- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Škoda, že nemůžeme číst více takových příběhů.
V dnešní době bych očekával adoraci nějakých úchylů a úvahy o tom jak prožít život bez práce jako pijavice.
A on se objeví krásný a inspirativní článek o chytrém a pracovitém člověku, který se vypracoval, je to o práci! Děje se něco?
Bez ironie: takovým lidem budiž čest a chvála a ať jsou vzorem pro následovníky!
držím palce konštruktérom aj Tatre
Chlape smekám, TATRA PHOENIX je moc krásné auto.
Tradiční součástí Tatry nebyly vodou, nýbrž vzduchem chlazené motory? Opravte si ten dotaz, Tatra byla vždy v minulosti průkopníkem vzduchem chlazených motorů
Překlep .. omlouvám se .. opraveno :o)
Kéž by se Tatra udržela v klidných vodách, toho topení a údajných zachránců, kteří se chtěli jen napakovat, už bylo za posledních 25 let dost. Držím palce.
Ano, vse je o penezich - kdyz kombinat Tatra vyrabel v Koprivnici a Banovcich dvacet tisic aut rocne, tak tech penez (a konstrukteru a technologu) na vyvoj bylo mnohem vic nez pri dnesnich tisici autech rocne.
Drzim jim palce, at maji zakazniku stale vic!