- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Článek působí trochu chaoticky. V podobných případech v případě nehod a výluk existuje v jiných krajích nasazení náhradní autobusové dopravy, a to všech dopravců. Soukromníci to vítají a jsou připraveni, i když mnohdy vázne informovanost řidičů z jiných měst o trasách kudy mají jezdit a tak po kraji bloudí, podobnou zkušenost jsem zažil v lonském roce, kdy místo dvaceti jsme najeli čtyřicet.
V případě plánovaných výluk je náhradní doprava objednávána předem, s vypracovanými trasami a jízdními řády. Těžko k tomu přirovnávat situaci, kdy je vyřazen z provozu jeden z nejdůležitějších uzlů v republice, a je třeba najednou nahradit desítky spojů. Na to určitě není připraven nikdo...
Jerzy z Ratiboře by se spíše měl zajímat o stav polských železnic za normálního stavu.
nezastavujeme! máme zpoždění!
Někteří lidé, tedy hlavně cestující, by se měli naučit zvládat stresové situace. Každý má nějaké plány, každý někam jede, každý má pro cestu přes Bohumín nějaký důvod. Ocitají se však ve stejné situaci a měli by si pomáhat a pracovníkům to maximálně ulehčit. Tím, že na někoho budou řvát a nadávat, nikomu nepomůžou a situace se najednou nevyřeší. Ti, co výlukovou akci na místě organizují, se snaží pro cestující dělat všechno pro to, aby bezpečně dorazili do cíle.
V každém případě doufám, že se vše podaří vyřešit co nejdříve.
Jestli tam kompletně vyhořela reléovka, tak se tam bude jezdit "na hubu" hooodně dlouho.