Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Studénka plna smutku. Zájem o druhý památník musí projevit pozůstalí

Studénka jako místo železničních neštěstí. Nikdo si takové označení nepřeje, jenže na hlavní trati tam za osm let zahynulo při dvou nehodách jedenáct lidí. Jeden památník obětem už stojí, o druhém není rozhodnuto.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V82í45t 80M11r11h95a31l 1555969793280

inteligence toho řidiče nejspíše nedostačovala profesi řidiče kamionu. Úplně přesně a jednoduše řečeno. Jediné, že bych vynechal to ,,nejspíše".

+2/0
2.2.2016 23:20

L68u24k72á57š 41S12e97d89l20á33č40e40k 1563807467750

Od uzavření závor, po náraz, 20 vteřin!! To by si měli všichni pamatovat!!

+2/0
1.2.2016 19:34

A20l76e47š 47P27o44u44k41a14r 9243935694256

Je to devatenact, ale me se to zda hodne brzo...

0/0
9.2.2016 21:18

J23a72n 10F46r94o53l36í76k 6196680625524

Druhý pomník by měl být postaven soudci, který za 8 let procesu nenařídil ani hlavní líčení. Klaus měl s těmi soudy pravdu. A na plánovaných bilboardech by měla být reklama firmy Bögl & Krýsl. Potřebujete shodit most na vlak? Obraťte se na nás. Spolehlivě provedeme. Reference: spadlý most u Vilémova, spadlý most u Kuriman na Slovensku, spadlá lávka v Olomouci-Neředíně, problém se statikou Lohkovského mostu a ta Studénka.

+4/0
1.2.2016 13:59

J58i28ř14í 51F15r34á29n63e30k 8206781592415

Jak je mozne, ze soud s predstaviteli stavebnich firem nesoucich vinu za havarii vlaku Comenius stale neni u konce, zustava mi zahadou... Osobne se znam z jednim z lidi, kteri delali stav. dozor, dokonce je jednim z obvinenych a kdyz jsem jej nedavno potkal, nestacil jsem se divit vlastnim ocim. Ten clovek, ktery ma prinejmensim podil na zanedbani konstrukce nyni pracuje u konkurencni firmy a svete div se, na uplne stejne pozici - dle jeho vlastnich slov se snazi "oje*at co se da, tak at jsou naklady na stavbu nejmensi a vydelek one firmy roste". Byt v kuzi pozustalych a sledovat tohle neschopenstvi Ceske justice, davno bych asi prebral iniciativu...;-O[>-]

+1/0
1.2.2016 10:23

M10a34r79t40i52n 26Š17ť38a74s95t60n40ý 4929608379195

V roce 1990 nebo 1991 ( nevim uz presne ) zemřel na přejezdu jeden člověk. Zahynul při práci na železničním přejezdu, kdy do stroje narazil mezinárodní rychlík....

0/0
1.2.2016 10:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.