Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Studénka plna smutku. Zájem o druhý památník musí projevit pozůstalí

Studénka jako místo železničních neštěstí. Nikdo si takové označení nepřeje, jenže na hlavní trati tam za osm let zahynulo při dvou nehodách jedenáct lidí. Jeden památník obětem už stojí, o druhém není rozhodnuto.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V78í37t 55M37r18h19a32l 1685879303590

inteligence toho řidiče nejspíše nedostačovala profesi řidiče kamionu. Úplně přesně a jednoduše řečeno. Jediné, že bych vynechal to ,,nejspíše".

+2/0
2.2.2016 23:20

L62u67k70á91š 70S49e47d79l43á38č97e37k 1263737497940

Od uzavření závor, po náraz, 20 vteřin!! To by si měli všichni pamatovat!!

+2/0
1.2.2016 19:34

A36l43e56š 98P90o59u67k18a83r 9203135184736

Je to devatenact, ale me se to zda hodne brzo...

0/0
9.2.2016 21:18

J29a42n 46F96r40o76l20í10k 6556370825204

Druhý pomník by měl být postaven soudci, který za 8 let procesu nenařídil ani hlavní líčení. Klaus měl s těmi soudy pravdu. A na plánovaných bilboardech by měla být reklama firmy Bögl & Krýsl. Potřebujete shodit most na vlak? Obraťte se na nás. Spolehlivě provedeme. Reference: spadlý most u Vilémova, spadlý most u Kuriman na Slovensku, spadlá lávka v Olomouci-Neředíně, problém se statikou Lohkovského mostu a ta Studénka.

+4/0
1.2.2016 13:59

J11i80ř98í 39F62r67á24n95e35k 8406311682135

Jak je mozne, ze soud s predstaviteli stavebnich firem nesoucich vinu za havarii vlaku Comenius stale neni u konce, zustava mi zahadou... Osobne se znam z jednim z lidi, kteri delali stav. dozor, dokonce je jednim z obvinenych a kdyz jsem jej nedavno potkal, nestacil jsem se divit vlastnim ocim. Ten clovek, ktery ma prinejmensim podil na zanedbani konstrukce nyni pracuje u konkurencni firmy a svete div se, na uplne stejne pozici - dle jeho vlastnich slov se snazi "oje*at co se da, tak at jsou naklady na stavbu nejmensi a vydelek one firmy roste". Byt v kuzi pozustalych a sledovat tohle neschopenstvi Ceske justice, davno bych asi prebral iniciativu...;-O[>-]

+1/0
1.2.2016 10:23

M98a62r17t60i46n 39Š15ť24a94s60t40n84ý 4969398939805

V roce 1990 nebo 1991 ( nevim uz presne ) zemřel na přejezdu jeden člověk. Zahynul při práci na železničním přejezdu, kdy do stroje narazil mezinárodní rychlík....

0/0
1.2.2016 10:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.