Diskuze

Ministerstvo nepodpoří lety z Ostravy do Finska. Odmítá, že chrání Prahu

Vedení Moravskoslezského kraje usiluje o zavedení pravidelných přímých linek z Mošnova do finských Helsinek a nizozemského Amsterdamu. Chce vyjít vstříc zahraničním investorům. Ministerstvo dopravy ale nevidí důvod, proč by se mělo létat zrovna z Ostravy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Tak jeden z nejvetsich zamestnavatelu v Moravskoslezskem kraji je Finska firma a pravidelne se leta na sever takze mmozna by se spoj hodil :)

1 0
možnosti
KM

Ministerstvo nedostalo namazáno, no ...

1 1
možnosti
ID

I43v49a11n 80D25r65o39p96p78a

21. 12. 2015 20:22

Tlustej parchant Novák už neví, z čeho by si nakradl... Je dobře, že výmysly krajských socanských tupounů Ťok nepodpoří R^

4 1
možnosti
JJ

J74a86n 25J68e25n90i28c

21. 12. 2015 16:41

Ťok má asi tik! Nikdo mu nenamazal, tak to utnul. Když brečel o prodloužení Kapsche, tak to se celý národ skládá na to, aby měl Kapsch čístý zisk 500M. Jenže z letiště, kde se dotuje to nejde. Tam mu milióny nepotečou...

Docela by mne zajímalo, co si korejci dali s ministerstvem dopravy do podmínek při převzetí ČSA. Tohle totiž smrdí ochranářstvím na hony. V Praze jsou přehnaně drahé poplatky, takže je docela možné, že by se taková linka uchytila. No a když může celá republika jezdit pendolínem do Prahy, tak proč by nemohli jezdit pražáci do Ostravy.

Do Mošnova vede vlak, o čemž si mohou na Ruzyni nechat zdát. Do Ostravy by jezdili i Poláci. Jde jen o to, vykrýt mezeru, která není pokryta z Katowic nebo Krakowa.

1 2
možnosti

Vzdyt nikdo nebrani tu linku otevrit. Jen na ni od statu nedostane dotace...

0 0
možnosti
JM

J10a13n 15M60a83n58d77í56k

21. 12. 2015 16:15

Vždyť Ostrávci mají letiště v Katowicích, takže si nemůžou stěžovat. Stejně jako Brňáci mají ve Vídni..

1 2
možnosti
JJ

J75a82n 53J22e94n29i33c

21. 12. 2015 16:33

Typická reakce někoho poblíž Prahy... Myšlení bolí, viďte...

6 1
možnosti
JS

Myslím, že by se linka do Amsterdamu uživila i bez dotací. Akorát by ale letadlo nelítalo pětkrát týdne ale třeba dvakrát za týden. Spousta lidí z Ostravska taky pracuje v Amsterdamu nebo v Nizozemsku.

3 0
možnosti

2x týdně nemá pro business lety význam. A turisté tuhle linku neuživí.

1 0
možnosti
VP

NO tak právě byl čt zpráva o tom,že na nové lince Brno-Mnichov léta max. 10 cestujících. Toto bude něco podobného.

0 0
možnosti
JK

Není podstatné kolik lidí linkou léta, ale kolik platí za letenky. Není problém naplnit A380 na lince Ostrava - Brno třikrát denně, když bude letenka stát 100Kč...

1 0
možnosti
LO

njn.. zavidi, ze je to prvni letiste, kam se da dostat vlakem.. tak premysleji, jak to nejlepe podkopavat.. ale na druhou stranu, ti ministri dopravy za posledni leta, to byl vykvet.. mezi nima se da najit neschopny lempl klidne potme a namatkou

2 5
možnosti
DL

"Odmítá, že chrání Prahu". no jo. v praze je hej. uprchliky sounete do frydku mistku, to je vam morava dobra, ale jak by nekdo chcel pomoc od vas..

10 3
možnosti
MB

Linka do Amsterdamu by měla logiku a asi by se uživila kvůli návaznosti na další spoje, ale Helsinky?

0 0
možnosti
OZ

Naprosto v pohodě. V Ostravě sídlí např. Tieto, které do Finska a dál do Skandinávie létá ve velkém, to potenciál má..

9 0
možnosti