Diskuze

Konstruktéra Tatře závidí světové automobilky. Věrný je jí dvacet let

Od motorů přes kabiny až k závodním speciálům pro Rallye Dakar. Tak vypadá profesní kariéra Radomíra Smolky, šéfkonstruktéra, kterého Tatře závidí ty největší světové automobilky. On ale kopřivnické firmě zůstává věrný už od roku 1995, kdy do ní po studiích nastoupil. Stal se technickým ředitelem a zároveň i členem představenstva.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J18a64n 24P57o55u34z36a

11. 12. 2015 17:54

Preji hodne uspechu!

0 0
možnosti

Škoda, že nemůžeme číst více takových příběhů.

0 0
možnosti

J22a30n 87T10i98c82h57y

8. 12. 2015 9:54

V dnešní době bych očekával adoraci nějakých úchylů a úvahy o tom jak prožít život bez práce jako pijavice.

A on se objeví krásný a inspirativní článek o chytrém a pracovitém člověku, který se vypracoval, je to o práci! Děje se něco? 

Bez ironie: takovým lidem budiž čest a chvála a ať jsou vzorem pro následovníky!

13 1
možnosti

držím palce konštruktérom aj TatreR^

2 0
možnosti

Chlape smekám, TATRA PHOENIX je  moc krásné auto.

5 0
možnosti

Tradiční součástí Tatry nebyly vodou, nýbrž vzduchem chlazené motory? Opravte si ten dotaz, Tatra byla vždy v minulosti průkopníkem vzduchem chlazených motorů ;-)

0 0
možnosti

Překlep .. omlouvám se .. opraveno :o)

0 0
možnosti

Kéž by se Tatra udržela v klidných vodách, toho topení a údajných zachránců, kteří se chtěli jen napakovat, už bylo za posledních 25 let dost. Držím palce.

2 0
možnosti
Foto

J28i80ř47í 67E89r24b20e94n

7. 12. 2015 23:06

Ano, vse je o penezich - kdyz kombinat Tatra vyrabel v Koprivnici a Banovcich dvacet tisic aut rocne, tak tech penez (a konstrukteru a technologu) na vyvoj bylo mnohem vic nez pri dnesnich tisici autech rocne.

Drzim jim palce, at maji zakazniku stale vic!

2 0
možnosti

chlap na svém místěR^

10 0
možnosti