" ! Požívat alkohol - zcela nemožné !, při denním nástupu dýchá cca 10 řidičů - namátkově do digi Testeru ... V zásadě platí, kdo tu práci nemá rád, většinově nevydrží ... Řidiči nejsou a nebudou, práce je dost ...

11 0
možnosti

I73v73a46n 52P88e54t84r84í88k

18. 11. 2015 5:16

Mňa by zaújmalo či pani managerka ktorá tvrdí že 20 000 kč hrubého nieje málo skúšala s danou sumou uživiť rodinu.Veď za to nemá cenu ani vstávať do takej práce.A všetci sa divia že nemajú šoférov.Za taký žobrácky plat a pol dňa v práci?Už by sa mali tý zamestnávatelia spamatať.

6 0
možnosti

Pro průměrného absolventa, co nic neumí, to je rozumný nástup. Ale rodinu z toho doopravdy neuživí. Musí na sobě makat a rychle se dostat alespoň na 30-40.

0 0
možnosti

No, holka si to trochu plete, jezdí se 13,14,15 hodin , pět, šest dní v týdnu, prostě na doraz s tachografem, protože nejsou lidi a je jedno, zda je autobus modrobílý ,tyrkysovy nebo zelený s jelenem... Kdo nemá tuto práci rad, je už dávno ve fabrice nebo na kamionu...

2 0
možnosti

Pěkná, nechce se mi ozvat? 😉

0 0
možnosti